Mutta tuo onkin vasta 8.viikolla ja jos kehitys sattuisi olemaan kokoajan nousujohteista niin voisi jopa onnistua.neutraali sanoi:Tuo 5x90% kuulostaa hirveeltä, itse en ikinä pystyisi vastaavaan :(

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta tuo onkin vasta 8.viikolla ja jos kehitys sattuisi olemaan kokoajan nousujohteista niin voisi jopa onnistua.neutraali sanoi:Tuo 5x90% kuulostaa hirveeltä, itse en ikinä pystyisi vastaavaan :(
Joo otin tuon nousujohteisuuden huomioon vaan ei silti onnistus minulta,muutenkin mulla on suhteessa huonoja nuo 5toiston sarjat verrattuna 1-3toiston sarjoihin. 5toiston sarjat vaati jo kestävyyttä penkissäTiedz sanoi:Mutta tuo onkin vasta 8.viikolla ja jos kehitys sattuisi olemaan kokoajan nousujohteista niin voisi jopa onnistua.
miksei triviaali käy enää sätissä?
![]()
Jylli81 sanoi:Sellaista tuli jto mieleen, että häiritseekö pahasti tuota piikkausta esim. kyykyssä, jos ottaisin pari suhteellisen kovaa sarjaa(esim. 5 toiston tai jopa vähän pidempiä) kyykkyjä noiden varsinaisten prosenttiosuuksien jälkeen ihan vain pitääkseeni kiinni vähistä lihoistani, kun ko. liikkeessä muuten tehdään piikkausvaiheessa useita viikkoja vain ykkösiä - kolmosia, jotka ovat ehkä jo vähän lyhyitä sarjoja ylläpitämään lihasmassaa?
Ja jos noita voi ottaa piikkauksen kärsimättä, niin millaisilla prosenteilla nuo esim. vitoset uskaltaisi tehdä?
neutraali sanoi:Joo otin tuon nousujohteisuuden huomioon vaan ei silti onnistus minulta,muutenkin mulla on suhteessa huonoja nuo 5toiston sarjat verrattuna 1-3toiston sarjoihin. 5toiston sarjat vaati jo kestävyyttä penkissä
Ok, tämäpä selvä.jto sanoi:neutraali: ihan hyvin. sellasiahan mä hieman ehdottelinki jossain threadissa. vakiosarjasysteemiin saattaa tottua liikaa, jos sitä jauhaa jatkuvasti. ihan hyvinhän progressio vois mennä myös:
1. 5*60, 65, 70, 75, 80
2. 5*5*75
3. 5*70, 75, 80, 75, 70
4. 5*5*77
5. 5*75, 80, 75, 80, 75
6. 5*5*80
eli mikään ei oo kiveen kirjotettua. noilla sarjasysteemeillä voi leikitellä ihan miten sattuu. eikä toi 5*5 oo edelleenkää mikään maaginen juttu. ihan yhtä hyvin se vois olla 4*4, 6*6 tai vaikkapa 2*6, 2*5, 2*4. noitakin voi sotkee ihan hyvin tonne sekaan.
se, mikä on tärkeempää, on pitää huolta siitä, että perusjakson lopussa kokonaisvolyymi on reilusti suurempi ku alussa. eikä tee pahaa kokeilla enkkojakaan välillä. kunhan ei niissä liikaa innostu.