Kysymys jalkojen volyymitreenistä?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli olen tässä vetänyt kohta kolmisen kk jalkojen volyymitreenia by Aki Mähönen. Kysymys kuuluukin että kuinka kauan tätä samaa kaavaa voi jatkaa? Mike ehdotit kerran että välissä voi yhellä viikolla vetää setin jossa vain esim. 8 toistoa/sarja normaalin 15 toiston sijaan.
Tuntuu toimineen tuo treeni aika hyvin, mutta nyt on tullu jonkimoinen seinä vastaan, painot jää aina samaan ja tuntuu että potku vaan yksinkertaisesti loppuu kesken. Eli olisko kannattavaa tehdä tässä vaiheessa lyhyempiä toistoja kenties, vai mitä? Vai onko edessä kunnonkohotusjakso:D
Kysymys lähinnä Mikelle mutta vastauksia odottelen kaikilta..

Yleensä max kuuden samanlaisen treenikerran jälkeen hermosto kyllästyy tai väsyy. Vaihda liikkeitä ja/tai toistoalueita.

Feel the pain sanoi:
Eli olen tässä vetänyt kohta kolmisen kk jalkojen volyymitreenia by Aki Mähönen. Kysymys kuuluukin että kuinka kauan tätä samaa kaavaa voi jatkaa? Mike ehdotit kerran että välissä voi yhellä viikolla vetää setin jossa vain esim. 8 toistoa/sarja normaalin 15 toiston sijaan.
Tuntuu toimineen tuo treeni aika hyvin, mutta nyt on tullu jonkimoinen seinä vastaan, painot jää aina samaan ja tuntuu että potku vaan yksinkertaisesti loppuu kesken. Eli olisko kannattavaa tehdä tässä vaiheessa lyhyempiä toistoja kenties, vai mitä? Vai onko edessä kunnonkohotusjakso:D
Kysymys lähinnä Mikelle mutta vastauksia odottelen kaikilta..
Itse tekisin jommalla kummalla tavalla:
1. ottaisin jalkatreenin mukaan pari raskampaa sarjaa aluksi jossa yritettäisiin kasvattaa painoja tasaisesti. Eli vaikka 2*6-8 kyykyssä melkein loppuun saakkaa ja siihen sitten volyymivetoa päälle.
2. Jaksottaisin treenejä. Eli joka toinen kerta raskasta perustreeniä progressiolla ja sitten toisella kerralla volyymi vetoinen treeni.
Kummassakin vaihtoehdossa pitäisin säännöllisesti kevyempää viikkoa. tyyliin 4 kovaa 1 kevyt.

-- Edit --
Ja tietenkin MKM ehdottamaa liikkeiden vaihtelua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom