Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua näissä kysymyksissä vähän hämää, kun kaasun käytöstä etsitään kaikki skenaariot kuka vastaa, jos kaasutetulle tapahtuu jotain jälkeenpäin.

Ihan samalla lailla niitä skenaarioita käydään läpi kun sanotaan, että ei saa kuristaa, siihen voi asiakas kuolla. Mutta eiköhän tämä tullut käsiteltyä.

Mitä halailuun ja muuhun tulee, niin halaaminen ja lääppiminen on kaksi ihan eri asiaa. Jos tutulla asiakkaalla (joka nyt sit sattuu olemaan se 45-v neljän lapsen yh-mamma b-oikeuskuppilassa) on kurja päivä, niin tottakai sitä tarvittaessa halataan ja sanotaan, että huomenna on sitten parempi olo. Joskus ilonpurkauksissa reaktiot voi olla spontaaneja. Jos asiakkaalla on hyvä päivä, voi neiti haluta antaa pusun poskelle lähtiessä. Mitä sitten? Ihmisiähän me ollaan, saatana.

Se on sitten eri asia jos vieraat asiakkaat tekee itseään tykö epämiellyttävällä tavalla. Ja toki kukin määrittää itse rajansa. Inhimillisyys tekee työn helpoksi, varsinkin jos on paljon kantiksia. Mä kun lopetin ovella ja se tieto meni kantisten korviin, sain monilta lahjoja, halauksia, selkään taputtelua ja kättelyjä. (Ja tipitkin oli sinä iltana aika hyvät..)

Omasta mielestä nää vanhemmat naiset jotka liimautuu iholle, yrittää ottaa kädestä kiinni, yrittää halata yms. On etovia ja "vastenmielisiä". Mutta jos joku ok näköinen lähtiessään halaa, niin en nyt vastaankaan laita. Yksi pusu on myös tullut. Tajusin, että neito meinaa pussata, mutta asia oli ok mulle, joten mikäs siinä. Ja ettei tule väärää kuvaa, työ ja naiset pidetään erillään. Töissä ollaan töissä ja tyttöjä jahdataan (jos jahdataan) sitten vapaa-ajalla.

Se on yks ammatin hyödyistä, että saa niitä naisia naurattaa. Tottakai se käytetään hyväksi. Harvemmin tosin mukaan tulee ketään otettua (oisinkohan tän vajaan viiden vuoden oviuran aikana kaks kertaa ja nekin oli puolituttuja). 50v yh mammat saa mun puolesta halailla jos siltä tuntuu, ei siitä rikki mene ja voi saada parhaassa tapauksessa metallia tai jopa paperiakin.

olet kyllä harvinaisen väärässä. kuormasta syödään aina kun on mahdollista.

Ite en oo innostunu :D Eikä ne baareissa yleensä/stereotypisesti pyörivät naiset oikeen kiinnosta meikäläistä :D Ja MINUN mielestä, on helvetin perseestä ja raastavaa olla jonkun pleijerin/pilluhaukan kanssa töissä. Tottakai naisten kanssa tulee heitettyä pientä virnuilua, filrttiä yms mukavaa jutustelua, mutta siihen se jääköön omalta osaltani.

Mikäs siinä halailussa niin pahaa on? Gimmoille ja naisille on tärkeetä et ne tulee huomatuks ja saa huomiota---->saadaan tulemaan uudestaan raflaan. Samassahan siinä halaa vaikka kaikki miehetkin :pano:
Mutta vaimomatskua baarista ei kyllä löydä, se on taivahan tosi.

Mites usein noissa poken hommissa joutuu painimaan? Opiskelijana olen pitkään miettinyt näitä hommia, mutta hiukan "pelottaa" jos hirveesti joutuu ottamaan erää asiakkaiden kanssa. Voimaa ja kokoa löytyy toki hieman keskimääräistä enemmän, mutta kamppailutaidot ovat aivan paskat, ottaisin varmaan turpiin jopa 12-v tytöltä..

Mites usein noissa poken hommissa joutuu painimaan? Opiskelijana olen pitkään miettinyt näitä hommia, mutta hiukan "pelottaa" jos hirveesti joutuu ottamaan erää asiakkaiden kanssa. Voimaa ja kokoa löytyy toki hieman keskimääräistä enemmän, mutta kamppailutaidot ovat aivan paskat, ottaisin varmaan turpiin jopa 12-v tytöltä..

Ihan paikasta ja omasta asenteesta kiinni.

Itse joskus mietin ihan samaa kun ajattelin että jos suorittas jv kortin että saisi lisätuloja. Jäi suorittamatta juuri siksi, että ei ole liikaa kokemusta siitä että joutuu tosissaan vääntämään. Eikä varmaan ois mun luonteelle muutenkaan parasta hommaa, kärsivällisyys ei ole mikään paras puoleni.

Kyllähän noita tappeluihin puuttumisia ja pieniä "vääntöjä" välillä tulee, mutta ei nyt ihan joka ilta tarvi erää sentään ottaa. Mutta onhan noita tietty joskus, sittekun pitää ottaa niin otetaan kanssa.

Etköhän jo vastannut itsellesi. Järjestyksenvalvojana on kuitenkin suhteellisen iso riski joutua vääntämään, jos asiakas sitä välttämättä vaatii.

No ehkä liiottelin hieman, kyllä nyt jotain osaan tehdä ja vääntää jos tarvitsee. Ja harvoin sitä on yksin jos tulee joku isompi tilanne (riippuen toki paikasta).

No useemman miehen paikassa ei sun tarvii mikään ninja ollakkaan, siellä on kokeneempia kavereita sitte auttamassa. Äkkiä se pelko ja jännitys lähtee ku muutaman kerran oot paininu. Yksin jos oot ravintolan ovella niin voit hommata kaasun, siitäkin vois olla iloa jos ei toi painiminen niin luonnistu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom