Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mua näissä kysymyksissä vähän hämää, kun kaasun käytöstä etsitään kaikki skenaariot kuka vastaa, jos kaasutetulle tapahtuu jotain jälkeenpäin.
työ ja naiset pidetään erillään.
Töissä ollaan töissä ja tyttöjä jahdataan (jos jahdataan) sitten vapaa-ajalla.
olet kyllä harvinaisen väärässä. kuormasta syödään aina kun on mahdollista.
Eikä ne baareissa yleensä/stereotypisesti pyörivät naiset oikeen kiinnosta meikäläistä :D
olet kyllä harvinaisen väärässä. kuormasta syödään aina kun on mahdollista.
Mites usein noissa poken hommissa joutuu painimaan? Opiskelijana olen pitkään miettinyt näitä hommia, mutta hiukan "pelottaa" jos hirveesti joutuu ottamaan erää asiakkaiden kanssa. Voimaa ja kokoa löytyy toki hieman keskimääräistä enemmän, mutta kamppailutaidot ovat aivan paskat, ottaisin varmaan turpiin jopa 12-v tytöltä..
blaaa blaaa
Mites usein noissa poken hommissa joutuu painimaan? Opiskelijana olen pitkään miettinyt näitä hommia, mutta hiukan "pelottaa" jos hirveesti joutuu ottamaan erää asiakkaiden kanssa. Voimaa ja kokoa löytyy toki hieman keskimääräistä enemmän, mutta kamppailutaidot ovat aivan paskat, ottaisin varmaan turpiin jopa 12-v tytöltä..
Etköhän jo vastannut itsellesi. Järjestyksenvalvojana on kuitenkin suhteellisen iso riski joutua vääntämään, jos asiakas sitä välttämättä vaatii.Mites usein noissa poken hommissa joutuu painimaan? Opiskelijana olen pitkään miettinyt näitä hommia, mutta hiukan "pelottaa" jos hirveesti joutuu ottamaan erää asiakkaiden kanssa. Voimaa ja kokoa löytyy toki hieman keskimääräistä enemmän, mutta kamppailutaidot ovat aivan paskat, ottaisin varmaan turpiin jopa 12-v tytöltä..