Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että täällä on fiksua porukkaa! Ei tietenkään vika voi olla portsarin, koska hän on.... ööööö.... portsari! Ota se pää pois perseestä ja ajattele hieman asioita. Bondilta asia tekstiä. Hieman objektivisuutta muillekin näihin asioihin. Tämä on keskustelupalsta eikä mikään "viljele idioottimaisuuksia ja anna naisten tulla vaikka raiskatuiksi jos kyseessä on poke"- palsta. Sipilää lainatakseni, "poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja tuomari tuomitsee". Joten STFU spedejen spekuloinnille.
Mulle on itseasiassa ihan sama mitä mieltä asiasta olette, koska olen itse nähnyt tätä tapahtuvan. Tuomio on tullut ja voi olla että näin on tapahtunutkin, mutta toin vain sen toisen perspektiivin asiaan, josta te anarkisti aatut veditte herneen nenään. Tämän on keskustelupalsta ja täällä saa tuoda niitä omia kokemuksia esille pohtiessaan asioita.
Niin, sä kirjoitit, että sulle tuli ekana mieleen kuvaamasi tapahtuma vaikka asiasta oli annettu jo tuomio... Kukaan tässä ei vetänyt herneitä nenään, mutta joku raja niihin satuihin.
Monesti käy niin, että muijaa viedään pihalle ja kun ukko tulee väliin härväämään -> joutuu painimaan sen ukon kanssa. Akan moodi muuttuu -> mennään kotiin, miks te teette noin. Äijä käy kuumana ja lopulta muija rauhottuu ja ukko lähtee koppiin :D Ja mausteena vielä sen jälkeen muija hermostuu uudestaan ja pääsevät lopulta yhdessä putkaan. Ellei sitten rupea itkemään.Mutta vakavammin ottaen... Iltasanomien uutiseen viitaten. Kuinka siellä ovella otetaan huomioon ne kaikki ritaria leikkivät miehet, jotka tulevat "puolustamaan" kun (omaa) naista jos muija joudutaan vähän tiukemmilla otteilla viemään ulos?
Mihin vedät rajan tohon satuun? Tarina on tosi, uskokaa tai älkää.
Niin lueppas vähän takaisin päin tätä threadia niin kyllä tuota rankaisemista tapahtuu. Tämäkin kirjoitus tässä yllä antaa vähän ristiriitaista infoa. "Ei ovella ketään rankaista", "kyllä jos oikein perseilee niin otteet ovat kovemmat", "raiskauksesta kun otetaan kiinni niin "silkkihansikkaat" jäävät narikkaan".Mitä tulee tuohon "runtuun", niin tuskin kukaan tuolla varsinaisesti rankaisee yhtään ketään. Mutta jos joku perseilee oikein olan takaa niin tottakai otteet on kovemmat. Jos joku esimerkiksi otetaan kiinni raiskauksesta / yrityksestä niin tämän Bondinko mielestä sinne pitäisi mennä silkkihansikkain? Tervetuloa tosielämään.
Tuntuu, että kaupunkien yökerhojen järkkäreillä on huomattavasti parempi laintuntemus, kuin lavatanssipaikkojen järkkäreillä. Eilenkin yksi kaveri lievästi sanoen tuohtui, kun kehtasin pyytää korttia näytille. Peitti nimensä sormellaan ja mutisi jotain: "Ei mun tartte näyttää tätä kuin poliisille". Ei läheskään ainoa tapaus...
Tuntuu, että kaupunkien yökerhojen järkkäreillä on huomattavasti parempi laintuntemus, kuin lavatanssipaikkojen järkkäreillä. Eilenkin yksi kaveri lievästi sanoen tuohtui, kun kehtasin pyytää korttia näytille. Peitti nimensä sormellaan ja mutisi jotain: "Ei mun tartte näyttää tätä kuin poliisille". Ei läheskään ainoa tapaus...