Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli mielenkiintonen keskustelu vastaan. Eli kyse on yhestä kehonpaino maailman myytistä, ja siitä mitä se vaatis voimallisesti teoriassa. Eli kyseessä yhen käden punnerrus, jalat yhdessä, ja silleen, että kroppa pysyy täysin suorana, & kyynärpää kyljissä. :D. Tarkat kriteerit, mut on tos oma juttunsa. Kukaan ei tähän todistettavasti oo vielä kyenny, ja oon aiemmin sanonu, et ite uskon ton olevan mahotonta. Mut anyway, jossain oli juttua, et toi vaatis 150% kehonpainon ranskalaisen punnerruksen.
make1984: onko nivelkapseli ehjä? nivelsidejuttujakin voi olla. kokeile otetta toisin päin myös. kiertäjäkalvosintreeniä voi tehdä tueksi.
Hyvin puhuttu ja hartianseutuongelmain kanssa tauotta painivana allekirjoitan täysin.kaikkee voi tapahtua. hartianseutu on tosi monipuolisesti vammautumisaltis. en lähe netissä noita analysoimaan. jos ei pahasti haittaa, se on elämää. jos haittaa, pitää kyllä mennä lääkärille. sekin kyl on elämää.
kaikkee voi tapahtua. hartianseutu on tosi monipuolisesti vammautumisaltis. en lähe netissä noita analysoimaan. jos ei pahasti haittaa, se on elämää. jos haittaa, pitää kyllä mennä lääkärille. sekin kyl on elämää.
Jos tuota ajatellaan nyt ihan fysiikan kannalta, niin sun painopisteen pitäisi olla samalla linjalla tukipisteiden, eli käden ja jalkojen kanssa. Täten, jos vaatimus on se, että kyynärpää on kyljessä ja kroppa suorassa, niin liike on fysiikan lakien mukaan mahdoton, vaikka tekisit 1000 kg ranskalaisen, koska painopisteen sijainti tukipisteiden sivussa kaataa kyljelleen. Se tukikäsi pitäisi olla kropan keskilinjalla ja silloin kropan on kyllä melkein pakko hieman kääntyä.Nojaa. Mun mielest ton 150% väittämän kannalta erittäin olennainen yksityiskohta, eikä ollenkaan turha. Jos väite oli vielä noinki tarkka, ja että ton verran vaatis nimenomaan ojentajavoimia, ni sillon mun logiikalla ei voi tehä pull over hybridiä. Se mitä variaatiota joku tekee tän jutun ulkopuolella ei liikuta mua suuntaan, eikä toiseen. Toki jos ite tekisin vaikka vauhtipunnerrusta, ni en kutsuis sitä pystypunnerrukseks välttämättä. Strictiks ainakaan.
treenikivut (DOMS) ei oo merkki palautumisesta. joitaki ne voi haitata ja se on melki ainoo harmi. hyvä lämppä auttaa vaikkei noiden poistumiseen sillai vaikuta. lämppä kuitenki antaa reenata paremmin.
juu on siel jotaki muuta kyllä. voi olla vaan ihan juntturaa. hierontaa, venyttelyä ja tärinää. jos mikään liike itessään ei satu, tuskin mitään vammaa siel on.