Kysymyksiä Jto:lle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
hitsi mun täytyy ostaa vyö...tai on mulla mu ei mahdu enään... millainen olisi hyvä? Ja mikäs olisi optimaalinen paikka? Alhaalla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kunhan on levee edestä. ei liian paksua ja jäykkää kannata. ruhjoo vaan kyljet ja ei sen paremmin tue. vyön paikka on yksilöllinen, yllätys. jotku saa siitä paremman avun ihan pallean alla jopa. sen tarkoitus ei siis oo tukea suoraan selkää, vaan antamalla vatsaontelolle hyvän tukirungon.

Mikähän olis oikee tekniikka kapeessa penkissä, nimenomaan penkin apuliikkeenä?Elikkäs pidetäänkö kyynärpäät kyljissä niinku yleensä neuvotaan, vai kyynerpäät auki jolla simulois normi penkkiä? Kyynärpäät auki saan ainakin enemmän rautaa liikuteltua. Ajattelin ottaa kapean penkin ohjelmaan, kun huomannu ojentajien olevan paljon rintaa heikomman, rinnalta lähtis 10-15kg enemmän rautaa mutta pysähtyy loppuojennusvaiheessa täysin.

esetku: jopa marketeista löytyy, mutta eiköhän setä google auta. 10cm voimanostovyö.

redmachine: hieman tarpeesta kiinni. yleisesti aatellen kyynärpäät menee pikkusen ulos eli normipenkin suuntaan. bodymielessä ne voi olla hyvinkin leveelle sitten toki. kyynärpäät täysin kyljissä voi aiheuttaa sen, että joudut laskeen penkin mahalle tai sitten se on rinnalle laskettu ranskalainen punnerrus. kumpikin ok variaatioita kapeen penkin teemasta toki, mutta eniten ite käytän asiakkaille tota normipenkin kapeempaa versioo.

Jos haluaa parantaa penkki tulosta, minkälaista penkkiohjelmaa suosittelisit? Oon nyt tehny päälle kuukauden miken 2x6 ja aina jotain satunnaisia pidempiä sarjoja siihen päälle.

no kuukaudessa et saa ku ittes vihakseksi. eipä noilla specseillä juuri mitään vielä suositella. nykyinen voimataso? kehitys tossa kuukaudessa? useempia penkkitreenejä viikossa, enempi pääliikesarjoja...

no kuukaudessa et saa ku ittes vihakseksi. eipä noilla specseillä juuri mitään vielä suositella. nykyinen voimataso? kehitys tossa kuukaudessa? useempia penkkitreenejä viikossa, enempi pääliikesarjoja...

Penkki tulee tehtyä kerran viikossa ja kapeeta penkkiä myös kerran viikossa. Taisin alottaa tän 2x6 62,5kg:sta ja paras minkä oon nyt saanu 70kg:lla.

Kiitti, mun täytyy alkaa ettiä simmosta sopivaa vyötä..olisko jotain vinkkejä mistä kannattaisi ostaa?

Itse tilasin Saksasta Strengthshopista 10mm paksun pikalukollisen voimanostovyön ja oon ollut erittäin tyytyväinen. Noin 70 euroa postikuluineen. Sivuston saa vaihdettua englanniksi.

Oon nyt tehnyt penkkiä ja vinopenkkiä kuukauden päivät tolla 3x4->6x6 otsikossa aloituspostauksen lisäyksessä esiintyvällä 4x10->5x12 ohjelmalla. Miten ois hyvä pitää tuntumaa samalla isompiin rautoihin?

Parin kerran jälkeen muotoutui sopivaksi. Paras vyö mitä on tullut kokeiltua. Ja mitäs vikaa paypalissa on? Turvallinen ja helppo ku mikä.

ei siinä ole vikaa..oon tialnnut vuosia sitten jenkeistä ja valkovenäjältä tavaraa, mut nyt tilasin jo vyön kokeeksi bullfarmilta. Saa poistaa jos firman nimeä ei saa "mainostaa"..

esetku: ebaytä ja paypalia 14v käyttäneenä voin myös suositella.

segetin: paljo laajempi toistoalue, enemmän sarjoja ja painotus sinne kympin hujakoille on sulle paras ratkaisu. lyhyempien sarjojen määrä enempi satunnainen.

juki93: no...ehkä satunnaisesti hra pianalle. sulle mitä ilmeisimmin ei järjen häivää.

rytmo: hybriditreenit kehiin. tai ainakin ennen työsarjoja yliraudat käyttöön lämpissä.

Olisko noissa hybrihommissa hyvä pyrkiä voimaosuudessakin progressioon? Toistoalue varmaan 2-6 eikä varmaan haittaa, jos ottaa helpon ykkösen silloin tällöin?

maksimiosassa 1-4 toistoo ja progressio ehdottomasti. älä alota liian tiukoilla. anna kropan oppia ja tottua.

Jos haluaa pääosin voimaa ja lihasmassaa nii mitä treenijakoa suosittelet? Pienijakoisia vai voiko jopa 4-5 jakoisilla saada hyviä tuloksia?

Missä kohti on oikea vyön paikka, vai onko sellaista eli onko jokaisella oma "oikea" vyön kohta? Mutta jos yleisesti neuvot, niin kannattaisko sen olla tuossa vähän alempana obliquesien päällä navan kohdalla vai torson ohuimmassa kohdassa tuossa kropan keskivaiheilla? Tein todella mahtavan kuvan vielä, jotta hahmotat varmasti mitä tarkoitan. Oon tähän asti käyttänyt vyötä tuossa oikean kuvan kohdassa ja jotenkin tuntuu, että en saa sillä ehkä ihan täyttä tukea mitä voisin saada. En ole tuota vasemman kuvan kohtaa voinut vielä kokeilla, kun nykyinen 5v sitten ostettu ja hiukan pienemmässä kunnossa oltaessa ostettu vyö ei mahdu siihen ilman että kyljet musertuu :D
VYÖ.jpg

Yksilöllistä pitkälti?
Itse olen havainnut vyön parhaimmaksi paikaksi mavessa navan korkeuden ja kyykyssä pallean tietämillä. Eli kyykyssä huomattavasti ylempänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom