Hei! Otin eilen maksimikyykkyä. Eipä paljon edellisestä noussu :(. Tänään ovat kuitenkin kipeänä
HARTIAT, EI JALAT. 72.5 kg sain nostettua. ( Kevyen viikon jälkeen ), pari viikkoa sitten meni 2*70 kg ( suht helposti ) , siteet löysällä. Niin ajattelin, että varmaan pitäs 75 kg nousta. Mutta ei, ei se sinne monttuun jääny, puoleen väliin. Nyt oli siteet tiukalla. Ajattelin myös, että jotenkin se siteet häiritsi.
Sanoivat pojat, että selkä pettää. Yks neuvo, että lavat pitää olla tiukasti yhdessä ja katse ylöspäin ( viistoon ? ). En muistanu ns. kunnollista asentoa, juuri tollaista rintarottingilla olemista. Eräs paukutti, että sitä jullee enemmän. Mutta minusta se on ( enemmän ? ) kiinni siitä yläselästä. Ovathan minulla juuri hartiat kipeänä, eikä jalat ;).
No niin ja siihen kysymykseen: Mieheni ( ei mikään asiantuntija, mutta on selvää ottanu asioista ) sanoi, että parhaiten saat sinne yläosastoon voimaa ( pitäs varmaan massaakin saada ) tekemällä polvenalta vetoja KAPEALLA j a ylikuormalla. Sano vielä, että kysy JTO:lta. Niin nyt mä sit kysyn ( sun mielipiettäs )
. Eli se sun ohjelmas, jota mä alan kohta tekemään, oli ns. sitä varten, että minun kyykkytulos nousisi. Ja siitä jätettiin normi Mave pois kokonaan ( sanoit myös, että mave nousis silti.. perustuu varmaan siihen leveeseen kyykkyyn ). Nykyisinkin tuntuu, että siinä mavessa junnaa juuri se puoli väli ( en tee nyt niitä polvenalta vetoja, ajattelin, että en näin lopussa niitä ota )... Niin käviskö susta se ( polvenaltavedon )tekeminen kapealla jalka-asennolla? Sitten tietty kulmasoutua, taljaa, mitäs mieltä olet pystysuodusta?
Allekirjoitatko väitteen; MASSA ON VOIMAA? Näin mieheni sanoi, sanoin, että ajatteles Koskisen Raijaa, niin hän sanoi; " Se onkin erikoistapaus ".
E: Saattaa olla tuohon kyykkyy jonkinverran vaikutusta myös sillä, että en saa vyötä tarpeeksi tiukkaan. 2-4 cm tiukemmalle pitäs saada...