No, lähden tekemään erittäin puhtaita toistoja 15kg x 5 sarjaa x 10 toistoa ja vimppaan sarjaan aina +1 toistoa muihin verrattuna, eli 11. Jätän menemättä täysin failureen, toivottavasti hitaat toistot erittäin puhtaalla tekniikalla takaa sitten sen etä alkaa viimein sujua tolla 17.5kg.
Olisko mitään ojentaja liikkeitä jotka avittaisi? Perus pumppi liikkeet eivät tunnu auttavan ja pää voima liikkeenä mulla on ollut ranskalaine maaten z tangolla. Onko ohjeita mihin se tanko kuuluu laskea ( oikea liikerata ) jotta auttaisi punnerruksissa?
Olisko mitään ojentaja liikkeitä jotka avittaisi? Perus pumppi liikkeet eivät tunnu auttavan ja pää voima liikkeenä mulla on ollut ranskalaine maaten z tangolla. Onko ohjeita mihin se tanko kuuluu laskea ( oikea liikerata ) jotta auttaisi punnerruksissa?
Ajattelin itse alunperin että kun treenaan rinnan 2x viikkoon, niin ekalla kerralla teen 15kg vaan sarjoja ja tokalla kerralla vaan 17.5kg:lla, mutta kerro ihmeessä jos tulisi mieleen millaisia sarjoja/toistoja lähtisin tekemään?