Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
steissi: no piikkaile toi nyt esiin, eli jatkot
2*2*105, 3*1*115, 6*105
2*100, 1*110, 1*120, 5*110
3*4*80, 3*3*90
1*100, 115, 122, 125, 4*115
1*100, 115, 127, 130, 4*120
uus peruskausi 3kk...
ykköstä ei ole tullut testattua, mutta 90kg:llä ainakin menee 5. Ja edelliset treenit tein sunnuntaina ihan niin ku käskit olikohan se 3x2x60kg.aika vähän aikaa, mutta kyllä se perusvoiman kasvu parhaan tuloksen sinne toistokestävyyteen tuo. mikä se ykkönen nyt on ja millä menee femma? miten teit nää edelliset treenit?
Ok, kyselen koskas se on. Oisko sulla heittää jotain "oikeaa" ohjelmaa, kun tuntuu että sellainen perus maksimitreeni ei enään tuota kovin hyvin tulosta(joskus aikoja sitten sanoit, että mun kannattais tuntemusten mukaan reenata). Eli jos esim. 6 viikon venäläiseenohjelmaan, tai vastaavaan sais järkevästi sovitettua kestäävyys reenit?millä viikolla kisa? keskity sen 1-5 maksimin nostamiseen pääasiassa. kerran viikossa kannattaa tehdä kovien sarjojen jälkeen 1-2 pidempää sarjaa 15-20 toistoilla, muttei liian tiukkoina vielä.
ite olen 193/86-kokonen ja kun nyt ekaa kertaa mittasin elämässäni ton olkavarren, oli se 38cm :D revi siitä.
...erilaisia progressiomalleja oon "heitelly" muutamia tuhansia tännekin, joten eiköhän niitä löydy. oikein hyvä on mm. toi 3*4 -> 6*6 tai sen variaatiot. tarkempia ohjelmia väännetään sit ajan kanssa muualla...
jto. millä viikolla tossa ryssäpenkissä kannattas pitää muuten kevyt?
En oo jto, mut vastaan silti, eli ei siinä pidetä yleensä kevyttä viikkoa, jos meinaat tota 6vkon ohjelmaa.