koippari sanoi:
Nyt en ole aikoihin koittanut. Veikkasin että parinkymmenen keippeille menee. Enkka on muutaman vuoden takaa 25, kun olin vähän kevyempi.
AK_ sanoi:
Mitäs musiikkia tykkäät kuunnella ja soitatko itse mitään soitinta?
Vähän riippuu mielentilasta. Joskus kuuntelen Dream Theateria muutaman tunnin putkeen, kun joskus taas on kiva kuunnella jotain kaunista naisääntä, esim. Christina Aguileran "The Voice Within" -tyylistä siirappia. R n' B ja rap uppoaa myös, ja varsinkin tanssilattialla. Sitten taas joskus on mukava kuunnella jotain instrumentaalifuusiota, kuten Béla Fleck & The Flecktones, Chick Corea, Michael Manring etc. Oon soittanut 15-vuotiaasta asti. Aloitin kitaralla, ja siirryin sitten bänditouhujen myötä bassoon. Molemmat soittimet opettelin käytännössä itse, ja varsinkin bassopeukutus oli todella haastavaa ja kivaa itseopiskelumusaa.
Jos olisi pari tuhatta euroa ylimääräistä rahaa, ostaisin ehdottomasti sähköpianon, jonka haluaisin opiskella myös itse. Pirun haastavaa ja palkitsevaa. Rumpuja osaan myös soittaa muutenkin kuin peruskompin ja taka-taka-taka-taka-tomifillin verran.
Halo sanoi:
Ootko kissa- vai koira- vai molempi-ihminen?
Ehdottomasti koiraihminen, vaikkakin kissatkin ovat omalla tavallaan ihan kivoja. En kuitenkaan ostaisi itselleni kissaa. Kylläkin sellaisen keskikokoisen villakoiran hankkiminen voisi ehkä joskus tulla ajankohtaiseksi, mikäli tyttöystävä ei lähde kävelemään ennen kisadieetin loppumista. :D
Teme123 sanoi:
Onko esikuvia kehoilun suhteen?
Mikä on sinusta miellyttävin lihasryhmä treenata?
Lee Priest on kyllä nimi, joka tulee ensimmäisenä mieleen. Leen lähestymistapa treenaamiseen ja suorituspuhtauteen on mun mieleen. Tykkään itsekin tehdä paljon liikkeitä hyvällä tuntumalla. Sellaista lihaksen kiusaamista.
Jaa-a, miellyttävin lihasryhmä tai paremminkin mieluisin treenipäivä on varmastikin olkapäät ja ojentajat. Varsinkin olkapäihin saan sellaisen pumpin ja poltteen, että itku ei ollut tänäänkään kovin kaukana. Oikeastaan ei tule heti mieleen sellaista treeniä, josta en pitäisi. Toki etureisi-pohjepäivä vaatii eniten, mutta myös fiilis kunnon treenin jälkeen on mitä parhain, ja samalla kuollein. Jalkatreeni oli silloin joskus vielä muutama vuosi sitten tosi ahdistava jo pelkkänä ajatuksena, koska tein paljon vapaata kyykkyä, ja ilkeä rauta painoi niin kovin paljon. :( Lisäksi alaselkä oli aina kyykyn jälkeen tulessa, vaikka tekniikkakin oli kunnossa. Nykyään jalkatreenit on sellaista pumppailua. Reisiojennukset alkuun, jonka jälkeen prässi tai joku Mayors'in kiehtovista etureisimasiinoista. Eilen tein reisiojennuksen, prässin ja yhden jalan smith-kyykyn. Hienosti kolisi perille.