Kysy Tomilta Tomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lazarus
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tiedz sanoi:
Kuinka paljon harjoittelet posettamista? Päivittäin? pari kertaa viikossa vai miten`? Ja onko sulla joku kuka niitä neuvoo ja viimeistelee?
Muutamana päivänä viikossa, eli liian vähän. Vaikeimmat poset alkaa silti hilljalleen olla lukossa, ja varsinkin selkäposet loksahtaa tosi hienosti paikoilleen. Hiomista on vielä rinta sivulta ja leveä selkä edestä -poseissa. Aki, Nyyssölän Mika ja Pakkiksen Maiköl on antanut parhaimmat vinkit, Aki neuvonut eniten. Monia omituisia ajatuksia kumpuaa pään sisällä, kun 130-kiloinen bodari venyttää pukuhuoneessa kirjaimellisesti minun henkilökohtaista persnahkaa, ja kertoo perseessä ja alaselässä olevan vielä tiputettavaa rasvaa. :joulu5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä lisäravinteita käytät?

Tekisitkö kaiken uudelleen jos tietäisit mikä työmäärä on edessä ja kaikki pitäisi aloittaa alusta? :) :worship:

Kuinka paljon tollanen kisoihin valmentautuminen stressaa ?
Pikkulinnut ovat kertoneet ettei jätkät ole aina kovin leppoisia
kisojen alla. Tietysti paljon kiinni pesoonallisuudesta yleensä.

No, jos jaksaa vastailla "tyhmiin kysymyksiin" itsestään tällä
palstalla, niin ei voi olla kovin hermoraunio.

Muista posetuksessa, ettet päästä kaunista hymyäsi kääntymään
rumaksi irvistykseksi (Arnold)

nahjus sanoi:
Mitä lisäravinteita käytät?
Palautusjuoma
60 g Ion-92
40 g malto
5 g krea

Välipalaksi toisinaan ruuan sijaan:
30 g Whey 1
30 g Whey 2

protsku sanoi:
Tekisitkö kaiken uudelleen jos tietäisit mikä työmäärä on edessä ja kaikki pitäisi aloittaa alusta? :) :worship:
Tekisin varmasti, koska voisin aloittaa suoraan tilanteesta, jossa osaisin kuunnella kroppaani treenin ja ravinnon suhteen sekä treenata alusta lähtien "oikein".

J.EdgarHoover sanoi:
Kuinka paljon tollanen kisoihin valmentautuminen stressaa ?
Pikkulinnut ovat kertoneet ettei jätkät ole aina kovin leppoisia
kisojen alla.
Huonoina päivinä ihan kaikki vituttaa, mutta yleensä se rajoittuu treeninjälkeiseen väsykiukkuiluun ja tekemättömiin kotitöihin, jotka usein joudun kaiken treenin, duunin ja väsymyksen päälle itse tekemään. Kosto elää, saatana! :D

Tomi sanoi:
ekemättömiin kotitöihin, jotka usein joudun kaiken treenin, duunin ja väsymyksen päälle itse tekemään. Kosto elää, saatana! :D
Eikös sulla ollut vaimoketta? ;)

ace-oo- sanoi:
Eikös sulla ollut vaimoketta? ;)
On. Pitäisi ehkä mainita hänelle, että kisat on vajaan kolmen viikon päästä. No joo, onhan sieltä nyt vähän jo alkanut tulla ymmärrystä. ;)

Katsotko telkkarista luonto-ohjelmia, kuten avaraluonto ym.

Mielestäsi parhain elokuva? :P

Oletko pyrkinyt joskus sellaiseen opiskelupaikkaan, johon et ole päässyt? Ja jos olet niin minne?

Tomi sanoi:
Palautusjuoma
60 g Ion-92
40 g malto
5 g krea

Välipalaksi toisinaan ruuan sijaan:
30 g Whey 1
30 g Whey 2

Ovatko nämä tuotteet lisäravinnesponsorilta vai meneekö jauho ostokset omasta pörssistä?

mtk77 sanoi:
Katsotko telkkarista luonto-ohjelmia, kuten avaraluonto ym.
Luontodokkarit ovat äärimmäisen viihdyttäviä. Kukapa ei haluaisi nähdä gepardeja jahtaamassa viatonta pientä norsua savannilla, tai käärmeen syövän hieman flyygeliä pienempiä nisäkkäitä ilman sen ihmeempiä ongelmia?

goodolmob sanoi:
Mielestäsi parhain elokuva? :P
American Beauty ja Shawshank Redemption kolahti molemmat. Komedioista Shrek taitaa viedä potin, ja aivot narikkaan -toimintaleffoista T2 ja The Rock ovat vahvoilla. :D

Berserker sanoi:
Oletko pyrkinyt joskus sellaiseen opiskelupaikkaan, johon et ole päässyt? Ja jos olet niin minne?
En ole. Ajattelin tässä lähivuosina kylläkin pyrkiä ja päästä poliisikouluun, vaikka lähes pappa jo iältäni olenkin.

-Jusa- sanoi:
Ovatko nämä tuotteet lisäravinnesponsorilta vai meneekö jauho ostokset omasta pörssistä?
Ikävä kyllä ihan omasta lompakosta menee. Aah, sitä päivää, jos joskus saa syödä lisäravinteita sponsorin laskuun. :kuola:

Mitäs musiikkia tykkäät kuunnella ja soitatko itse mitään soitinta?

Ootko kissa- vai koira- vai molempi-ihminen?

koippari sanoi:
Montako leukaa menee?
Nyt en ole aikoihin koittanut. Veikkasin että parinkymmenen keippeille menee. Enkka on muutaman vuoden takaa 25, kun olin vähän kevyempi.

AK_ sanoi:
Mitäs musiikkia tykkäät kuunnella ja soitatko itse mitään soitinta?
Vähän riippuu mielentilasta. Joskus kuuntelen Dream Theateria muutaman tunnin putkeen, kun joskus taas on kiva kuunnella jotain kaunista naisääntä, esim. Christina Aguileran "The Voice Within" -tyylistä siirappia. R n' B ja rap uppoaa myös, ja varsinkin tanssilattialla. Sitten taas joskus on mukava kuunnella jotain instrumentaalifuusiota, kuten Béla Fleck & The Flecktones, Chick Corea, Michael Manring etc. Oon soittanut 15-vuotiaasta asti. Aloitin kitaralla, ja siirryin sitten bänditouhujen myötä bassoon. Molemmat soittimet opettelin käytännössä itse, ja varsinkin bassopeukutus oli todella haastavaa ja kivaa itseopiskelumusaa. :) Jos olisi pari tuhatta euroa ylimääräistä rahaa, ostaisin ehdottomasti sähköpianon, jonka haluaisin opiskella myös itse. Pirun haastavaa ja palkitsevaa. Rumpuja osaan myös soittaa muutenkin kuin peruskompin ja taka-taka-taka-taka-tomifillin verran.

Halo sanoi:
Ootko kissa- vai koira- vai molempi-ihminen?
Ehdottomasti koiraihminen, vaikkakin kissatkin ovat omalla tavallaan ihan kivoja. En kuitenkaan ostaisi itselleni kissaa. Kylläkin sellaisen keskikokoisen villakoiran hankkiminen voisi ehkä joskus tulla ajankohtaiseksi, mikäli tyttöystävä ei lähde kävelemään ennen kisadieetin loppumista. :D

Teme123 sanoi:
Onko esikuvia kehoilun suhteen?
Mikä on sinusta miellyttävin lihasryhmä treenata?
Lee Priest on kyllä nimi, joka tulee ensimmäisenä mieleen. Leen lähestymistapa treenaamiseen ja suorituspuhtauteen on mun mieleen. Tykkään itsekin tehdä paljon liikkeitä hyvällä tuntumalla. Sellaista lihaksen kiusaamista. :)

Jaa-a, miellyttävin lihasryhmä tai paremminkin mieluisin treenipäivä on varmastikin olkapäät ja ojentajat. Varsinkin olkapäihin saan sellaisen pumpin ja poltteen, että itku ei ollut tänäänkään kovin kaukana. Oikeastaan ei tule heti mieleen sellaista treeniä, josta en pitäisi. Toki etureisi-pohjepäivä vaatii eniten, mutta myös fiilis kunnon treenin jälkeen on mitä parhain, ja samalla kuollein. Jalkatreeni oli silloin joskus vielä muutama vuosi sitten tosi ahdistava jo pelkkänä ajatuksena, koska tein paljon vapaata kyykkyä, ja ilkeä rauta painoi niin kovin paljon. :( Lisäksi alaselkä oli aina kyykyn jälkeen tulessa, vaikka tekniikkakin oli kunnossa. Nykyään jalkatreenit on sellaista pumppailua. Reisiojennukset alkuun, jonka jälkeen prässi tai joku Mayors'in kiehtovista etureisimasiinoista. Eilen tein reisiojennuksen, prässin ja yhden jalan smith-kyykyn. Hienosti kolisi perille.

Mahtuuko se kuuluisa kultaketju enää sun hauberiin ja paljon on rasvaprossa about nyt?

Wintikka sanoi:
Mahtuuko se kuuluisa kultaketju enää sun hauberiin ja paljon on rasvaprossa about nyt?
Haha, bastard. Muille näin tiedoksi, että "kuuluisaa" kultaketjua en ole käyttänyt muutamaan vuoteen, ja sekin oli tosi ohut, eikä mikään stereotyyppinen bodaripanssariegoketju. Winsun mainitsema kuuluisuus siis tulee siitä, että ketjun pituus oli 45,5 cm, joten mittailin sillä välillä haban ympärysmittaa, kun en omistanut mittaa. Eli ei taida oikein mahtua, jos jännittää. 7 pisteen pihtirasvat oli pari viikkoa sitten 4,2%, mutta sillä on vain merkitystä, mitä peilistä näkyy. :)

Missä, koska ja miten kauan viihdyit intissä? Sotilasarvosi? (jos ylipäätään siis olet intin käynyt..tai no kaipa kävit, kun kerta sinne poliisikouluun haet)

Millaisen yo-lärpäkkeen olet kirjoittanut?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom