Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
J.EdgarHoover sanoi:Peräänkuulutin kehonrakentajien harjoittelupäiväkirjoja/blogeja tuolla treeni ja ravinto osastolla. Tää threadi alkaa jo olla niin lähellä sitä , että voisit ihan hyvin alkaa pitää harjoituspäiväkirjaa netissä. Pysyttelisit vain harjoittelua koskevissa asioissa, niin vois pitää makuuhuoneen oven kiinni ja yksityiset asiat omina. Siitä voi olla hyötyä kun kerran päivässä pysähtyis kirjoittamaan ylös, et mitä tänään tuli tehtyä, missä mennään, missä tavoitteet ja ollaanko kurssissa. Naisillahan on jo aika suosittu toi Katri Mannisen kutri.net. Saataisko
miehille oma kasvu.net enemmän testoa enemmän kasvua.
Ei mitään kysymystä niinkään ole, mutta on aivan pakko sanoa, että jätkä on kirjoittanut tosi hyviä juttuja treenaamisesta, jotka onkin sitten faq-kamaa, ja syystä.ZweCCo sanoi:Oon tätä keskustelua katsellut ja muut ei ole tainneet kysyä että harrastatko jotain? Kehonrakennushan sinulla varmasti on elämäntapa eikä harrastus. ;) Se kans täytyy todeta että mahtava kunto on sulla.
Juu, voisi sanoa, että alkoholi ei ole kuulunut mun elämään vuosiin. Jouluna tosiaan juon ruuan kanssa sen yhden lasin punkkua ja 1-2 sauna-/ruokaolutta, viimeksi meni yksi. Palkitsemisen aion hoitaa toisella tavalla, varmaankin ruualla. Jos joutuisin lopettamaan koko lajin, en ottaisi alkoholia uudestaan viikko-ohjelmaani mukaan. En vaan saa siitä mitään "lisäarvoa" elämääni.-Jusa- sanoi:Olenko ymmärtänyt oikein että et liiemmin alkoholia nautiskele ainakaan suomalaiseen tyyliin?Entäs kisan,pitkän ja raastavan dieetin jälkeen?Palkitsetko itsesi kylmällä huurteisella astuessasi lavalta alas? :kippis1:
Kehonrakennus on samaan aikaan elämäntapa ja harrastus. Mitään sellaista varsinaista "hei mulla on sulkapalloharkat tunnin päästä" -tyylistä harrastusta ei ole. Tyhmää vastata "musan kuuntelu", "leffojen katselu" tai "hengittäminen", koska nuo ovat asioita, joita kaikki tekee kuitenkin. Kitaraa ja bassoa olen soittanut tämän vuoden aikana yhteensä ehkä 2 tuntia, heh.ZweCCo sanoi:Oon tätä keskustelua katsellut ja muut ei ole tainneet kysyä että harrastatko jotain? Kehonrakennushan sinulla varmasti on elämäntapa eikä harrastus.
Kiitos. Katsotaan jos saan tässä kisojen jälkeen aikaiseksi kirjoittaa vaikkapa uuden motivointitredin tai jotain muuta hyödyllistä. Dieettaus on opettanut ainakin paljon ruokailujen suunnittelusta etukäteen, helposta kalorien merkitsemisestä, draivin ja motivaation merkityksestä fyysiseen kehitykseen ja henkiseen hyvinvointiin, ajankäytöstä, treenistä...ace-oo- sanoi:Ei mitään kysymystä niinkään ole, mutta on aivan pakko sanoa, että jätkä on kirjoittanut tosi hyviä juttuja treenaamisesta, jotka onkin sitten faq-kamaa, ja syystä.
ace-oo- sanoi:Ei mitään kysymystä niinkään ole, mutta on aivan pakko sanoa, että jätkä on kirjoittanut tosi hyviä juttuja treenaamisesta, jotka onkin sitten faq-kamaa, ja syystä.
tarttee unta...Zzz..