Hän siis huomautti asiasta kaikille koska tää oli mun virhe, oltiin sovittu että kisaajat eivät asiasta keskustele foorumilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla, että säännöt ovat viime vuodesta muuttuneet, mutta silloin protania ei käytetty. Itse kävin solariumissa ottamassa pohjavärin ja ennen kisoja suihkurusketuksessa. Nätti väri tuli. Omat bikinini eivät olleet varsinaiset kisabiksut, siis sellaiset, mitä fitness- tai bodyfitnesskisaajat käyttävät. Toki bikineissä on kuitenkin hyvä huomioida sopivuus omalle fysiikalle, mutta mielestäni ei ole välttämätöntä teettää niitä ompelijalla. Itse ostin bikinini ihan vaatekaupasta ja tuunasin niitä lisäämällä vähän koristeita. Hyvin niillä pärjäsin!Vastaan kuitenkin vielä edellisiin kysymyksiin, eli joo, niin olen ymmärtänyt että käyttäisimme iha kisa rusketuksia sekä bikineitä. Toki ne ei mitkään pakolliset ole, mutta olemme niistä keskustelleet.
Oisiko missään sivustolla tms. perustietoa fitness-kisoista? Itseäni kiinnostaisi tietää, mitä noihin itse kilpailuihiin kuuluu lavalla pullistelun lisäksi. Onko fitness-kisoja jotenkin erilaisia/erityylisiä? Itse olen treenannut muutaman vuoden ja olisi kiva laittaa tavoitteeksi jonkinlaiset kisat, mutta huolestuttaa hieman se vapariosuus...Kuuluuko kaikissa kisoissa vetää jonkinlainen vapaaohjelma? Jos pitää, niin minkälaista tanssia sitä pitäisi alkaa harrastamaan?
Jos joku viitsisi valoittaa asiaa, kun tämä on pyörinyt päässä jo jonkin aikaa![]()
Eikai se KP:n sana ihan laki ole ;) (Itse en välttämättä ko. henkilöltä lähtis pyytämään dieettiohjelmaa, vaikka fitnessliiton puheenjohtaja ja pätevä henkilö lajin parissa onkin)
Joo, nämä on mielipiteitä tietysti. Mietin vaan että tuskin tunnet ko.henkilöä tarpeeksi, jotta osaisit sanoa onko häneltä kannattavaa pyytää diettiohjelmaa.
Vai mille perustat tämän mielipiteesi siitä ettei ko. henkilöltä kannattaisi pyytää juurikin dietti asiassa apua?
...ei vaan..toki saa sanoa oman mielipiteensä. Mutta näin julkisesti sanottuna... kannattaa perustella tietyn tyyppiset mielipiteet jotenkin, jos sellaisia heittelee kaiken kansan ilmoille ;) Muuta totta tosiaan; se siitä!:piis:Mutta se siitä.
Heips...kuinka vaikeaa teillä kisaajilla on pitää ruokavalio kurissa tuon järjettömän pitkän ja kurinalaisen dieetin jälkeen?Käyttääkö moni ruokavaliota?
Kuinka kurinalaisesti te sitä noudatatte.Siis punnitte,laskette IHAN kaiken koko dieetin ajan,tuleeko/onko tullut kelleen koskaan retkahduksia,poiketaan paperista?Tai myöntääkö kukaan?Onko se edes mahdollista,vai meneekö pienestä kaikki plörinäksi?
Ihan vain kunnioituksella kaikkia kisaajia kohtaaitse en moiseen itsekuriin kykenisi varmaankaan.
käy kurkkaamassa fitnessexpossa pääoven viereen...saattaa olla että jokunen kilpailijaksi tunnistettava siellä röökillä onkin.... vaikka eihän se mikään hyvä juttu ole :down:Mulla vähän aihetta sivuava kysymys...Polttavatko kisaajat tupakka?
Rohkeasti vaan eteenpäin unelmien kanssaMulla vähän aihetta sivuava kysymys...Polttavatko kisaajat tupakka? Kiinnostaa oikeasti aivan pirusti, enkä tunne ketään keltä oisi voinut asian kysästä.
Periaatteessa urheilijan elämään tupakka ei kuulu, mutta onhan niitä välillä poikkeuksiakin ;)
Sori mikäli tää on aivan väärässä paikassa, siirtäkää jos on tarvis.
P.S. Haaveilen kisaamisesta kanssa, mutta ei riittää kontakteja...vielä![]()