Kysy fitness-kisoista (kisakysymykset&kisaajien tsemppailut tänne, ei kisaforumille!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PriYa
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Hän siis huomautti asiasta kaikille koska tää oli mun virhe, oltiin sovittu että kisaajat eivät asiasta keskustele foorumilla.

Mitä helvettiä täällä nyt tapahtuu? Kukaan ei tule sanomaan mistä Pakkotoistolla keskustellaan ja mistä ei. Eli montako viestiä tästä nyt sitten pitää poistaa ja miksi? Osa on jo poistettu vähän helvetin hämärien perustelujen kera. Palautan ne, jos en saa selkeää selostusta miksi ne piti poistaa.

Ööh... miksiköhän tosta on kadonnut yksi munkin kommentti?! :jahas:

Myös mun kommentti on näköjään poistettu. Mitäs tää nyt on?

Nyt on palautettu viestit. Eli perustelut mulle mailiin tai privaan miksi viestit pitäisi poistaa. Saimme ylläpidon puolle ko. kirjoittajan jotain epämääräisiä säätöjä, että poistoon viestejä. Olkoot online ennenkuin osaa selittää paremmin miksi mikäkin tästä nyt pitäisi poistaa.

Mielenkiintoista. Fitnessmallikisoja ollaan siis tänä vuonna viemässä lähemmäs BF:ä, mutta tästä tietävät finalistit eivät saa keskustella asiasta muiden kanssa. Vai onkohan ainoastaan keskustelu nettifoorumeilla kielletty?

Vastaan kuitenkin vielä edellisiin kysymyksiin, eli joo, niin olen ymmärtänyt että käyttäisimme iha kisa rusketuksia sekä bikineitä. Toki ne ei mitkään pakolliset ole, mutta olemme niistä keskustelleet.
Voi olla, että säännöt ovat viime vuodesta muuttuneet, mutta silloin protania ei käytetty. Itse kävin solariumissa ottamassa pohjavärin ja ennen kisoja suihkurusketuksessa. Nätti väri tuli. Omat bikinini eivät olleet varsinaiset kisabiksut, siis sellaiset, mitä fitness- tai bodyfitnesskisaajat käyttävät. Toki bikineissä on kuitenkin hyvä huomioida sopivuus omalle fysiikalle, mutta mielestäni ei ole välttämätöntä teettää niitä ompelijalla. Itse ostin bikinini ihan vaatekaupasta ja tuunasin niitä lisäämällä vähän koristeita. Hyvin niillä pärjäsin!

Mitä kisoihin valmistautumiseen tulee, olen toista mieltä siitä, että aikaisempina vuosina tytöt eivät ole valmistauneet kunnolla kisaan. Itse ainakin otin kisavalmistelut tosissani niin valmennuksen, treenien, dieetin, asujen kuin stailauksenkin suhteen. Ikävä kuulla, jos jonkun mielestä aiemmin on kisattu fitnessmallikisassa hällä väliä -asenteella. :(

Tsemppiä HurjienMammalle ja muille finalisteille kisaan! :thumbs:

No hämmennetään nyt vielä soppaa. Kisan säännöt (asut, värit...) on kaikkien luettavissa täältä. Erikoista, jos säännöt eivät ole ajantasalla juuri avatuilla sivuilla?

Mielestäni k.o sivujen päivitys on ollut alusta saakka myöhässä jopa useita kuukausia kuvien ja tietojen osalta...kuvia koko ajan ollut liian vähän ja tod huonolaatuisia esim. kisa-tilanteista. Kisaajista otetut kuvat parantuneet silti pikkuhiljaa.
Ihme juttu jos noi kisan muutokset on niin salaisia miltä tää nyt vaikuttaa.

Oisiko missään sivustolla tms. perustietoa fitness-kisoista? Itseäni kiinnostaisi tietää, mitä noihin itse kilpailuihiin kuuluu lavalla pullistelun lisäksi. Onko fitness-kisoja jotenkin erilaisia/erityylisiä? Itse olen treenannut muutaman vuoden ja olisi kiva laittaa tavoitteeksi jonkinlaiset kisat, mutta huolestuttaa hieman se vapariosuus...Kuuluuko kaikissa kisoissa vetää jonkinlainen vapaaohjelma? Jos pitää, niin minkälaista tanssia sitä pitäisi alkaa harrastamaan?
Jos joku viitsisi valoittaa asiaa, kun tämä on pyörinyt päässä jo jonkin aikaa:)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Oisiko missään sivustolla tms. perustietoa fitness-kisoista? Itseäni kiinnostaisi tietää, mitä noihin itse kilpailuihiin kuuluu lavalla pullistelun lisäksi. Onko fitness-kisoja jotenkin erilaisia/erityylisiä? Itse olen treenannut muutaman vuoden ja olisi kiva laittaa tavoitteeksi jonkinlaiset kisat, mutta huolestuttaa hieman se vapariosuus...Kuuluuko kaikissa kisoissa vetää jonkinlainen vapaaohjelma? Jos pitää, niin minkälaista tanssia sitä pitäisi alkaa harrastamaan?
Jos joku viitsisi valoittaa asiaa, kun tämä on pyörinyt päässä jo jonkin aikaa:)

Voisin laittaa pari sivustoa, joista varmasti löytyy kaipaamasti tietoa :)

Fitnessflow ja Fitnessliitto

(ja kaikissa sarjoissa ei ole vaparia eli sitä ei kanna stressata ;) mutta lueppas noita sivuja ni saat paremman kokonaiskäsityksen :) )

Heips...kuinka vaikeaa teillä kisaajilla on pitää ruokavalio kurissa tuon järjettömän pitkän ja kurinalaisen dieetin jälkeen?Käyttääkö moni ruokavaliota?

Kuinka kurinalaisesti te sitä noudatatte.Siis punnitte,laskette IHAN kaiken koko dieetin ajan,tuleeko/onko tullut kelleen koskaan retkahduksia,poiketaan paperista?Tai myöntääkö kukaan?:)Onko se edes mahdollista,vai meneekö pienestä kaikki plörinäksi?

Ihan vain kunnioituksella kaikkia kisaajia kohtaa:worship:itse en moiseen itsekuriin kykenisi varmaankaan.

Eikai se KP:n sana ihan laki ole ;) (Itse en välttämättä ko. henkilöltä lähtis pyytämään dieettiohjelmaa, vaikka fitnessliiton puheenjohtaja ja pätevä henkilö lajin parissa onkin :))

Joo, nämä on mielipiteitä tietysti. Mietin vaan että tuskin tunnet ko.henkilöä tarpeeksi, jotta osaisit sanoa onko häneltä kannattavaa pyytää diettiohjelmaa.

Vai mille perustat tämän mielipiteesi siitä ettei ko. henkilöltä kannattaisi pyytää juurikin dietti asiassa apua?

Ja luulempa että Hurjien mamman kannattaisi pysyä joko hänelle jo tehdyssä dietti suunnitelmassa, tai sitten luottaa täältä saatuihin ohjeisiin. JOKO TAI.
Jos haluat päästä kuntoon, ei kannata lähteä sooloilemaan joka suuntaan.

Joo, nämä on mielipiteitä tietysti. Mietin vaan että tuskin tunnet ko.henkilöä tarpeeksi, jotta osaisit sanoa onko häneltä kannattavaa pyytää diettiohjelmaa.

Vai mille perustat tämän mielipiteesi siitä ettei ko. henkilöltä kannattaisi pyytää juurikin dietti asiassa apua?

No mä olin siinä kyllä vähän hölmö, että yleensä kirjoitin tänne tuon lausahduksen, joten en lähde sitä sen enempää spekuloimaan :) En tunne ko. henkilöä henkilökohtaisesti, mutta moni ystäväni kyllä ja heidän mielipiteidensä perusteella tuon sanoin. Ja se oli typerää, myönnän, ja pyydän anteeksi. Ketään ei pitäisi mennä arvioimaan ilman omaa kokemusta. Mutta se siitä.

Mutta se siitä.
...ei vaan..toki saa sanoa oman mielipiteensä. Mutta näin julkisesti sanottuna... kannattaa perustella tietyn tyyppiset mielipiteet jotenkin, jos sellaisia heittelee kaiken kansan ilmoille ;) Muuta totta tosiaan; se siitä!:piis:

Heips...kuinka vaikeaa teillä kisaajilla on pitää ruokavalio kurissa tuon järjettömän pitkän ja kurinalaisen dieetin jälkeen?Käyttääkö moni ruokavaliota?

Kuinka kurinalaisesti te sitä noudatatte.Siis punnitte,laskette IHAN kaiken koko dieetin ajan,tuleeko/onko tullut kelleen koskaan retkahduksia,poiketaan paperista?Tai myöntääkö kukaan?:)Onko se edes mahdollista,vai meneekö pienestä kaikki plörinäksi?

Ihan vain kunnioituksella kaikkia kisaajia kohtaa:worship:itse en moiseen itsekuriin kykenisi varmaankaan.

Omalla kohdallani dieettini ruokavalion kurissa pitäminen oli suht helppoa. Se on mielestäni niin päästä kiinni. Mihin ja miten olet valmistautunut psyykkisesti ja miten muu elämän soveltuu dieetin ajankohtaan. Motivaatio ja itsekuri on avainasemassa tässä asiassa. Toki tulee päiviä, jolloin tekisi mieli syödä kaikkea ja paljon, mutta itsekuri ja motivaatio pitää ruodussa. Kun ruokavalio on suunniteltu oikein ja sen on tehnyt asiansa osaava, niin ei niitä hurjia nälän tuntemuksia juurikaan tule, ainakaan itselläni ei tullut. Vatsa ja elimistö tottuu vähenevään ruokavalioon, kun se vähennys tapahtuu pikkuhiljaa. Voipi olla, että aika kuultaa muistot :rolleyes:. Mielitekoja tulee tietysti. Heikotusta ja vetämättömyyttä oli kyllä ajoittain. Moni kysyi, että olenko erityisen kiukkuinen dieetillä. Sekin on aika jännä juttu, miten sitä voi psyykata itsensä senkin asian suhteen. Minä en tavallaan antanut sille tunteelle liiaksi valtaa, vaan pidin mölyt sisälläni tai valitin kilpasiskoille, jotka ymmärsivät tilanteen, mutta säästin läheisiäni turhilta kiukuilta. Omahan oli valintani ja syyttömiä minun läheiseni olivat minun tilanteeseeni. Kiukkuisempi mutsi minä olen offilla :D.

Minä noudatin aikas piirulleen dieettiäni. Punnituksineen päivineen. Tosin ne määrät oppii aika pian ulkoa, joten punnituksia ei tarvinnut jatkuvasti tehdä. Retkahduksia oli tyyliin muutama lakupala ja ylimääräinen omena tai tomaatti :D. Ei se mene noin pienistä plörinäksi. Näin minulla.

Kyllä minäkin kunnioitan ihan jokaista sen prässin läpikäynyttä. Se vaatii munaa :D.

Mulla vähän aihetta sivuava kysymys...Polttavatko kisaajat tupakka? Kiinnostaa oikeasti aivan pirusti, enkä tunne ketään keltä oisi voinut asian kysästä.

Periaatteessa urheilijan elämään tupakka ei kuulu, mutta onhan niitä välillä poikkeuksiakin ;)

Sori mikäli tää on aivan väärässä paikassa, siirtäkää jos on tarvis.

P.S. Haaveilen kisaamisesta kanssa, mutta ei riittää kontakteja...vielä:)

Mulla vähän aihetta sivuava kysymys...Polttavatko kisaajat tupakka?
käy kurkkaamassa fitnessexpossa pääoven viereen...saattaa olla että jokunen kilpailijaksi tunnistettava siellä röökillä onkin.... vaikka eihän se mikään hyvä juttu ole :down:

Mulla vähän aihetta sivuava kysymys...Polttavatko kisaajat tupakka? Kiinnostaa oikeasti aivan pirusti, enkä tunne ketään keltä oisi voinut asian kysästä.

Periaatteessa urheilijan elämään tupakka ei kuulu, mutta onhan niitä välillä poikkeuksiakin ;)

Sori mikäli tää on aivan väärässä paikassa, siirtäkää jos on tarvis.

P.S. Haaveilen kisaamisesta kanssa, mutta ei riittää kontakteja...vielä:)
Rohkeasti vaan eteenpäin unelmien kanssa :) Millaisia kontakteja tarvitset - valmentajaa, muita tyttöjä samassa tilanteessa, Fitnessliittoa?

En usko että tupakka on mikään este ;) Ja voihan sitä olla, että huomaa jossain kohti ettei enää tarvitsekaan sitä tupakkaa kun terveelliset elämäntavat alkaa juurtua syvemmälle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom