kopsaan nyt tän tännekkin, kun on muutakin kysyttävää kisoihin valmistautumisesta .. :O
Originally Posted by HurjienMamma View Post
07.00 -50g eloveena kaurahiutaleita, 200g raejuustoa + aamun lisäravinteet
10.30 -150g jauhelihaa, 50g pastaa, + salaattia, kurkkua, puolikas tomaatti, kahvi
15.00 -2 viipaletta real leipää, 5 siivua kinkkua, appelsiini
18.00 -100g jauhelihaa, 50g tummaa pastaa
21.30 -2 viip. realii ja 5 viipaletta kinkkua
iltapala kohta, viipale realia, 100g raejuustoa, hedelmä, ja illan lisäravinteet (kreatiini pyruvaatti 5g, 2xkalaöljyt, 2xvihreätee puriste)
Elikkäs olen dieetillä, painan n.60-61kg ja pitkä 170, painoa pitäs viel 4 kg puottaa siihen lokakuun 3 pv mennessä.. mahtaakohan onnistua...
3 jakosella treenaan 3 kert viikko, aerobista tulee jo työnkin puolesta päivittäin + koirien kanssa lenkit.
Suunnitelma olis pitää noi samat kalorit koko tän loput 10 viikkoa mutta vähän mietittyttää pitää samana eikä tiputtaa.. huolettaa vaan miten noi lihakset pysyy, ja saanko itteni tarpeeksi kireäksi??
Oon vasta pari viikkoa ollut dieetillä mutta tuntuu ettei paino ole tippunut juuri lainkaan! kuinka nopeasti sen pitäisi tippua?
Sit mua jännittää kaikk itoi kisarusketuksien laittaminen, kisa biksut jne..
Mähän oon menos vaan tohon fitnessmalli kisaan, mutta tosiaan kisat on expossa ja lavalla, ja tällä kertaa sitten kisoihin panostetaan enempi kun viimevuosina joka näkyy porukan diettaamisena ja valmistautumisena jne..
Tuolla aika alussa jo oliki et jos kisat on esim.pe niin 3pv aikasemmin laitetaan jo ekat rusketukset? mitäs, kun mä oon asiakas töissä, vaikuttaako se? niin ja siitä rusketuksesta (tää threadi on niin pitkä etten lukenut kokonaan *00ps*) miten sitä laitetaan/kuinka paljon ja milloin kasvoihin, kun siihen tulee vielä kisameikkikin?
Tässä nyt jotain alkuun.. hirveesti on kaikkea muutakin ja jännittää jo nyt..
Mulla olis tarkotus noin 1,5 pääsä osallistua BF kisoihin, joten tää kisa on oiva ponnistuslauta siihen, tietää vähän minkälaista meininkiä on odotettavissa.