Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nooh. Jalat ei ollu paljoo paksummat.Snoopie sanoi:Painoit 60kg ja hauis 47cm?
Kuulostaa jotenkin uskomattomalta.
Tomppa85 sanoi:Mortal on geneettinen friikki. Todellinen ihmistunkki.![]()
Paljon hanskan ympärysmitta nyt, mortal?
mortal sanoi:Kai noita geenejä suvussa on, kun sillon 10v. sitten, muutaman sentin pidempi isoveli painoi mua 2xenemmän ja hanskat oli kuulema 56cm. Ja niistä voimista voi meikäläinen vain haaveilla.
Nykyään sama toi 47cm ilman pumppia ja rasvaa 10-15% enemmän. Tätä tää ikä ja laiskuus tekee.
Tomppa85 sanoi:Jaa ett löytyy voimaa muualtakin perheestä? :lol2: Nyt on pakko ruinatatuosta isoveljestä. 163 senttiselle (?) 56 cm hauis on jotain aivan käsittämätöntä. Miten tuota tumppua pystyy edes taittamaan?
![]()
Tuli vain mieleen että miksi et panosta enemmän alakroppaan? Varmaan jos kyykkäilisit useammin kuin kerran kuussa, olisivat tulokset huimia. Vai onko jotain loukkaantumisia takana?
mortal sanoi:Joskus mulla on ollu alaselän kans ongelmia, välilevynpullistuma. Mut uskon jos rupeisin kyykkäämään, niin selkä kestäis, kun vaan maltilla menis ylöspäin raudoissa. Ja enhän mä nyt jalkoja joka kuukaus treenaa, ennemminkin joka vuoden aika. Kyykänny en oo eläissäni varmaan ku 10 kertaa. Vaikka tää on hauis treadi niin oli pakko kaivaa mittanauha ja mitata nää puikulat. Reisi 68cm ja pohje 44cm. Ens kuussa vuoden kolmas jalkatreeni. :urjo: jo valmiiks.
mortal sanoi:Tai siis itse kun oon ton 161cm pitkä niin veli on jotain 167-168cm ja paino sillon n.120kg. Kuvia mulla ei oo ja en tiedä löytyiskö häneltä itseltäänkään, eikä varmaan antais ees laittaakaan esille. Pari hauskaa vertausta oon kuullu veljen haboista hänen kavereiltaan "on kuin ranskanleipä olis lyöty ihon alle." ja "vittu se on kuin sianporsas se sen hauis.":lol2:
Joskus mulla on ollu alaselän kans ongelmia, välilevynpullistuma. Mut uskon jos rupeisin kyykkäämään, niin selkä kestäis, kun vaan maltilla menis ylöspäin raudoissa. Ja enhän mä nyt jalkoja joka kuukaus treenaa, ennemminkin joka vuoden aika. Kyykänny en oo eläissäni varmaan ku 10 kertaa. Vaikka tää on hauis treadi niin oli pakko kaivaa mittanauha ja mitata nää puikulat. Reisi 68cm ja pohje 44cm. Ens kuussa vuoden kolmas jalkatreeni. :urjo: jo valmiiks.
makew sanoi:En tiedä mutta todistaako tämä jotenkin sen, että kropan palautumiskyky on rajallinen?
On ymmärrettävää, että penkkipunnerrusta ja yläkroppaa harjoitteleva on iso yläkropastaan ja toisaalta selkä täytyy olla hyvässä kunnossa, takaolkapäitä myöten.
Toisaalta täysi panostamiseen koko kroppaan olisi voinnut verottaa kehitystä penkissä ja yläkropan kehittymisessä?
End of mutuilu...
Nopeita lihas-soluja taitaa muutama löytyä, mitä tuloksia katselee:thumbs:
Luulen että on, ja toinen seikka vielä, että kyykkyyn ja vetoon panostamalla oma paino nousee aika mukavasti -> joutuu isompiin sarjoihin.mortal sanoi:"se on penkistä pois jos treenaa jalkoja" ja kyllä tossa varmasti jotain perääkin on.
kävikös isoveljes salilla?? jos kävi niin millasia tuloksia oli??..sain tossa muuten yks päivä sen solttupenkki videos ladattua ja ei voi kun ihmetellämortal sanoi:Kai noita geenejä suvussa on, kun sillon 10v. sitten, muutaman sentin pidempi isoveli painoi mua 2xenemmän ja hanskat oli kuulema 56cm. Ja niistä voimista voi meikäläinen vain haaveilla.
Nykyään sama toi 47cm ilman pumppia ja rasvaa 10-15% enemmän. Tätä tää ikä ja laiskuus tekee.
Juu, kävihän se. Tuloksista mul ei oo muuta tietoo ku penkistä ku ei mua oo muu kiinnostanu. Penkissä kerto joskus ottaneensa 230kg raw, mut olkapää vaivojen takia ei sitten koskaan enempää yrittänytkään. Itse ku kerroin ottaneeni vinopenassa 6*160kg niin veli sanoi tehneensä 50 kiloo enemmällä saman sarjan. Sit joskus 90-luvulla jossain voimamieskisossa hän oli farmarikävelyn salkkujen palauttajana, yleisökään ei tajunnu ennen mitään kun "Höyry" Häyrynen kuulutti "et mikäs tää tämmönen kaveri on joka kantaa salkkuja pienellä palautuksella saman verran kuin kilpailijat yhteensä." Sen muistan et Boogie Mustonen oli sillon kilpailemassa. Niissä kisoissa salkkuja kannettiin suoraan ilman käänöksiä. Et tais olla läpeensä vahva jätkä silloin.huumor sanoi:kävikös isoveljes salilla?? jos kävi niin millasia tuloksia oli??..sain tossa muuten yks päivä sen solttupenkki videos ladattua ja ei voi kun ihmetellä![]()
no huh...kovaa porukkaamortal sanoi:Juu, kävihän se. Tuloksista mul ei oo muuta tietoo ku penkistä ku ei mua oo muu kiinnostanu. Penkissä kerto joskus ottaneensa 230kg raw, mut olkapää vaivojen takia ei sitten koskaan enempää yrittänytkään. Itse ku kerroin ottaneeni vinopenassa 6*160kg niin veli sanoi tehneensä 50 kiloo enemmällä saman sarjan. Sit joskus 90-luvulla jossain voimamieskisossa hän oli farmarikävelyn salkkujen palauttajana, yleisökään ei tajunnu ennen mitään kun "Höyry" Häyrynen kuulutti "et mikäs tää tämmönen kaveri on joka kantaa salkkuja pienellä palautuksella saman verran kuin kilpailijat yhteensä." Sen muistan et Boogie Mustonen oli sillon kilpailemassa. Niissä kisoissa salkkuja kannettiin suoraan ilman käänöksiä. Et tais olla läpeensä vahva jätkä silloin.
Kerran olen koittanut ja eipä kovin hyödylliseltä tuntunut.paljopenkki sanoi:
toolate sanoi:Kerran olen koittanut ja eipä kovin hyödylliseltä tuntunut.
Akkeli sanoi:Fuskaaminen on tossa liikkeessä aika vaikeaa. Sillä saa ihan mukavasti kehitettyä todellista voimaa hauiksiin, kun sarjapainoja ei juurikaan pysty korotella tekniikan kustannuksessa.