Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bloo sanoi:No siis ojentajia tai hauiksia tehdessä molemmat lihakset rasittuu koska ne ovat vastavaikuttajalihaksia ja kun ojentaja ojentaa käden niin hauis koukistaa joten esim ranskalaisessa punnerruksessa hauis hidastaa tangon matkaa otsalle. Ja ojentaja tekee itse päätyön.
saarnamies sanoi:Dodih!
Nyt on tumppu kasvanut tavoitelukemiin eli 40cm on ylitetty!
andor sanoi:Onneksi olkoon! Nyt vain seuraavaksi tavoittelemaan puolimetristä hauberia. Jospa se itelläki joskus tuon 40cm ylittäisi.
Jess, kohta tää on taas natu or not keskustelu :D .Timba79 sanoi:Mä oon ainakin asettanut jo välitavoitteeksi ton 45 cm, mikä nyt ei todellakaan oo natikkana mikään mahdoton saavutus.
neutraali sanoi:Jess, kohta tää on taas natu or not keskustelu :D .
Elokuun alussa tuli mitattua 32cm oikeassa kädessä, eilen sama käsi 36,5cm Perkele mun kasvua pysäytä enää mikään muahahaha, paitsi ehkä seinä :D Tiedä sitten onko pelkkää aloittelijan huimaa kasvua vai onko mulla geenien kanssa jotain tekemistä, kun tuntuu vain että muhun tarttuu lihas aika helposti. Tai sit se on vaan kiinteää läskiä :jahas:naruranne sanoi:onko joku mittaillut että millä vauhdilla teille on tullut noihin käsihin kokoa? mulla oli aloittaessa kunnolla 2kk syömisen ja treenaamisen forkut 26cm ->29cm, hauis 33cm -->35,5cm . 6kiloo painookin tullut että suurin osa siitä lienee nestettä ja rasvaa. pitäis itekkin saada tää hauis mahdollisimman hyvään kasvuun mutta en tiedä oikein mitään toista hyvätuntoista liikettä hauikselle ku hauiskääntö tangolla/käsipainoilla scott penkis.
Sehän se kaikista hienointa tässä lajissa on että siihen pitää omistautua täysillä ja tulosten saavuttamiseen tosiaan menee aikaa Olisi aika turhauttavaa jos sais 50 cm tumput puolessa vuodessa ja sit ihmettelis salilla "Mitäköhän vittua mä täällä nyt teen?" :DDynamite88 sanoi:itellä sai toho 40cm tumpun nopeesti kasvaan mut siitä ylöspäin huhhuh "pikkasen" vaikeempaa saaha kasvaa... mutta eihä sitä kasvua voikkaa joka parin kuukauden välein tulla 1cm lisää, muutenhan mäkin oisin jo "oikean" bodarin näkönen ;) tää "harrastus" vaatii vuosien työtä
Hummerivirta sanoi:Sehän se kaikista hienointa tässä lajissa on että siihen pitää omistautua täysillä ja tulosten saavuttamiseen tosiaan menee aikaa Olisi aika turhauttavaa jos sais 50 cm tumput puolessa vuodessa ja sit ihmettelis salilla "Mitäköhän vittua mä täällä nyt teen?" :D
Hummerivirta sanoi:Sehän se kaikista hienointa tässä lajissa on että siihen pitää omistautua täysillä ja tulosten saavuttamiseen tosiaan menee aikaa Olisi aika turhauttavaa jos sais 50 cm tumput puolessa vuodessa ja sit ihmettelis salilla "Mitäköhän vittua mä täällä nyt teen?" :D