Kyllästynyt alle 40cm tumppuun

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
ranskalaisen punnerruksen negatiivinen vaihe on sen tangon laskeminen takaisin otsalle (tai mistä ikinä se kullakin lähtee).. okei. jos ajatellaan esim. ylätaljan negatiivista vaihetta niin sehän on täysin selvää että jarrutettaessa taljan liikettä negatiivisessa vaiheessa selkä tekee työn. eikö niin? ainakin näin olen joka kerta treenatessani sen tuntenut... sama juttu mielestäni ranskalaisessa punneruksessa, niinkuin myös kaikissa muissa liikkeissä. kun kyykätessä laskeudut et tee töitä reiden koukistajilla.. right? :david:

Bloo sanoi:
No siis ojentajia tai hauiksia tehdessä molemmat lihakset rasittuu koska ne ovat vastavaikuttajalihaksia ja kun ojentaja ojentaa käden niin hauis koukistaa joten esim ranskalaisessa punnerruksessa hauis hidastaa tangon matkaa otsalle. Ja ojentaja tekee itse päätyön.

Ehei. Tilanteen hahmottamista helpottaa, jos kuvittelee painon aiheuttaman voiman suunnan. Ranskalaisessa punnerruksessahan paino tekee työn käden koukistamiseksi ojentajien tällöin jarruttaessa. Varmastikin hauis aktivoituu jonkin verran, mutta varsinaiseksi hauistreeniksi en todellakaan tilannetta mieltäisi.

Oho tarkemmin miettiessä tuli mieleen että mitä helvettiä ees negoja tehtäis sitten, myönnän virheen :david:

Jos esimerkiksi ranskalaisessa punnerruksessa pysäyttää liikkeen sen puolivälissä ja pitää siinä, niin kumpikohan siinä nyt työn tekee ojentaja vai hauikset? Voi :david: sentään.

Tavoite on saavutettu!

Dodih!

Nyt on tumppu kasvanut tavoitelukemiin eli 40cm on ylitetty!

Kiitos kaikille teille, jotka jaksoitte jeesata.
Kyllä näimmä keskittymällä tekemään asioita oikein saa tuloksia nopeastikin.
En hokannut katsoa kuinka kauan on siitä, kun aloitin tämän keskustelun, mutta ei siitä kovin kauaa voi olla.

Rock, tämä on enempi kuin sata jänestä :)

andor sanoi:
Onneksi olkoon! Nyt vain seuraavaksi tavoittelemaan puolimetristä hauberia. Jospa se itelläki joskus tuon 40cm ylittäisi.

Mä oon ainakin asettanut jo välitavoitteeksi ton 45 cm, mikä nyt ei todellakaan oo natikkana mikään mahdoton saavutus. Siihen alan oleen jo melko tyytyväinen... :D

Timba79 sanoi:
Mä oon ainakin asettanut jo välitavoitteeksi ton 45 cm, mikä nyt ei todellakaan oo natikkana mikään mahdoton saavutus.
Jess, kohta tää on taas natu or not keskustelu :D .

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
onko joku mittaillut että millä vauhdilla teille on tullut noihin käsihin kokoa? mulla oli aloittaessa kunnolla 2kk syömisen ja treenaamisen forkut 26cm ->29cm, hauis 33cm -->35,5cm . 6kiloo painookin tullut että suurin osa siitä lienee nestettä ja rasvaa. pitäis itekkin saada tää hauis mahdollisimman hyvään kasvuun mutta en tiedä oikein mitään toista hyvätuntoista liikettä hauikselle ku hauiskääntö tangolla/käsipainoilla scott penkis.

naruranne sanoi:
onko joku mittaillut että millä vauhdilla teille on tullut noihin käsihin kokoa? mulla oli aloittaessa kunnolla 2kk syömisen ja treenaamisen forkut 26cm ->29cm, hauis 33cm -->35,5cm . 6kiloo painookin tullut että suurin osa siitä lienee nestettä ja rasvaa. pitäis itekkin saada tää hauis mahdollisimman hyvään kasvuun mutta en tiedä oikein mitään toista hyvätuntoista liikettä hauikselle ku hauiskääntö tangolla/käsipainoilla scott penkis.
Elokuun alussa tuli mitattua 32cm oikeassa kädessä, eilen sama käsi 36,5cm :) Perkele mun kasvua pysäytä enää mikään muahahaha, paitsi ehkä seinä :D Tiedä sitten onko pelkkää aloittelijan huimaa kasvua vai onko mulla geenien kanssa jotain tekemistä, kun tuntuu vain että muhun tarttuu lihas aika helposti. Tai sit se on vaan kiinteää läskiä :jahas:

Aika normaaleja muutoksia, jos ei ole kauaa treenaillut. :)
Mä olen kyllä ennenkin treenannut jonkin aikaa, että en mä tavallaan ihan nollilta lähteny, mutta kesäkuussa alottaessa olkavarsi oli ~31 ja nyt 34,5. On se kitaran kieli siis kasvanut muutaman sentin. =)

itellä sai toho 40cm tumpun nopeesti kasvaan mut siitä ylöspäin huhhuh "pikkasen" vaikeempaa saaha kasvaa... mutta eihä sitä kasvua voikkaa joka parin kuukauden välein tulla 1cm lisää, muutenhan mäkin oisin jo "oikean" bodarin näkönen ;) tää "harrastus" vaatii vuosien työtä

Dynamite88 sanoi:
itellä sai toho 40cm tumpun nopeesti kasvaan mut siitä ylöspäin huhhuh "pikkasen" vaikeempaa saaha kasvaa... mutta eihä sitä kasvua voikkaa joka parin kuukauden välein tulla 1cm lisää, muutenhan mäkin oisin jo "oikean" bodarin näkönen ;) tää "harrastus" vaatii vuosien työtä
Sehän se kaikista hienointa tässä lajissa on että siihen pitää omistautua täysillä ja tulosten saavuttamiseen tosiaan menee aikaa :) Olisi aika turhauttavaa jos sais 50 cm tumput puolessa vuodessa ja sit ihmettelis salilla "Mitäköhän vittua mä täällä nyt teen?" :D

Hummerivirta sanoi:
Sehän se kaikista hienointa tässä lajissa on että siihen pitää omistautua täysillä ja tulosten saavuttamiseen tosiaan menee aikaa :) Olisi aika turhauttavaa jos sais 50 cm tumput puolessa vuodessa ja sit ihmettelis salilla "Mitäköhän vittua mä täällä nyt teen?" :D

niin sitähä mä tossa vähä niinQ vihjasin ;) ei kannate alottaa edes tätä harrastusta jos on asenteella " kaikki heti " eli hyviä ja kovia reenejä vaa kaikille :whip:

Hummerivirta sanoi:

Kai se seuraava etappi olisi 60 cm?

Suositut

Back
Ylös Bottom