Kyllästynyt alle 40cm tumppuun

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Timba79 sanoi:
Mä oon ainakin asettanut jo välitavoitteeksi ton 45 cm, mikä nyt ei todellakaan oo natikkana mikään mahdoton saavutus. Siihen alan oleen jo melko tyytyväinen... :D

Tuo 45 cm on myös minulla seuraava etappi. Tänä vuonna käsivarsi on jo kasvanut 35 cm -> 40 cm. Luulisi ensi kevääseen mennessä ainakin 1 cm lisää tulevan. Tosin olen todella laiska tekemään habatreeniä että saa nyt nähdä.

Oletko Timba kuinka monen sentin päässä tavoitteesta?

Pääsisipä itse edes tuonne 40 senttiin asti :rolleyes:

Pistetään me narunvarret sitten omat tulokset: kyynärvarsi 28 ja hauis 36, mulla on oikeesti pienet kyynärvarret ja ne meneeki hirveen helposti pelkistä painojen nostelusta pumppiin.

Snoopie sanoi:
Pääsisipä itse edes tuonne 40 senttiin asti :rolleyes:

sama homma, tosin meni tohon 40 asti ja sen jälkee ei oo tainnu ½ vuodes kasvaa edes milliä :D kaikkee on kokeiltu tomin hitaista ja hallituista laskuista powerhousun repivään heilutteluun.

tiieitiijuu sanoi:
sama homma, tosin meni tohon 40 asti ja sen jälkee ei oo tainnu ½ vuodes kasvaa edes milliä :D kaikkee on kokeiltu tomin hitaista ja hallituista laskuista powerhousun repivään heilutteluun.

Ojentaja taitaa olla 2/3 ympärysmitatasta. Sitäkin täytyy siis treenata. Vaikka saisi vain 3-4 milliä habaan ja saman verran suhteessa ojentajaan, sehän tarkoittaa jo 1 cm kasvua.

Itseäni lähinnä huolettaa oman hauiksen heikko voimataso. Salilla heiluu tyyppejä monta senttiä pienemmällä tumpulla varustettuna, jotka tekevät hauiskääntöä samoilla tai jopa isommilla painoilla kuin minä. :(

mua huolestuttaa taas miten ne muut penkissä tekee niin hyvin. ite saan ehkä 80kiloo kerran ylös niin kauhistun kun joku jolla on käsi puolet mun pikkukädestä nostaa sen 5kertaa

naruranne sanoi:
mua huolestuttaa taas miten ne muut penkissä tekee niin hyvin. ite saan ehkä 80kiloo kerran ylös niin kauhistun kun joku jolla on käsi puolet mun pikkukädestä nostaa sen 5kertaa

Voima ja lihas ei kulje käsikädessä

Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut jostain senttimääräisestä ympärysmitasta. enhän mä edes tee hauiksia erikseen kuin hyvin harvoin. Joskus mittasin et 40cm on kun jännittää, se riitti :)

Tomppa85 sanoi:
Itseäni lähinnä huolettaa oman hauiksen heikko voimataso. Salilla heiluu tyyppejä monta senttiä pienemmällä tumpulla varustettuna, jotka tekevät hauiskääntöä samoilla tai jopa isommilla painoilla kuin minä. :(

Tähän oli ainakin itsellä hyvä ratkaisu, eli scottia käsipainolla yksi käsi kerrallaan. Olen saanut hyvin tällä sarjapainoja nostettua.'

Jos kiinnostaa asiasta tietää enemmän ja faktoja sarjapainoista, niin nakkaa privalla, tarkistan kotona treenipäiväkirjasta miten on nousua muutamassa kuukaudessa tullut. Mutta todella hyvin tässä saa voimatasoja ylös ja mikä parasta, menee ainakin minulla parhaiten perille itse hauikseen tämä liike.

Tomppa85 sanoi:
Ojentaja taitaa olla 2/3 ympärysmitatasta. Sitäkin täytyy siis treenata. Vaikka saisi vain 3-4 milliä habaan ja saman verran suhteessa ojentajaan, sehän tarkoittaa jo 1 cm kasvua.

toki sitäkin tulee treenattua ihan samalla intensiteetillä mitä hauista, mutta kasvua vaan ei ole tullut enää ojentaja/hauis akselille toisin, kun esim. forkkuihin sitä on taas tullut.. no supersarjoja vois vielä koittaa ja jos ei niilläkään mitään, niin sit ne ei vaan enää kasva :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täytyykin alkaa suosimaan noita Timba79:n yhden käden hauisliikkeitä, sama homma itsellä eli hinkkaillaan kokoajan samoilla sarjapainoilla ja voimaa käsissä ei hirveesti ole. Varmaan 2-3 liikettä ja 2-3 sarjaa riittää hauikselle hyvin?

Isoarska83 sanoi:
Täytyykin alkaa suosimaan noita Timba79:n yhden käden hauisliikkeitä, sama homma itsellä eli hinkkaillaan kokoajan samoilla sarjapainoilla ja voimaa käsissä ei hirveesti ole. Varmaan 2-3 liikettä ja 2-3 sarjaa riittää hauikselle hyvin?

Riippuu treenijaosta että paljoko liikkeitä tarvitset, mainitsemasi määrä on hyvä esim. 4-jakoisella. Itsellä on käytössä 2-jakoinen ja teen kolme sarjaa tuota scottia joista viimeisen sarjan perään tehdään superina esim. hauista tangolla, taljassa tai jotain muuta vastaavaa.

jos on kaveri salil nii kantsii tehä pakkotoistoja esim: hauiskääntö mutkatangolla tai vaikka scotissa... voe perkkele ku tänää kokeiltii ja siihe perää sit tuplahauista pari sarjaa nii ei kädet menny suoriks ei sitte millää ja pumppi oli mieletön, suosittelen :thumbs: :evil:

hmm,mitkäköhä ois toimivia ojentaja liikkeitä mitä saan tehty säädettävällä tai tasapenkillä kulmatangolla tai kp:lla?ranskalaisten lisäks? :) jos ois kuviaki :david: mul on engalnti niin huono ni en saa katottuu noilta sivuilta oikee missä niitä näkyy.ja siis sen takia mielellää tasapenkillä ku meinasin supersarja päivän liikkeitä vähä muuttaa,ja ois helppo jos pystys siin samalla penkillä tekee heti vasarakäännön tai hauiskäännön myötäotteella perään :D ku ei tunnu noi nykyset niin hyviltä

tseif sanoi:
Kokeileppas miltä tuntuu jos vedät habat ylätaljassa. Eli otat penkin siihen eteen ja menet makaamaan selällesi ja vedät hauiskääntöä. Kokeilin ite eilen tuota ja meinas kädet räjähtää. Otin joka sarjassa negatiivisiakin. Levoton pumppi. :thumbs:

Mitenköhän päin siihen penkkiin pitää asettua? Pää poispäin taljasta vai taljan suuntaan?

mittaatteko hauiksen muuten pumpissa vai levossa? omaan tumppuun on tullut pirteä lisä kiitos pakkiksen..n. 9vk treeniä takana...hauisympärys kasvanut 32,5cm -->37cm pumpis :thumbs: . toki siitä on rasvaa varmasti jonkin verran. tosin voimaa ei ole tullut suhteessa läheskään yhtä paljoo :itku:

Ite tulee mitattua levossa ja käsi siin about 90 asteen kulmas. Hyvin oot kyl saanu tumppuun mittaa :)

Itselläni oli tumput parhaimmillan n.10 vuotta sitten kun painoin n.60kg ja hauis oli 47cm. Silloin tuli n.4-5cm lisää puolessa vuodessa. Olin jäähallilla töissä ja siellä oli myös kuntosali. Ja työaikana tuli päivittäin tehtyä hauista käsipainoilla ja dippiä lisäpainoilla useita kertoja päivässä. Lisäksi normaalit punttitreenit 4-7krt/vko. Ei se laatu, vaan se määrä ;)

Painoit 60kg ja hauis 47cm? :rolleyes:
Kuulostaa jotenkin uskomattomalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom