Kyllästynyt alle 40cm tumppuun

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
itellä ei oo vielä 40 cm hanska mut nyt 1,5kk aikana tullut todella kiitettävät 2cm lisää. ( edellisten 6kk aikana oli tullu n 1 cm ).

tämän oon saanu aikaan 3x viikossa 2 sarjaa hauiskääntöö suoralla tangolla. sarja pituudet ollu vaihtelevasti mut tuntuu YLIVOIMASESTI parhaite kehittyvän sarjoilla väliltä 5-8.

Allekirjoitan. Suoratanko on kyllä paras. Ja lyhyet sarjat toiminu minullakin paljon paremmin kuin pumppaus.

Itellä hanska 36,5 senttiä ja suoralla tangolla 50 kilolla sarjaa. Mä nään haban kehityksen sarjapainoista mieeluummin kun mitasta.

Heijarit rulettaa :rock: Miten voi oikeasti olla noin pikkuinen paska tumppu, jos sarjapainot 50 kg? Itsellä tumppu n. 38 cm, sarjapainot n. 30 kg...

Tämä on nähdäkseni ainoita aktiivisia habatredejä, joten laitanpa tänne kyskäni.
Eli: hauis ei oo kehittyny voimaltaan eikä kooltaan noin kolmessa kuukaudessa mitenkään tällaisella treenillä:
lämmittelynä 1-4 sarjaa 10-20 toistovälillä seisten ilman tukea.
keskitetty hauiskääntö kp:lla 3*6-8 toistoa.
Kahdesti viikossa olen tämän tehnyt aina käsitreenien alkuun. Harjoituspainona käytän lämmittelyssä yleensä 10kg ja keskitetyssä 20kg (tai huonona päivänä 17,5). Olen vaihdellut tekniikkaa ääripuhtaasta kovaan huijaukseen tuloksetta. Minkälaisia muutoksia kannattaisi tehdä? Joudun olosuhteiden pakosta tekemään hauiskäännön kotitreeninä joten käytössä on vain käsipainotangot ja levyt. Huom. jouluna ja alkuvuonna tein keskitettyä suht puhtaasti 25kg:lla, sittemmin vamman vuoksi jouduin keskeyttämään treenit pariksi viikoksi.

Lämmittele vaikka ilman painoja. Ja sitten pyri tekemään 4-8 sarjoja. niitä pumppailuja voi sitten lopuksi tehdä, jos jaksaa. itellä viimeksi suoralla tangolla 60kg x 5 x 20 eli sata toistoa. tosin hanskakin sellaiset 46-48cm riipuen milloin mittaa.

Mulla ainakin sen verta rujot noi forkut ettei ne kestä hirveitä kasoja romuja joten turha siinä ranteitaan ja käsiään hajottaa.

Taljassa hauiskääntö seisten tuntuu jotenkin menevän enemmän selälle kuin käsille sama hauiskäännössä seisten tangolla, joten olen noi suoraan heivannut pois treeneistä. Haukkarit scotissa istuen, hkääntö kp:illa seisten ja leuanveto on aika hyvin toiminut itellä.

Heijarit rulettaa :rock: Miten voi oikeasti olla noin pikkuinen paska tumppu, jos sarjapainot 50 kg? Itsellä tumppu n. 38 cm, sarjapainot n. 30 kg...

No sulla on kyllä koko/paino suhde ihan vitusta:) Et muka 38 sentin hanskalla käännä kuin 30kglla sarjaa? Hohhoh, kannattaa varmaan panostaa voimaan vähän enemmän välillä.

Miten voi oikeasti olla noin pikkuinen paska tumppu, jos sarjapainot 50 kg? Itsellä tumppu n. 38 cm, sarjapainot n. 30 kg...

:lol2: :hyper:

molempia sekasin. raskaita ja pummppailua niin varmasti kehittyy positiiviseen suuntaan.

No sulla on kyllä koko/paino suhde ihan vitusta:) Et muka 38 sentin hanskalla käännä kuin 30kglla sarjaa? Hohhoh, kannattaa varmaan panostaa voimaan vähän enemmän välillä.

Tai Bodaajan kannattaa opetella tekemään ne liikkeet sillä hauislihaksella. En tajua miksi pitää heilua 50kg painoilla jos voi tehdä puhtaasti vaikka 30 kilolla, hauistahan siinä treenataan?

edit: luin tuon bodaajan alkuperäisen viestin... siis mitä vittua ? teet oikeesti 50 kilolla sarjaa ja hanska on 37cm ? haluaisin nähdä liikkeen suoritustekniikan..

Tai Bodaajan kannattaa opetella tekemään ne liikkeet sillä hauislihaksella. En tajua miksi pitää heilua 50kg painoilla jos voi tehdä puhtaasti vaikka 30 kilolla, hauistahan siinä treenataan?

edit: luin tuon bodaajan alkuperäisen viestin... siis mitä vittua ? teet oikeesti 50 kilolla sarjaa ja hanska on 37cm ? haluaisin nähdä liikkeen suoritustekniikan..

6 toistoa, suht siististi ja vielä hitaalla negalla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko tästä nyt tullu joku -paljonko hauiskäännön sarjapainosi vs. tumppusi mitta -tredi? :hyper:
Mulla 2x6x50 kg ja 39 cm ..Tosiaan se nelkyt senttinen tumppu on ikuisuusprojekti mullakin.

emt muuta mut aiemmassa viestissäni sanotuilla mitoilla / tuloksilla, teen todella puhtaita toistoja hauiskääntöä. siks en epäile yhtään että bodaaja ei vois tehä noita siististi.

Onko tästä nyt tullu joku -paljonko hauiskäännön sarjapainosi vs. tumppusi mitta -tredi? :hyper:
Mulla 2x6x50 kg ja 39 cm ..Tosiaan se nelkyt senttinen tumppu on ikuisuusprojekti mullakin.

Tässä threadissa nämä sarjapainot vaan näyttäisivät korreloivan käänteisesti hanskan mitan kanssa. Ehkä kohta tulee joku joka vääntää puhtaasti tangolla 100kgx10 ja omistaa 30cm hanskan.

Bodaaja aiemmin tässä threadissa sanoi:
Sanotaan että liika on pahasta, mutta mitä jos suurin osa noista pikkukätisistä reenaa just liian vähän sitä haukkaria, kun pelätään jotain ylikuntoa. Runttausta vaan isoilla romuilla, ja välillä kevyempää niin sen patin on pakko kasvaa

Kannattaisi ehkä miettiä uudelleen tätä strategiaa..

Tässä threadissa nämä sarjapainot vaan näyttäisivät korreloivan käänteisesti hanskan mitan kanssa. Ehkä kohta tulee joku joka vääntää puhtaasti tangolla 100kgx10 ja omistaa 30cm hanskan.

Kannattaisi ehkä miettiä uudelleen tätä strategiaa..

Ootte vaan kateellisia, kun itse ei saa habaan mitään kehitystä:) Mulla ei ole tasan ollu mitään ongelmia tän kohta vuoden aikana vaikka teen pakkotoistoja yms. joka reenissä. Ei ne kasva, jotka pelkää.

Olihan tuo joskus itelläkin "ongelma" tai lähinnä melkoinen vitutuksen aihe kun oli sarjapainot suoralla tangolla hauiskäännössä "huimat" ~60kg ja tumppu jotain 37cm... :D

Repiminen ja se ylimääräinen heiluminen pois, pienentäkää niitä painoja, kunnollinen tuntuma ja kunnon pumppi päälle niin alkaa jotain kasvuakin ehkä tapahtua...Ainakin allekirjoittaneella toimii huomattavasti paremmin.

Oma suosikki hanskojen pumppiliikkeeksi on hauiskääntö scotissa alataljasta, kapealla otteella..Vai mikä hitto tuon liikkeen nimi nyt lieneekin, tosta varmasti kuitenkin ymmärtää mitä ajan takaa. :)

Tomi taisi joskus postata palstalle jonkun "Hauistreenin ABC" tms. nimisen threadin, joku vois kaivaa sen esiin jos se vielä jostain löytyy.. :rolleyes: ..Siinä muistaakseni oli aika kattavat ohjeet siihen miten hanskat saa kasvamaan. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom