kyllä.....taas kreatiinista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tenu
  • Aloitettu Aloitettu
joo katoin searchista mut en löytänyt!

joo elikkäs ostin ekan kerran kreaa(FAST Creatine 900g)

Monet voimaurheilijat ottavat kreatiinia jaksoissa, jolloin ensimmäiset 5 päivää tankataan 20-30 grammaa päivässä 2-4 erässä. Tämän jälkeen otetaan ylläpitoannosta 5-10 grammaa päivässä 4-6 viikkoa, jonka jälkeen pidetään 2-4 viikon tauko. Sitten kuuri voidaan aloittaa uudelleen.

eli haluaisin tehdä samanlai kun edellä mainitussa mutta en tiedä paljonko sitä kreatiinia pitäs ottaa mun tapauksessa kun painan 70kg ja pituus 175.

joten voisiko joku kertoa mulle ton?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri noin, elikkä ota ylläpitoannoksena vaikka 5g päivässä ja alussa tankkaat 20g/päivä. Itse käytän samaa kreatiinia dekstroosin kanssa, kannattaa hommata dekstroosi ellei jo ole. Ja noi kuurit ei vissiin oo niin tarkkoja, etteikö tuota taukoa vois pitää myöhemmin.

ahaa mitäs se dekstroosi tekee?

Mun mielestä toisena vaihto ehtona voit ottaa kreatiiniä 10g joka päivä ilman mitään tankkauksia. Sitten vaikka kahdeksan viikon päästä viikon tauko.

blender ok voin kokeilla totakin...tänks

imo ihan sama tunkeeko ne dekstroosit hanuriin vai suuhun kreatiinin oton yhteydessä, lopputulos sama.

Originally posted by slade
imo ihan sama tunkeeko ne dekstroosit hanuriin vai suuhun kreatiinin oton yhteydessä, lopputulos sama.

nyt tipahdin kärryiltä:confused:

Originally posted by slade

Olen postannut joku aika sitten englanninkielisen tutkimuksen, jossa verrattiin kreatiinin imeytymistä eri ryhmissä, dextroosia, paljon dextroosia, dextroosia ja proteiinia, yms.

Tulos oli se, että sitä dextroosia saa kipata n 50g, jos haluaa varsinaisesti vaikuttaa imeytymiseen. Proteiinin lisäys vaikutti myös hieman. Elikkä jos haluaa tehdä elämän helpoksi niin ei murehdi niitä asioita vaan ottaa sen kreatiinin miten haluaa. Jos haluaa hieman viilata niin heittää ne kreatiinit vaikka palautusjuoman yhteydessä huiviin eikä tarvi murehtia.

Ja sitä taukoa kreatiinin kanssa ei tarvi pitää. Ei ole ainuttakaan terveydellistä syytä miksi kreatiiniä ei pitäisi yhtäjaksoisesti käyttää pidempää aikaa.

"enimmäismäärä päivässä 2g annostusta ei saa ylittää!" heh noin lukee purkin kyljessä :rolleyes: siitä ei näköjään tartte välittää?

Originally posted by toni da rookie
"enimmäismäärä päivässä 2g annostusta ei saa ylittää!" heh noin lukee purkin kyljessä :rolleyes: siitä ei näköjään tartte välittää?

Fastin sivuilla kuitenkin lukee ihan muuta. Miksikähän tuo kehoitus on vain paketissa?

itseasiassa kreatiinista on vain hengellistä hyötyä, se ei oikeasti tuo voimaa eikä lihaskestävyyttä eikä muutakaan mitä purkeissa lukee..... Olen kysynyt semmoisilta jotka ovat kokeilleet ja sanovat samaa... korkeintaan palautusjuomana

Originally posted by habe
itseasiassa kreatiinista on vain hengellistä hyötyä, se ei oikeasti tuo voimaa eikä lihaskestävyyttä eikä muutakaan mitä purkeissa lukee..... Olen kysynyt semmoisilta jotka ovat kokeilleet ja sanovat samaa... korkeintaan palautusjuomana
¨

mä olen varma, että kaikki uskovat sua nyt:rolleyes: myöskin useat jotka ovat huomanneet oikeaa hyötyä.

Originally posted by habe

Että oikein omakohtaista kokemusta... ;)

jos habe yrittää kusettaa meitä sen takii et me ei saatais lisää voimaa ja massaa.Sit se vetää ite sitä salaa :D

habe tää oli sit tsoukki vaan:thumbs:

Originally posted by Puterco
Olen postannut joku aika sitten englanninkielisen tutkimuksen, ....
Ja sitä taukoa kreatiinin kanssa ei tarvi pitää. Ei ole ainuttakaan terveydellistä syytä miksi kreatiiniä ei pitäisi yhtäjaksoisesti käyttää pidempää aikaa.

täh, tämä on mulle uutta. löytäisitkö tota linkkiä vielä jostain, searchilla etin mut en tosta tutkimusta löytäny. kivahan se ois popsia kreatiinia kokoajan, ei ois palautumisen kaa niin suuria ongelmia.

Originally posted by mass
kivahan se ois popsia kreatiinia kokoajan, ei ois palautumisen kaa niin suuria ongelmia.

Vuosi tuli just täyteen ja vielä ollaan hengissä. 5 + 5 päivässä, pisimmät tauot alle viikon mittaisia.

edit : treenipäivinä 5 + 5 välissä 5

edit2: itseasiassa viimeiset 1 1/2 viikkoa: ennen aamiaista 3 g (SAN V12) + ennen treeniä 3g (SAN) + treenin jälkeen 5g (monohydraatti) välipäivinä ennen aamiaista 3g (SAN)

tuliko mitään "sivareita", tai mittasitko maksa-arvoja missään vaiheessa?
btw RiQ, jos kreatiinilla saa tommosia muodonmuutoksia aikaan taidan popsia sitä seuraavat 3 vuotta! :D

sigun sanoin,

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom