Kylkiliikkeet lisäpainojen kanssa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Montahan eri liikettä sinä niille tarvitset? Et kai ole niitä hupsuja jotka kuvittelee, että jenkkakahvat häviää kun teet kylkiä?

Olen sellainen joka vaihtaa apuliikkeitä noin kuukauden välein. Mua viisaammat on kirjoittanut että apuliikkeitä kannattaa vaihdella useamman kerran vuodessa.

Eikös ne kaikki jonkinlaisia kylkitaivutuksia ole... tarkoittanet sitä mitä tehdään käsipaino toisessa kädessä.

2. Saman kylkitaivutuksen kuin käsipaino kädessä voi tehdä myös alataljalla.
3. Sitten voi tehdä kylkitaivutuksen ylhäältä alaspäin ylätaljalla.
4. Selänojennuspenkissä voi maata kyljellään ja nostaa siitä ylöspäin.

...nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

Eikös ne kaikki jonkinlaisia kylkitaivutuksia ole... tarkoittanet sitä mitä tehdään käsipaino toisessa kädessä.

2. Saman kylkitaivutuksen kuin käsipaino kädessä voi tehdä myös alataljalla.
3. Sitten voi tehdä kylkitaivutuksen ylhäältä alaspäin ylätaljalla.
4. Selänojennuspenkissä voi maata kyljellään ja nostaa siitä ylöspäin.

...nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Juuh, nämä samat on ollut mun mielessä myös.

Woodchopper liike ristikkäistaljassa tai ylätaljassa, ottaa hyvin kylkiin ja suoriinkin vatsoihin.
Tuota en oo nähnykkään, pitääpä seuraavalla kerralla kokeilla.

- - - Updated - - -

maastaveto sivulta, salkkunostot, farmarikävely
Nuo on kaikki hyviä liikkeitä, mutta nytten hain eristäviä liikkeitä joita voin tehdä apuliikkeinä.

Oon ruvennut tekeen semmosta että otan n.120cm ja painaa varmaan n.8kg semmosen pikku tangon, se suorille käsille ja siitä taivuttelee sivulle kädet suorina ja hakkaan joka kerta sillä tangolla semmosta alaselkälaitetta, että menee varmasti tarpeeksi alas. kun tapana on ollut ruveta nylkyttämään pientä liikettä kun rupee painaan liikaa!

mutta, tuo on ainkin ittelle mieluisempi liike ja saa paremman tuntuman kun normaalista kylkitaivutuksesta käsi- taikka levypainon kanssa. :rolleyes:

Yhtä järkevän tai seksikkään näköistä se ei ole kun normi taivutus, mutta sitä voi sitten tehdä vaikka yöllä kotona :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä oo mulla koskaan kuulunut kyljet erikseen treenattaviksi. Pitääkin laittaa korvantaakse pari liikettä ja sopivassa ajankohdassa kokeilla. :)

Mave + Wood chopperit, toiminut itsellä tarpeeksi kylkien kehitykseen.. Siihen tosiaan Russian Twistit niinkuin J... sanoi päälle niin pitäisi olla tarpeeksi kyljille liikkeitä

Montahan eri liikettä sinä niille tarvitset? Et kai ole niitä hupsuja jotka kuvittelee, että jenkkakahvat häviää kun teet kylkiä?

Näitä muuten löytyy joka salita ja hinkaavat kymmeniä toistoja suht raskailla painoilla, eivätkä tajua että ilman dieettausta vain paksuntavat vyötäronseutua ja jenkkikset näyttävät tuplasti suuremmilta.

Ihan mielenkiinnosta kun itse en kylkiä ole pitkään aikaan treenannut: miksi niitä pitää treenata? Apuliikkeenä joo on sanottu, mutta apuliikkeenä mihin?

Ihan mielenkiinnosta kun itse en kylkiä ole pitkään aikaan treenannut: miksi niitä pitää treenata? Apuliikkeenä joo on sanottu, mutta apuliikkeenä mihin?
Itse teen Saken 4WD ohjelmaa, jos on kiinnostusta niin netin syöveristä voi ostaa ABC Treenimanuaalin. Siitä voi lukea miksi vatsoja ja kylkiä pitää treenata.

Itsellä on hyvin toiminut jalkapäivän yhteydessä alatalja kylkiin ja myös vatsapenkissä 15-20kg kiekkon kanssa kiertoa. Mitä hitaammin, sitä parempi tuntuma.

Itse teen Saken 4WD ohjelmaa, jos on kiinnostusta niin netin syöveristä voi ostaa ABC Treenimanuaalin. Siitä voi lukea miksi vatsoja ja kylkiä pitää treenata.

Ei sitä kaikkea jaksa/pysty/kiinnosta lukea, joten voisitko referoida?

Näitä muuten löytyy joka salita ja hinkaavat kymmeniä toistoja suht raskailla painoilla, eivätkä tajua että ilman dieettausta vain paksuntavat vyötäronseutua ja jenkkikset näyttävät tuplasti suuremmilta.

Juuri näin just ton takia en henk.koht tee eristäviä kylkiä olleskaan

Tuo quadratus lumborum on aikas pieni lihas. Jotenkin en jaksa uskoa, että se vyötärö hirveästi levenee vaikka kylkitaivutuksia tekisikin. Rankaahan se tukee mukavasti ja vahvistaa keskivartaloa. Itse en ainakaan ole vyötäröä menettänyt vaikka silloin tällöin kylkitaivutuksia teenkin.

- - - Updated - - -

Kahvakuulalla tuulimylly ja turkkilainen ylösnousu on muuten tosi tehokkaita kylki-/keskivartaloliikkeitä!

Suositut

Back
Ylös Bottom