Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuh, nämä samat on ollut mun mielessä myös.Eikös ne kaikki jonkinlaisia kylkitaivutuksia ole... tarkoittanet sitä mitä tehdään käsipaino toisessa kädessä.
2. Saman kylkitaivutuksen kuin käsipaino kädessä voi tehdä myös alataljalla.
3. Sitten voi tehdä kylkitaivutuksen ylhäältä alaspäin ylätaljalla.
4. Selänojennuspenkissä voi maata kyljellään ja nostaa siitä ylöspäin.
...nämä nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Tuota en oo nähnykkään, pitääpä seuraavalla kerralla kokeilla.Woodchopper liike ristikkäistaljassa tai ylätaljassa, ottaa hyvin kylkiin ja suoriinkin vatsoihin.
Nuo on kaikki hyviä liikkeitä, mutta nytten hain eristäviä liikkeitä joita voin tehdä apuliikkeinä.maastaveto sivulta, salkkunostot, farmarikävely
Montahan eri liikettä sinä niille tarvitset? Et kai ole niitä hupsuja jotka kuvittelee, että jenkkakahvat häviää kun teet kylkiä?
Itse teen Saken 4WD ohjelmaa, jos on kiinnostusta niin netin syöveristä voi ostaa ABC Treenimanuaalin. Siitä voi lukea miksi vatsoja ja kylkiä pitää treenata.Ihan mielenkiinnosta kun itse en kylkiä ole pitkään aikaan treenannut: miksi niitä pitää treenata? Apuliikkeenä joo on sanottu, mutta apuliikkeenä mihin?
Itse teen Saken 4WD ohjelmaa, jos on kiinnostusta niin netin syöveristä voi ostaa ABC Treenimanuaalin. Siitä voi lukea miksi vatsoja ja kylkiä pitää treenata.
Näitä muuten löytyy joka salita ja hinkaavat kymmeniä toistoja suht raskailla painoilla, eivätkä tajua että ilman dieettausta vain paksuntavat vyötäronseutua ja jenkkikset näyttävät tuplasti suuremmilta.