Kylkiliikkeet lisäpainojen kanssa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eiköhän se ihan pätevä oo. En kyllä tiedä jakaako tietotaitoaan ihan ilmaseksi.

fyssaritaustaa :D :D

No en parempaa sanaa keksinyt :D Meinaan siis ihan tällästä, että osaa havaita jumeja ja ongelmia kropassa ja pistää ne kuntoon.

Ja tietenkin maksusta, en kai muuta väittänytkään :)

Aiheeseen: windshield vipers leuanvetotangossa roikkuen, joko myötä tai vastaotteella. Jos tuntuu liian kevyelle niin nilkkapainot tai painoliivi kehiin.

Pois aiheesta:

Mitäs olet Sakesta mieltä?

En ole kuullut käyttäjäkokemuksia, niin en ole mitään mieltä.

Saken WSB luennolle piti tänä keväänä menemäni, mutta en saanut aikatauluja sopimaan ko. viikonlopulle.
Niin ja joskus kerran tilasin "Bull signature" paidan ja sain House on Pain "NO BULL" paidan... sen takia piti lopettaa Bullin fanittaminen.

Hyvältä kuulostaa! Olisin meinaan kiinnostunut pistään parit tekniikka/liikkuvuusongelmat (selkään ja lantioon liittyen. Tekniikat sitten kyykkyyn ja maveen kondikseen) kuntoon, mutta sulla ei vissiin ole kuitenkaan mitään fyssaritaustaa tai vastaavaa? Meinaan uskoisin että mun probleemat ei oo pelkästään teknisiä, vaikka sun kanssa varmasti saatais perustekniikat hyvin mallilleen. Parilla fyssarilla käynyt eikä ole paikat vielä auenneet. Melkein pitäisi löytää kaveri, jolla on jonkinnäköistä fyssaritaustaa, mutta osaa myös liikkeiden tekniikat opettaa hyvin kuntoon.

Ei ole fyssaritaustaa tai vastaavaa... minä vaan rikon paikkoja. Nostotekniikat toki kuntoon saadaan. Ja jos noita isoja nostoja ajan kanssa käy läpi, niin kyllä siinä ainakin minun opastuksessani mennään jo selvästi pelkän perustekniikan paremmalle puolelle. Mitä liikkuvuusongelmiin tulee, niin juuri toiseen threadiin postasin mielipidettä niihin liittyen [tosikoille tiedoksi, että ihan huumorilla vaan].

manlyman.webp

Suositut

Back
Ylös Bottom