OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

No joo, kyllä.
Jos täysin nollasta lähdetään niin parempi se on kuin ei mitään.
En ma missaan nimessa vaita etta silla olis suurta vaikutusta mutta "ei metriakaan" on nyt aivan taysi vale. Kylla pulssia nostava treenaus auttaa, piste. Sama kun sanois etta bodaamisella ei sais kilonkaan hyotya voimanostossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos dieettiä joku aloittelee keväällä, niin kannattaa lataa näitä talteen. Koodilla pakkotoisto15 noi on jo melkoisen halpoja.

katso liitettä 261893
Minä dieettaan tällaisella. Todella riittoisaa. Eiköhän se paino lähde kesän treenikautta kohden laskuun kun lopettaa jokailtaisen pasta/pizzamätön.

Veikkaan Cooperia 2250. Eiköhän se 2000 ole ihan paperia alle satakiloisella kehonrakentajalla.

PB-230513_1.jpg
 
Elektrolyyttijuomat ei ole rasvanpolttajia. Rasvanpolttajien toiminta perustuu niiden termogeeniseen vaikutukseen ja vaikka se noilla on lievä esim klenbuteroliin verrattuna, niin vaikutus sekin on ja kun dieetti on kireällä, niin silloin noista alkaa olemaan etua. Placeboa se ei ole, vähän sama kun sanoisi että hiilihydraatti ja sen tuoma energia on placeboa.
 

Vaihtoehto
Siis noissa rasvanpolttajissa on juuri noita termogeenisia ainesosia ja rasvanpolttajat voi ajatella lähinnä kuten viherjauheet, eli samat ainesosat vain tiivistetyssä muodossa. Se niinkuin ei ole, kaikesta nettisankarien lässytyksestä huolimatta, mitään placeboa, että tietyt ruoka-aineet vaikuttaa lievästi termogeenisesti. Ja termogenesis on edullista rasvanpoltolle.

Se vain on sellainen juttu, että jos joku ainesosa puristetaan pilleriksi, niin se muuttuu joidenkin mielessä hydyttömäksi placeboksi, tai jos aminohapot eristetään vapaiksi normaalista ruoasta, ne dumataan turhaksi. Koomista tässä on se, että kun steroidit eristetään pilleriksi tai injektoitavaksi tuotteeksi, ne ei todellakaan ihmisten mielestä muutu placeboksi, vaan suorastaan graalin maljaksi.

Ihmiset nyt yleisesti on hyvin puolueellisesti informoituja ja osaltaan saatanan yksinkertaisia omine hölmöine ajatuksineen millon mistäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Jos dieettiä joku aloittelee keväällä, niin kannattaa lataa näitä talteen. Koodilla pakkotoisto15 noi on jo melkoisen halpoja.

katso liitettä 261893
Onko arviota (tai vielä parempi, faktaa) mikä vaikutus vrt pelkkä kofeiini? Kofeiinilla saa palamaan kaiketi joitain kymmeniä kaloreita vuorokaudessa, mutta siihenkin pitää sietää jo aika hyvin kofeiinia. En muista juuri nyt mitä määriä se vaati.
 
Onko arviota (tai vielä parempi, faktaa) mikä vaikutus vrt pelkkä kofeiini? Kofeiinilla saa palamaan kaiketi joitain kymmeniä kaloreita vuorokaudessa, mutta siihenkin pitää sietää jo aika hyvin kofeiinia. En muista juuri nyt mitä määriä se vaati.
Kofeiinin varsinaiset hyödyt voimailussa esim treenitehoihin vaatii melko ikävät määrät, 5-10mg/kg ja semmoinen on 500-1000mg kerralla 100kg kaverilla. Se ei ole todellakaan mukava määrä ja aiheuttaa suurimmalle osalle pumpun kanssa lieviä lisälyöntejä tai epärytmiä, joka toki on vaaratonta, mutta ikävää.

Synerfriinin on sanottu polttavan kaloreita muutamassa tunnissa 30-60, mutta enemmän mä paneutuisin dieetin kireemmässä vaiheessa nimenomaan tohon termogenesis-efektiin. Klenbuteroli perustuu juuri tähän on jo äärimmäisen tehokas, heti kakkosena hyvin vaarallisen DNP:n jälkeen. Mutta ei kenenkään kuuluisi käyttää klenbuterolia, se on brutaali rasvanpolttaja varsin ikävillä akuuteilla sivuvaikutuksilla, joka sitä ei ole koittanut, ei voi ymmärtää miten tukala olo siitä tulee. Mutta ei myöskään tiedä miten termogeeninen efekti siinä sitten toimii ja miten tehokas se on rasvaa polttamaan. Oon kuullut 240mcg määristä vuorokaudessa, joka taas valvotti äärimmäisen revittyä kaveria viikkoja ennen kisaa. Ja se ei ole mitään placeboa, vaan ihan todennettavaa. Termogeeninen efekti ei ole mitään höpölöpöä.

Perustaisin rasvanpolton boostaamisen juurikin luonnollisiin termogeeneihin, joiden vaikutus on marginaalisempi, mutta todellinen. Ja ennen näiden mukaan ottamista, on jo tehty kaikki muu rasvanpolton eteen, elikä ne ei ole mikään "Poltetaas vähän rasvaa pillereillä". Rasva poltetaan miinuskaloreilla, lihas säilytetään treenillä ja täsmäravinnolla. Rasvanpolttoa autetaan kalorivajeessa manipuloimalla kehon kykyä polttaa kaloreita lämpönä.
 
Olikohan 2020 kun juostiin kaverin kanssa huvikseen cooper.
Mulla oli noin 105kg painoa ja 2400m juoksin. Sitä edeltävät vuodet pelkkää punttia ja ei sekuntiakaan aerobista. Työkin toimistotason löhöilyä.
Paljos sulla on pituutta? Taitaa vaikuttaa tuloksiin onko 175 vai 2 metrinen kuikelo

Tämä. Painoindeksi kertoisi hieman enemmän. Esim alle 30 painoindeksillä tuo alkaa olemaan jo heikko tulos.
 
Mä veikkaan, että Mike yllättää tässä cooperissa hyvällä tuloksella. Tuollaisia tässä esiteltyjä +2000km lukemia kuitenkin saavuttaa jokainen juoksematon joka ei ole törkeän läski. Noissa Miken kyykkytreeneissä kuitenkin keskisyke on varmaan 120-130 tasoa jolla olla jo alemman PK-alueen tuntumassa. Ja nuo treenit kestää varmaan liki tunnin ja toistuvat säännöllisesti. Kyllä tuo kehittää hapenkuljetuselimistöä myös. Toki samoilla keskisykkeillä lenkkeily tietty enemmän kehittäisi. Toinen mitä coopperisssa vaaditaan on happojen ja tuskan sieto. Eli kova pää kestää treenikipua auttaa.
 
Millä mittaat treenin aikaisia sykkeitä? Onko käytössä sykevyö?
Applen Ultralla, näkee sitten trendin kun se on kokoajan mittaamassa. Sykevyöt on kelvottomia tähän hommaan kun pitäis pitää 24/7. Mua kiinnostaa miten mun sykkeet ja unet menee kuukausitasolla vuorokauden aikana.
 
Applen Ultralla, näkee sitten trendin kun se on kokoajan mittaamassa. Sykevyöt on kelvottomia tähän hommaan kun pitäis pitää 24/7. Mua kiinnostaa miten mun sykkeet ja unet menee kuukausitasolla vuorokauden aikana.

Etkö käytä treeneissä ranne siteitä tai versoja sit ollenkaan? Vai onko tossa Applen kellossa niin pitkä ranneke et saa siirrettyä treenin ajaksi forkun päälle.

Ite tulee siis kans kellolla mitattua sykkeitä, unta jne. Mut treenin ajaksi täytyy ottaa aina pois kun juurikin ranne siteet estää kellon käyttämisen.
 
Back
Ylös Bottom