OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mutta mullahan on tube väärällään tarkkoja videoita ja kuvia noista tatuoinneista, tossa forkkukuvassa on kaikki peilikuvana eikä edes nää lukee.
No totta kyllä. Voiko toi tekoäly sitten olla vielä kömpelö noissa 🤔 Noh, antikristillinen kuvasto tai sanasto ei nyt vihapuheeksi luokiteltavaa saisi olla koskaan...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katotaan palautuuko se kuva, mutta vähän perseestä kun tossa oli varoituksena, että jos toistuu, tulee uppaukseen bannit ja myös striimiin bannit. Joten mistä mä voin tietää nyt enää mitä tonne voi edes laittaa kun ei mitään tietoa mihin tuokin varoitus perustui. Bodarithan postaa kokoajan matskua tubeen ja tatuoitsijat varmaan vielä enemmän. Oliskohan taas käynyt niin, että noi vihaseuraajat ovat raportoineet, niillä ei ole muuta elämää, mutta viitseliäisyyttä purkaa pahaa oloaan vaikka kuinka.
 
Kyse ei valttamatta ole tekoalysta vaan sanoista jotka triggeroi filtterin. Sana 'matala' viittaa tappamiseen espanjaksi ja sen kaytto antaa banniuhkauksia facessa. Hankalaksi menee kun pitaisi tietaa sanojen merkitys eri kielissa 😬
 
Hulluksi menee.
Screenshot 2024-08-01 at 8.12.45.webp
 
I sometimes hear even quite educated people in Spain refer to anyone they seem to perceive to be a muslim/north-African/black immigrant as a moro. This isn't always used in an explicitlyderogatory sense, but the use of the term brings up uncomfortable parallels in my mind to how e.g. chinky is used in English.

Se nyt taitaa olla toi Moro, olis pitänyt laittaa morjens. Mut melko haastavaa jatkossa kun ei voi tietää mitä mikäkin suomalainen sana tarkoittaa missäkin kielessä.
 
Ehkäpä pari kolme suomalaista sanaa ehkäisee moisen, yksi sana vaikeampi yhdistää tiettyyn kieleen ja voi saada aikaan enemmän väärin ymmärrystä?
 
Ei ne ole. Voit ihan todeta sen salilla kun katot miten nää nykyään treenaa.
Trolleja tai ei, ni näitä löytyy kyllä vitusti. 100% personal rainereista ketä ite oon tavannut, olivat kaikki ihan vitun heikkoja, & se diplomi hommattu lähinnä status boostina tjs. räkästä. Sellasia heikkoja nörttejä kaikki noi, jotka tykkää lähinnä puhua, mut nostelussa ihan turisteja kaikin puolin. Naisissa varsinki noita löytyy. Kai se diplomi sit pätevöittää, et voi vetää jonkun Zumbatunnin, ja kutsua itteään ammattilaiseks. Must testiin pitäis kuulua jonkunlainen taso voimanostoliikkeissä lol.
 
Oliskohan taas käynyt niin, että noi vihaseuraajat ovat raportoineet, niillä ei ole muuta elämää, mutta viitseliäisyyttä purkaa pahaa oloaan vaikka kuinka.
Mäkin mietin tätä, että nykyään reagoitais herkästi sellaiseen, mutta kun kerran joku aika sitten ilmoannoin facebookin kommenteissa ihan sitä itseään, niin vastattiin että emme löytäneet tästä vihapuhetta, eikä se johtanut yhtään mihinkään.
 
Trolleja tai ei, ni näitä löytyy kyllä vitusti. 100% personal rainereista ketä ite oon tavannut, olivat kaikki ihan vitun heikkoja, & se diplomi hommattu lähinnä status boostina tjs. räkästä. Sellasia heikkoja nörttejä kaikki noi, jotka tykkää lähinnä puhua, mut nostelussa ihan turisteja kaikin puolin. Naisissa varsinki noita löytyy. Kai se diplomi sit pätevöittää, et voi vetää jonkun Zumbatunnin, ja kutsua itteään ammattilaiseks. Must testiin pitäis kuulua jonkunlainen taso voimanostoliikkeissä lol.
Jännä juttu. Itse tunnen monta ihan ketjusaleilla toimivaa pt:tä, suurin osa naisia, jotka ovat mielestäni oikeinkin päteviä työssään. Itsekin 20 vuotta kuitenkin suht vakavasti olen bodaillut, ollut Tikan valmennuksessa ja silti ihan ketjusalun naispuoliselta pt:ltä olen saanut parhaat vinkit pohkeiden treenaamiseen.
Tuntuu olevan myös helvetin muodikasta korostaa, miten perseestä kaikki tai lähes kaikki personal trainerit ovat 😂
 
Jännä juttu. Itse tunnen monta ihan ketjusaleilla toimivaa pt:tä, suurin osa naisia, jotka ovat mielestäni oikeinkin päteviä työssään. Itsekin 20 vuotta kuitenkin suht vakavasti olen bodaillut, ollut Tikan valmennuksessa ja silti ihan ketjusalun naispuoliselta pt:ltä olen saanut parhaat vinkit pohkeiden treenaamiseen.
Tuntuu olevan myös helvetin muodikasta korostaa, miten perseestä kaikki tai lähes kaikki personal trainerit ovat 😂
Kyllä, ylenkatsominen ja laput ohimoilla kulkeminen ovat kehityksen jarruja. Aina kannattaa olla avoimin mielin, ei sitä koskaan kuitenkaan kaikkea tiedä ja usein on ajan myötä jo kangistunut hieman kaavoihin. Sieltä saattaa vaikka rivien välistä usein poimia hyviäkin jippoja, joita sitten soveltaa omaan tekemiseen. Täysin valmiiksi meistä ei tässä elämässä tule kukaan, koskaan.
 
Jännä juttu. Itse tunnen monta ihan ketjusaleilla toimivaa pt:tä, suurin osa naisia, jotka ovat mielestäni oikeinkin päteviä työssään. Itsekin 20 vuotta kuitenkin suht vakavasti olen bodaillut, ollut Tikan valmennuksessa ja silti ihan ketjusalun naispuoliselta pt:ltä olen saanut parhaat vinkit pohkeiden treenaamiseen.
Tuntuu olevan myös helvetin muodikasta korostaa, miten perseestä kaikki tai lähes kaikki personal trainerit ovat 😂
Vaikee olla muutakaan mieltä, jos ainoastaan yhenlaisia kokemuksia. En mä nyt niin MONTAA tunne(varsinkaan läheisesti), mut kuitenki. Kaikilla jotka oon tienny, oma tekeminen liian heikkoa. Mun mielestä täytyy pystyä nostamaan jtn, jotta voi vakavissaan neuvoa muita. Kyseessä on niin käytännön laji. Erityisesti netissä varsinki herttanen klisee joku ''trust me bro, i'm a personal rainer''. Sellasia tyyppejä kuitenki, että kirjoja on päntätty vähäsen, mut käytännön kokemus ihan lapsenkengissä.

Poislukien mä, ni en oo kyl kuullu rainereita juuri haukuttavan. Monille riittää, jos joku on ees 5/10 puhujanlahjoiltaan, eikä esim. fyysiset meriitit kiinnosta sit ;d. Ite skippaisin moiset puheet, ja käskisin äijjän/eukon demonstroimaan mistä saarnaa käytännössä. Mielenkiinnosta: mitä maailmaa mullistavaa sulle neuvottiin pohkeiden treenaamiseen?
 
Mä lähin hakee tota Moro sanaa suomenkielen maurit sanan kautta.



Ku youtuben kirjoittaa Los moros de España ni löytyyhän sit videoita. Jotenkin tulee mieleen että kyseessä on hullujen jenkkien riitely maurien etnisyydestä. Siellä jotkut sekopäät on sitä mieltä että nä Espanjassa vaikuttaneet muslimit oli pikimustia afrikkalaisia.
 
Moro Mike! Joku on tätäkin varmaan jossain kysynyt, mutta oletko yrittänyt koskaan saada Hansin Felliä tai Riku Kiriä podiin? Kiinnostaisi ainakin meitä 60-70-luvulla syntyneitä.
Hanssin kanssa jutttelin ja harkitsee. Ajelen sinne sitten jos suostuu, syyskuussa menisin kun asiaa sinnepäin.
 
Jännä juttu. Itse tunnen monta ihan ketjusaleilla toimivaa pt:tä, suurin osa naisia, jotka ovat mielestäni oikeinkin päteviä työssään. Itsekin 20 vuotta kuitenkin suht vakavasti olen bodaillut, ollut Tikan valmennuksessa ja silti ihan ketjusalun naispuoliselta pt:ltä olen saanut parhaat vinkit pohkeiden treenaamiseen.
Tuntuu olevan myös helvetin muodikasta korostaa, miten perseestä kaikki tai lähes kaikki personal trainerit ovat 😂

Toisekseen on hyvä muistaa, että läheskään kaikki pt:eiden asiakkaat eivät bodaa tai harrasta voimanostoa. Vielä harvemmat ketjusalien asiakkaat.
 
Back
Ylös Bottom