Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vittua sää selität?
No mä aloitan anyways maaliskuun alussa dieetin, niin eiköhän sitä ole huhtikuussa jo paino alempana ja ulkonakin semmoiset kelit että voi juosta jotain rataa ympäri vilustumatta.
Oliko mun viestissa jotain mita et ymmartanyt?
Selitit jotaki paskaa sohvaperunasta. En ymmärtänyt mitään siitä miten se liitty mihinkään.
Kovaa kyykkytreenia tekeva henkilo treenaa sydanlihastaan ja siten juoksee cooperissa paremman tuloksen verrattuna sohvaperunaan.
Toivottavasti ymmarsit nyt.
Kyllä ei kykkytreenistä ole juuri mitään hyötyä coopperissa. Siinä ei voi välissä ottaa 1-2min hengähdystaukoja, jos haluaa kelvollisen tuloksen. Kävelystä, tai fribagolffista taas on varmastikkin apua.Kun vetaa saatanan kovan kyykkytreenin siina saa pumppu tehda aivan helvetisti hommia. Ne jotka ei oo ikina kyykanny kovaa luulee vaan etta mika tuossa on muka kovaa, muutaman sekunnin suoritus.
Surkeita tuloksia.Mitä veikkaat tulokseksi? Sami Tuovisella meni 2000m, Niklas Pitkäsellä 2200m, Ayrton Kalekilla n.2300m
Suhteutettuna siihen että kyseessä on bodareita, ihan kelpo tulos.Surkeita tuloksia.
Nuoria sporttisia poikia niin luulisi enemmän menevän.Suhteutettuna siihen että kyseessä on bodareita, ihan kelpo tulos.
75-kiloiselle perusterveelle 25-35-vuotiaalle kuntoaan ylläpitävälle miehelle tulos olisi kehno
Nuoria sporttisia poikia niin luulisi enemmän menevän.
Armeijassa 20v 112kiloisena 2600m meni ja en ollut sporttinen , ehkä siihen aikaan vain liikuttiin arjessa enemmän niin kunto oli parempi .
Pitäisi mennä kokeilee mitä nykyään menee .
Kun vetaa saatanan kovan kyykkytreenin siina saa pumppu tehda aivan helvetisti hommia. Ne jotka ei oo ikina kyykanny kovaa luulee vaan etta mika tuossa on muka kovaa, muutaman sekunnin suoritus.
Ei kehitä cooperia metriäkään. Olkoon miten kova vain.
Aivan satavarmana auttaa verrattuna treenaamattomaan sohvaperunaan
No joo, kyllä.Mitä vittua sää selität?
Olikohan 2020 kun juostiin kaverin kanssa huvikseen cooper.
Mulla oli noin 105kg painoa ja 2400m juoksin. Sitä edeltävät vuodet pelkkää punttia ja ei sekuntiakaan aerobista. Työkin toimistotason löhöilyä.