OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Gazozin uudet hupparit ilman vetoketjua 35,90 koodilla pakkotoisto


850A9344.png
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän ysärillä ja kasarilla mäkihyppy oli paljon enemmän in mitä nyt, kun menestystä tuli. Kyllä sitä mäkiin duunattiin talvella hyppyreitä ja oltiin nykäsiä ja niemisiä. Silloin myös selviteltiin ahkerasti missä pääsis oikeaan mäkeen kokeilemaan. Ei taida nykyään kovin suosittua hommaa olla
50-, 60- ja 70- luvullahan ihan oikeita mäkihyppytorneja oli tyyliin jokaisessa urheilupuistossa. Meidän faija on hypännyt murtsikkasuksilla ainakin helsingissä kun niitä hyppyreitä oli ainakin larussa ja muistaakseni myös pirkkolassa ja munkassa.
 
Voishan sen kesällä vetästä kun vedän rasvat alas. Ohan mulla juoksukengätkin, jotka hommasin viime japanin reissulle kun siellä paskat kengät on ehkä tyhmin veto, meinaan kun ne jalat menee paskaksi, niin on varsin ikävää kävellä joka päivä kovalla alustalla.

Ja kannattaa muistaa toki aina mun ikä, en ole mikään 30v. Että suhteuttakaa aina kaikki vähän siihen.
Mitä veikkaat tulokseksi? Sami Tuovisella meni 2000m, Niklas Pitkäsellä 2200m, Ayrton Kalekilla n.2300m
 
Vähän uskallan epäillä, lyön oman lusikkani soppaan. 2150m

No nuoremmat vetäneet 2000-2200 niin sanon 1500-1700. Perustelen sillä, että sitä yli sykettä ei ole juuri nostettu yli PK-alueen, mitä tuon tyyppinen suoritus luultavasti vaatisi. Kyykkytreeniä ei lasketa.
 
No nuoremmat vetäneet 2000-2200 niin sanon 1500-1700. Perustelen sillä, että sitä yli sykettä ei ole juuri nostettu yli PK-alueen, mitä tuon tyyppinen suoritus luultavasti vaatisi. Kyykkytreeniä ei lasketa.
Muistaakseni tuovinen oli ainakin melko korkeassa elopainossa kyseisen suoritteen aikana jos en väärin muista, en jaksa tarkistaa faktoja. Tähän peilaten päädyin tuohon 2150. Tuo 1500 on jo semmonen että sen jo melkeen kävelee.
 
Muistaakseni tuovinen oli ainakin melko korkeassa elopainossa kyseisen suoritteen aikana jos en väärin muista, en jaksa tarkistaa faktoja. Tähän peilaten päädyin tuohon 2150. Tuo 1500 on jo semmonen että sen jo melkeen kävelee.

Korjaan arvaukseni 1800-1900, ei Mikekään ihan maratoonarin mitoissa ole, vaan todella mallikkaassa lihassa. Siinä on hapenottokyky todella kovilla, saa oikeesti olla kova kunto, kun vetää tuollakin painolla päälle 2500m.
 
No nuoremmat vetäneet 2000-2200 niin sanon 1500-1700. Perustelen sillä, että sitä yli sykettä ei ole juuri nostettu yli PK-alueen, mitä tuon tyyppinen suoritus luultavasti vaatisi. Kyykkytreeniä ei lasketa.
Et oo varmaan katsonut ollenkaan mitä mä teen :D Toi 1500 on niin läppä, etten mä jaksa edes lähteä vetään jos joku oikeesti on noin pihalla mun suorituskyvystä, LOL.
 
Kun vetaa saatanan kovan kyykkytreenin siina saa pumppu tehda aivan helvetisti hommia. Ne jotka ei oo ikina kyykanny kovaa luulee vaan etta mika tuossa on muka kovaa, muutaman sekunnin suoritus.
 
Et oo varmaan katsonut ollenkaan mitä mä teen :D Toi 1500 on niin läppä, etten mä jaksa edes lähteä vetään jos joku oikeesti on noin pihalla mun suorituskyvystä, LOL.

Sen mitä tänne päivittelet, en ole huomannut mitään cardioon viittaavaa. Valitettavasti frisbeen heittely ei sitä ole, tai siis kehittävää sellaista, olkoon maasto kuinka ilkeää tahansa. Tietenkin jos juoksee kentän läpi heittämättä ja pysähtymättä, mutta et taida niin tehdä.
 
En tiiä voiko enempää mua aliarvioida tai vähätellä sanomalla, että 1500 coopperissa :D

Olis kyllä vitun hauska kuulla sitten selitykset kun todellakin reilusti päälle 2k ton vetää. Kyllä mä mun treenihistorian ja yleiskunnon tiedän, sen verran olen painottanut aina monille noiden korkeatoistoisten kyykkyprogressioiden tuomaa yeiskunnon kohotusta. Mutta että 1500, ei saatana :D
 
Itsehän arvasin tämän, muuta en tiedä. Ei muutako näyttämään nyt, jos siihen oli aikomus?
No voin vaikka lyödä sun kanssa satoja euroja vetoa että ton sun arvauksen voitan. Jos Tuovinen raskaampana vetää 2k, niin mä dieetillä oon muutenkin huomannut miten nopeeta sykkeet palautuu jalkatreeneissäkin ja jatkuva koluaminen kyykyistä fribaan on kyllä mulla ainakin tuonut hyvää yleiskuntoa. Tuovinen on ihan oikee bodari ja silti 2k.
 
No voin vaikka lyödä sun kanssa satoja euroja vetoa että ton sun arvauksen voitan.

Se on helvetin hienoa ja olen siitä vilpittömästi onnellinen. Hyvä kunto on se joka miehen tiellä pitää, kannustan kaikkia tekemään kuten sinä nyt, eli pitämään huolta omasta kunnostaan. Eikä nyt puhuta pelkästä lihasmassasta.
 
Back
Ylös Bottom