OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Etkö käytä treeneissä ranne siteitä tai versoja sit ollenkaan? Vai onko tossa Applen kellossa niin pitkä ranneke et saa siirrettyä treenin ajaksi forkun päälle.

Ite tulee siis kans kellolla mitattua sykkeitä, unta jne. Mut treenin ajaksi täytyy ottaa aina pois kun juurikin ranne siteet estää kellon käyttämisen.
En mä tarvi remmejä tai siteitä. Mä vedän selkätreenit kovia kulmasoutuja ja maveja lukuunottamatta ihan omalla gripillä. Siksi mä veivasin COC 2.5 kiinni.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Maikki 2400-2500m pääsee. Varsinkin jos lähempänä 90kg painoa sen aiot juosta. 100kg painossa jäisi varmaan lähemmäs 2000 metriä.
 
Ympäri vuoden kunnossa mä sanoin. Tai no, mitä nyt kiertäjät kiukuttelee ja vasemmassa tenniskyynärpää.

IMG_8626.png
 
Kyllä se Mike heittämällä menee yli 2000m jos maitohapot ei pääse pahasti iskemään. Se kyllä hidastaa vauhtia sitten perskeleesti. Etenkin penikat tappaa menohalut totaalisesti vaikka kuntoa riittäisikin.
 
En mä tarvi remmejä tai siteitä. Mä vedän selkätreenit kovia kulmasoutuja ja maveja lukuunottamatta ihan omalla gripillä. Siksi mä veivasin COC 2.5 kiinni.
Tämä on muuten semmonen asia mikä pitäisi treenaajien ymmärtää, treenaa puristusvoimaa ja älä käytä "turhaan" remmejä tai grippereitä. Niille on paikkansa tietenkin, sitä en kiellä mutta itse en oikeastaan juuri ikinä remmejä käytä.
 
Tämä on muuten semmonen asia mikä pitäisi treenaajien ymmärtää, treenaa puristusvoimaa ja älä käytä "turhaan" remmejä tai grippereitä. Niille on paikkansa tietenkin, sitä en kiellä mutta itse en oikeastaan juuri ikinä remmejä käytä.
Kaikki varusteet on sitä varten, että niitä käytetään kun tarvitaan, niitä ei käytetä siksi että ne on kassissa.
 
Tämä on muuten semmonen asia mikä pitäisi treenaajien ymmärtää, treenaa puristusvoimaa ja älä käytä "turhaan" remmejä tai grippereitä. Niille on paikkansa tietenkin, sitä en kiellä mutta itse en oikeastaan juuri ikinä remmejä käytä.
Juurikin näin.
Remmejä voi käyttää niissä kuormissa jos oikeesti ote alkaa lipsumaan.
Jotkut taitaa jo lämmittelysarjoissa heittää remmit mitä en ymmärrä mutta jokainen tyylillään.

Muuan tiktokissa vaikuttava nuori treenaaja on remmien puolesta puhuja ja yhdellä videolla kun teki bulgarialaista kyykkyä 25kg kässäreillä jotka oli köytetty remmeillä ranteisiin..
Kyllähän nyt jumalauta kenen tahansa vähänkään treenanneen pitäisi kyetä vaikka 2 min pitämään käsissään tuollaista kuormaa ilman ongelmia 😅
 
Etkö käytä treeneissä ranne siteitä tai versoja sit ollenkaan? Vai onko tossa Applen kellossa niin pitkä ranneke et saa siirrettyä treenin ajaksi forkun päälle.

Ite tulee siis kans kellolla mitattua sykkeitä, unta jne. Mut treenin ajaksi täytyy ottaa aina pois kun juurikin ranne siteet estää kellon käyttämisen.
Applen kelloihin saa joustavan sports bandin/loopin, sen saa vedettyä sarjan ajaksi vähän ylemmäksi näppärästi jos käyttää siteitä.
 
Tämä on muuten semmonen asia mikä pitäisi treenaajien ymmärtää, treenaa puristusvoimaa ja älä käytä "turhaan" remmejä tai grippereitä. Niille on paikkansa tietenkin, sitä en kiellä mutta itse en oikeastaan juuri ikinä remmejä käytä.

Hyviä grippejä porukalla jos selkätreenissä porukka saa vietyä selän loppuun ennen ku puristusvoima loppuu kesken. Osa kahvoista on myös sellasia et ne on vähän pakko olla. Myöskin kun pitää sillain et peukalo on samalla puolella muiden sormien kanssa
 
Kofeiinin varsinaiset hyödyt voimailussa esim treenitehoihin vaatii melko ikävät määrät, 5-10mg/kg ja semmoinen on 500-1000mg kerralla 100kg kaverilla. Se ei ole todellakaan mukava määrä ja aiheuttaa suurimmalle osalle pumpun kanssa lieviä lisälyöntejä tai epärytmiä, joka toki on vaaratonta, mutta ikävää.

Synerfriinin on sanottu polttavan kaloreita muutamassa tunnissa 30-60, mutta enemmän mä paneutuisin dieetin kireemmässä vaiheessa nimenomaan tohon termogenesis-efektiin. Klenbuteroli perustuu juuri tähän on jo äärimmäisen tehokas, heti kakkosena hyvin vaarallisen DNP:n jälkeen. Mutta ei kenenkään kuuluisi käyttää klenbuterolia, se on brutaali rasvanpolttaja varsin ikävillä akuuteilla sivuvaikutuksilla, joka sitä ei ole koittanut, ei voi ymmärtää miten tukala olo siitä tulee. Mutta ei myöskään tiedä miten termogeeninen efekti siinä sitten toimii ja miten tehokas se on rasvaa polttamaan. Oon kuullut 240mcg määristä vuorokaudessa, joka taas valvotti äärimmäisen revittyä kaveria viikkoja ennen kisaa. Ja se ei ole mitään placeboa, vaan ihan todennettavaa. Termogeeninen efekti ei ole mitään höpölöpöä.

Perustaisin rasvanpolton boostaamisen juurikin luonnollisiin termogeeneihin, joiden vaikutus on marginaalisempi, mutta todellinen. Ja ennen näiden mukaan ottamista, on jo tehty kaikki muu rasvanpolton eteen, elikä ne ei ole mikään "Poltetaas vähän rasvaa pillereillä". Rasva poltetaan miinuskaloreilla, lihas säilytetään treenillä ja täsmäravinnolla. Rasvanpolttoa autetaan kalorivajeessa manipuloimalla kehon kykyä polttaa kaloreita lämpönä.
Kyllä kaikki pienen vaivan konstit kannattaa käyttää, ajan kanssa vaikutus kumuloituu. Proteiinin osuus ruokavaliossa lisää termistä vaikutusta myös ja lisää kylläisyyttä. 10-15min kuntopyöräilyä treenin päälle noin sata kaloria. Kofeiini ja muut termogeeniset mukaan, taas sata kaloria. Viikkotasolla alkaa olla merkitystä ja mitä pidempi dieetti, sitä selkeämpi vaikutus.
 
Kofeiinin varsinaiset hyödyt voimailussa esim treenitehoihin vaatii melko ikävät määrät, 5-10mg/kg ja semmoinen on 500-1000mg kerralla 100kg kaverilla. Se ei ole todellakaan mukava määrä ja aiheuttaa suurimmalle osalle pumpun kanssa lieviä lisälyöntejä tai epärytmiä, joka toki on vaaratonta, mutta ikävää.

Synerfriinin on sanottu polttavan kaloreita muutamassa tunnissa 30-60, mutta enemmän mä paneutuisin dieetin kireemmässä vaiheessa nimenomaan tohon termogenesis-efektiin. Klenbuteroli perustuu juuri tähän on jo äärimmäisen tehokas, heti kakkosena hyvin vaarallisen DNP:n jälkeen. Mutta ei kenenkään kuuluisi käyttää klenbuterolia, se on brutaali rasvanpolttaja varsin ikävillä akuuteilla sivuvaikutuksilla, joka sitä ei ole koittanut, ei voi ymmärtää miten tukala olo siitä tulee. Mutta ei myöskään tiedä miten termogeeninen efekti siinä sitten toimii ja miten tehokas se on rasvaa polttamaan. Oon kuullut 240mcg määristä vuorokaudessa, joka taas valvotti äärimmäisen revittyä kaveria viikkoja ennen kisaa. Ja se ei ole mitään placeboa, vaan ihan todennettavaa. Termogeeninen efekti ei ole mitään höpölöpöä.

Perustaisin rasvanpolton boostaamisen juurikin luonnollisiin termogeeneihin, joiden vaikutus on marginaalisempi, mutta todellinen. Ja ennen näiden mukaan ottamista, on jo tehty kaikki muu rasvanpolton eteen, elikä ne ei ole mikään "Poltetaas vähän rasvaa pillereillä". Rasva poltetaan miinuskaloreilla, lihas säilytetään treenillä ja täsmäravinnolla. Rasvanpolttoa autetaan kalorivajeessa manipuloimalla kehon kykyä polttaa kaloreita lämpönä.

Tuollanen 500-1000mg taitaa olla aika kova palalle vatsallekkin jo. Itellä on laturissa se 300mg. En juo kahvia, energiajuomia. 240 clenua on jo todella iso määrä ja sen jaksotus onki et ne pitäs vetää jo aamun ja päivän aikana. Klo 15 jälkee otettuna lähtee
yöunet ja krampit sellasia ettei auttanu mikään. Annos oli itellä sillo 120. En myöskää koskaa kokeillu pitää samaa annosta sen enempää ku et sivarit tasottu et voisko siitä olla sit apua ettei menis esim yli 80 missää vaihees ja ottas vaikka kk?
 
Tuollanen 500-1000mg taitaa olla aika kova palalle vatsallekkin jo. Itellä on laturissa se 300mg. En juo kahvia, energiajuomia. 240 clenua on jo todella iso määrä ja sen jaksotus onki et ne pitäs vetää jo aamun ja päivän aikana. Klo 15 jälkee otettuna lähtee
yöunet ja krampit sellasia ettei auttanu mikään. Annos oli itellä sillo 120. En myöskää koskaa kokeillu pitää samaa annosta sen enempää ku et sivarit tasottu et voisko siitä olla sit apua ettei menis esim yli 80 missää vaihees ja ottas vaikka kk?
Mä jaksoittaisin sitä että termogeeninen efekti pysyy yllä. 2on2off tyyliin. Mut sitten saa kyllä kärsii siitä helvetin kuolemaolosta.
 
Ei sitä kofeiiniakaan kerta-annoksena tarvii jos pelkkä terminen vaikutus haussa. Jaksottaa tasasesti aamupäivälle niin että saa kuitenki illalla nukuttua.
 
Elektrolyyttijuomat ei ole rasvanpolttajia. Rasvanpolttajien toiminta perustuu niiden termogeeniseen vaikutukseen ja vaikka se noilla on lievä esim klenbuteroliin verrattuna, niin vaikutus sekin on ja kun dieetti on kireällä, niin silloin noista alkaa olemaan etua. Placeboa se ei ole, vähän sama kun sanoisi että hiilihydraatti ja sen tuoma energia on placeboa.
Kummalla on kovempi vaikutus rasvanpolttoon, rasvanpolttajalla, vai sillä, että kävelee treenin alkuun ja loppuun 200m ylimääräistä?
 
Mä en oo ikinä buustattuna juoksennellu, mut eiks noissa oo hapenottokyvyn rajoituksen sijaan ongelmana se hullu pumppi, mikä juoksentelusta tulee, ellei sitä oo harjoitellut? Ihan tälleen bro sciencenä siis.
 
Back
Ylös Bottom