OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Sunko mielestä ei ole rajua, että alat kertomaan striimissäs Mikan lääkeseteistä? Toivottavasti muut ei ole sinulle näin yksityisiä asioita koskaan kertonut.

No nyt ku se pandoran lipas on auki ni käy laittamassa tonne roinapuolelle määriä ku kukaan kisaava ei käytä juuri mitään 😀
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikset muuten postaa tänne samoja poseerauksia, kuten kehonrakentajat tekee lavalla?
Koska tykkään mieluummin visuaalisesti klassisempia poseja laittaa. Ite kun en kilpaile, niin joku anatominen edestä on vain tylsä. Oon vain somebodari, en mitään muuta.
 
Mulla kyl tulee aina Stellasta mieleen:
b3a96106-5235-49c1-ae3e-d3743572d66a.6d4792763eb2aedf802cff6bf0783524.jpeg
 
Pitäis Leville vetää jouluaatoksi Teslalla, mahtaako olla ihan simppeli reissu?
Suunnittelet vähän stoppeja etukäteen. Varmaan tarvitaan se kolme pidempikestoista latausta ainakin tai useampi lyhyempi. Kannattaa katsoa ne latauspisteet tosiaan etukäteen ja varautua myös jonottamaan. Ja sitten riippuu paljon ajotyylistä, ulkolämpötilasta ja vähän Teslastakin. Saattaa olla ihan elämys 😉
 
Suunnittelet vähän stoppeja etukäteen. Varmaan tarvitaan se kolme pidempikestoista latausta ainakin tai useampi lyhyempi. Kannattaa katsoa ne latauspisteet tosiaan etukäteen ja varautua myös jonottamaan. Ja sitten riippuu paljon ajotyylistä, ulkolämpötilasta ja vähän Teslastakin. Saattaa olla ihan elämys 😉
Joo, Teslahan laskee ne lataukset sinne matkan varrelle, ainaskin 3 kerta tarvii ennen Haukipudasta lataa, kun siellä oon yön yli, josta aattona sitten ajoissa Leville.
 
Ite varmaan ainakin vaihtasin jonkun kaverin kans autoa reissun ajaksi🤔

Tai sit auto junalla pohjoiseen, tai lento Kittilään ja vuokra auto alle🤔
Sesonkiaika, niin törkeen hintasta saattaa olla autojuna. Halvimmalla se tolla autolla menee, eniten siinä syö miestä se rallattelu sinne, mut oon niin monta kertaa Suomen läpi vetänyt, ettei se paha ole.
 
Autojunat pitää ostaa heti kun ne tulee myyntiin, taitaa olla minuuttipeliä, että saa jouluksi siedettävän hintaiset liput, kuten itse sain. Sähköpirssin pitäisi mennä kyllä iisisti Leville lataamalla Jyväskylässä, Oulussa ja Rovaniemellä. Noissa tulee dieselin kanssakin pidettyä tauot, jotka nyt keskimäärin lienee noin 30min tai enemmän. Toki todellisuudessa, jos ajan autolla Ylläkselle, jossa itse olen viettänyt viimeiset 20 vuotta kaikki hiihtoon liittyvät lomat, niin yövyn Oulu-Kemi alueella hotellissa. Tietysti hyvän hämäränäön omaavat voi ajaa suoraan sen tonnin.
 
Back
Ylös Bottom