Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse asiassa ei mullakaan enää. Joku talvi takaperin antoi periksi, otin koko varrenkin pois.Mulla ei ole koko takalasinpyyhkijää.
Hätsbäkki auto, satavarmasti kuraantuu. Vakiona pyyhkijää ei taida olla.@orsilla1 onko takalasinpyyhkijä, kuraantuuko takalasi?
Joko ne iLuurit kestää päällä pakkasellakin? Muistan lukeneeni juttuja, että ne veti ittensä jojoon heti, kun otat kylmällä pihalle taskusta.
Hätsbäkki auto, satavarmasti kuraantuu. Vakiona pyyhkijää ei taida olla.
Eijjumalauta. Firma joka teki kellon joka on käyny kuussa ja ei suositella alle nollan, mitä ihmeen leluja ne myy?
Joko ne iLuurit kestää päällä pakkasellakin? Muistan lukeneeni juttuja, että ne veti ittensä jojoon heti, kun otat kylmällä pihalle taskusta.
Automatisoitu pakkipyyhkäisy. Jota ei saa pois päältä. Kaikkea sitä.
Ei oo mullakaan. Kaikissa autoissa kamerat taaksepäin, jopa maailmanlopun kuormurissa.Mulla ei ole koko takalasinpyyhkijää.
a) autoja ja b) kelloja joita ei voi käyttää.
Green curry ja liisiäAllekirj:
Perinteistä riistakäristystä, perunamuusia, puolukkaa ja suolakurkkua (L,G)
Sulkijalihas ei toimi heillä, jotka ovat törpötelleet ns riittävästi.tuli taas törpöteltyä vähän isommin, mutta pakki on kyllä ollu ristuksen sekaisin..