• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

Suomalainen politiikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DayOne
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan uteliaisuuttani kysyn sultakin (muistaakseni aiemmin kysyin joltain muulta) että mihin maahan muuttaisit?
Jos ihan itse saisin päättää niin valitsisin pienimmän vaivan vaihtoehdon eli Viron. Helppo muutto ja matkustus edestakaisin maiden väillä, työt jatkuisi ennallaan, verotus tippuisi reippaasti, varsinkin ansiotulojen osalta. Tsekkoslovakia olisi myös toinen hyvä vaihtoehto.

Mutta akkani vahvasta tahtotilasta ja tilanteesta johtuen pitäisi mennä Thaimaahan asti. En ole liian innoissani varsinkaan siitä vaivasta, mitä se vaatisi.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos ihan itse saisin päättää niin valitsisin pienimmän vaivan vaihtoehdon eli Viron.
Itse kyllä kokisin että tuossa menisin ojasta allikkoon. Venäjä on liian lähellä, ja luulen että se on suurempi riski kuin mikään täällä päivittäin kerratuista aiheista. Ja sama muuttaa lämpimämpään kerralla, jos muuttaa.

Ei jaksa kirjoitella. #hyvähallitusohjelma

Aijoo ja mikä läppä se oli että hallitus päätti nostaa liikuntaan liittyvää vero% 4 yksiköllä? Eli sokeriveroon ja alkoholiveron ei kosketa vai peräti lasketaan mutta liikuntaan liittyviä sit nostetaan?

Liitteet

• Screenshot_20241218_094856_Facebook.webp
    Screenshot_20241218_094856_Facebook.webp
    47,9 KB · Katsottu: 27
Itse kyllä kokisin että tuossa menisin ojasta allikkoon. Venäjä on liian lähellä, ja luulen että se on suurempi riski kuin mikään täällä päivittäin kerratuista aiheista. Ja sama muuttaa lämpimämpään kerralla, jos muuttaa.
Täällä verottaja vetää hanuriin joka päivä (todennäköisyys sille on 100%), Viroon Venäjä saattaa hyökätä maks 0,1% todennäköisyydellä ensi vuonna, ja silloinkin sieltä tod näk onnistuisi turvallisesti poistumaan. 20v nuorempana saattaisin itsekin Viroa harkita, nyt olen vähän jämähtänyt tänne missä lymyilen.

Juuso muistuttaa, että päivystykset ovat auki aamuseitsemästä iltakymmeneen hyvinvointialueidein omalla päätöksellä.

– Kannustamme ihmisiä hakeutumaan hoitoon päiväsaikaan

Ne kerrat kun itse JOUTUNUT yöpäivystykseen niin siellä todellakin ollut kuhinaa ja vuodepaikat loppu ja liian vähän henkilökuntaa, istutetaan käytävällä tunteja ennen kun jollakin on oikeasti aikaa vilkaista.
Pitää muistaa ens kerralla vaan yövuorossa jos käy haaveri hiomalaikan kanssa tai saa kohtauksen kotona että päivällä sit parempi.

Muoks : onks tä se sama kaveri kun totes MT palveluiden leikkaukseen et hei jos masentaa tai ahdistaa ni voi soittaa 1 1 2

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Täällä verottaja vetää hanuriin joka päivä (todennäköisyys sille on 100%), Viroon Venäjä saattaa hyökätä maks 0,1% todennäköisyydellä ensi vuonna, ja silloinkin sieltä tod näk onnistuisi turvallisesti poistumaan. 20v nuorempana saattaisin itsekin Viroa harkita, nyt olen vähän jämähtänyt tänne missä lymyilen.
Tässä oikeastaan tulikin jo vastaus, jonka olisin itsekin heittänyt. Näen Venäjän hyökkäyksen todennäköisyyden NATO-maahan niin häviävän pienenä, ettei se näyttele mitään roolia muuttopäätöstä tehdessä. Sääaspekti on tosin ihan hyvä pointti. Olisihan se hyvä jaksaa vaivautua ainakin niin pitkälle, ettei talvella olisi lunta eikä pakkasta, jos kerran johonkin meinaa lähteä. Mutta tämä on tosiaan vain teoreettista spekulointia. Todellisuudessa paremman puoliskon ehdoilla mennään ja se on Thaimaa. Yritän vaan viivytellä kaikin keinoin asiaa.

Jos olisikin vielä saman verran virtaa miehessä kuin vaikka kymmenen vuotta sitten kolmikymppisenä niin melko varmasti olisin jo lähtenyt johonkin. Nykyään olen yksinkertaisesti liian väsähtänyt. Mutta onhan se nyt aivan liian sakeaa kommunismia, että ansiotuloveroprosentti on sellainen, että valtio saa enemmän kuin minä itse. Väsähtämisestä saa kyllä siinä mielessä maksaa kovaa hintaa.

Tässä oikeastaan tulikin jo vastaus, jonka olisin itsekin heittänyt. Näen Venäjän hyökkäyksen todennäköisyyden NATO-maahan niin häviävän pienenä, ettei se näyttele mitään roolia muuttopäätöstä tehdessä.
Ei Venäjän tarvi hyökätä tänne tai Viroon että alkaa näkyä epäsuotuisasti täälläkin, jos siellä liian rauhattomaksi menee. En pidä siellä sisällissotaakaan poissuljettuna, ja kyllä täällä kusessa ollaan jos sieltä vaikka kymmenen miljoonaa ryssää lähtee karkuun.

Ei Venäjän tarvi hyökätä tänne tai Viroon että alkaa näkyä epäsuotuisasti täälläkin, jos siellä liian rauhattomaksi menee. En pidä siellä sisällissotaakaan poissuljettuna, ja kyllä täällä kusessa ollaan jos sieltä vaikka kymmenen miljoonaa ryssää lähtee karkuun.
No joo, totta kai kaikenlaisia skenaarioita voi miettiä ja niihin varautua mutta laajennan aiempaa vastaustani siten, että Venäjä ei huoleta minua millään muotoa. Jos jotain sattuu niin sitten se oli niin tarkoitettu tapahtuvaksi. Minulla on venäläinen akka ja puhun auttavasti venäjää joten sulaudun sujuvasti vaikka miehittäjienkin joukkoon, hehe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom