OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä olet tykännyt Teslasta? Peseekö BMW:een täysin?
No niin erilaiset autot lähtökohtaisesti ettei niitä voi verrata. Mutta jos vertaan siis omaa käyttöä, niin Tesla sopii merkittävästi paremmin, sähkö on kätevä täällä pääkaupunkiseudulla, vikkelä mennä tuolla ja edullista ajaa. Oli aika hullua valoista toiseen polttaa 580 euroa kuussa RS3:lla bensaa jonka hinta pahimmillaan oli 2,86€/L. Alko vähän vituttaan se maksaminen.
 
Screenshot 2023-10-26 at 16.12.47.jpg
 
Näin naturaalin näkökulmasta tuo liika/vitusti treenaaminen dieetillä on tehnyt vain hallaa ja syönyt lihasta. Ei se lihas pysy paremmin, mitä enemmän treenaa. Ja tämäkin siis vain oma huomio ja kokemus.
Tässä taas on esimerkisi Olmala toinen ääripää. Treenasi natuna tuplatreenejä muistaakseni joka päivä tai jotain vastaavaa. Ihan hyvin sillä lihat pysy
 
Tässä taas on esimerkisi Olmala toinen ääripää. Treenasi natuna tuplatreenejä muistaakseni joka päivä tai jotain vastaavaa. Ihan hyvin sillä lihat pysy
Palautumiskapasiteetti kasvaa kun kehoa rasittaa, mutta se ei kasva mihinkään jos aina olettaa vaan, ettei voi treenaa. Oletukset on muutenkin aivan hirvee käsijarru bodauksessa.

Mullehan kokoajan varoiteltiin, että kroppa pettää kohta kun treenaan niin paljon enkä lepää. Mä ajattelin katsoa enkä olettaa, ei ole vielä pettänyt, olisinko tässä kunnossa jos olisin himmannut kun niin varoiteltiin? Ja missä kunnossa ne varottelijat itse ovat kun pelkäävät ylikuntoa kokoajan?

Aika halvetisti ihmiskeho kestää, ne selvis hengissä keskitysleireiltäkin, pahinta mitä voi tapahtua on joku ylirasitustila, sillon sitten levätään, mutta mä ainakin haluun itse kokea omat rajat, niitä ei mulle muut puhumalla aseta.
 
Mut älkää vaan itse alkako jos ette ole tiheellä frekvenssillä vetäneet. Siihen pitää antaa kropan totuttautua hyvin pitkällä aikavälillä. Mutta sitten kun sen saa tottumaan, on mahdollista vaikka tehdä tämmöisiä nousuja miten mä kasvatin olkapäitä tekemällä niitä siis kokoajan.
 
Palautumiskapasiteetti kasvaa kun kehoa rasittaa, mutta se ei kasva mihinkään jos aina olettaa vaan, ettei voi treenaa. Oletukset on muutenkin aivan hirvee käsijarru bodauksessa.

Mullehan kokoajan varoiteltiin, että kroppa pettää kohta kun treenaan niin paljon enkä lepää. Mä ajattelin katsoa enkä olettaa, ei ole vielä pettänyt, olisinko tässä kunnossa jos olisin himmannut kun niin varoiteltiin? Ja missä kunnossa ne varottelijat itse ovat kun pelkäävät ylikuntoa kokoajan?

Aika halvetisti ihmiskeho kestää, ne selvis hengissä keskitysleireiltäkin, pahinta mitä voi tapahtua on joku ylirasitustila, sillon sitten levätään, mutta mä ainakin haluun itse kokea omat rajat, niitä ei mulle muut puhumalla aseta.
Juu näin se kyllä on.

Itse vaan pyrin treenaamaan sen 4x viikkoon ja niin vähän kuin mahdollista sarjoja mutta ne sitten suhteellisen täysiä.
Varsinaisesti kovaa treenaamisesta en niin paljoa tykkää mutta pakko sitä on toteuttaa että saa lihasmassaa ylläpidettyä sekä välillä kehitettyä 😄 Jos ois ihme pilleri jonka avulla saisin ylläpidettyä nykyiset massat tekemällä kerran viikkoon 3x10 läpsyttelyt niin mä valitsisin sen.

Mutta arvostan kovasti niitä jotka treenaa paljon, oli se laji mikä hyvänsä.
Itse annan voimavarani ja aikani nykyään työlle, se on itselle se ykkösjuttu.
 
Palautumiskapasiteetti kasvaa kun kehoa rasittaa, mutta se ei kasva mihinkään jos aina olettaa vaan, ettei voi treenaa. Oletukset on muutenkin aivan hirvee käsijarru bodauksessa.

Mullehan kokoajan varoiteltiin, että kroppa pettää kohta kun treenaan niin paljon enkä lepää. Mä ajattelin katsoa enkä olettaa, ei ole vielä pettänyt, olisinko tässä kunnossa jos olisin himmannut kun niin varoiteltiin? Ja missä kunnossa ne varottelijat itse ovat kun pelkäävät ylikuntoa kokoajan?

Aika halvetisti ihmiskeho kestää, ne selvis hengissä keskitysleireiltäkin, pahinta mitä voi tapahtua on joku ylirasitustila, sillon sitten levätään, mutta mä ainakin haluun itse kokea omat rajat, niitä ei mulle muut puhumalla aseta.
Niin. Ne on varmaan ns. terveessä kunnossa. Ei tarvii imutella posket lommolla sähköröökiä stressiin. Tää on hyvä ku bodarit luulee et niiden ulkomuoto ois jotenki kadehdittu/haluttu. Epäkäytännöllisen näkönen ilmapallo. Todellinen estetiikka jotain ihan muuta
 
Palautumiskapasiteetti kasvaa kun kehoa rasittaa, mutta se ei kasva mihinkään jos aina olettaa vaan, ettei voi treenaa. Oletukset on muutenkin aivan hirvee käsijarru bodauksessa.

Mullehan kokoajan varoiteltiin, että kroppa pettää kohta kun treenaan niin paljon enkä lepää. Mä ajattelin katsoa enkä olettaa, ei ole vielä pettänyt, olisinko tässä kunnossa jos olisin himmannut kun niin varoiteltiin? Ja missä kunnossa ne varottelijat itse ovat kun pelkäävät ylikuntoa kokoajan?

Aika halvetisti ihmiskeho kestää, ne selvis hengissä keskitysleireiltäkin, pahinta mitä voi tapahtua on joku ylirasitustila, sillon sitten levätään, mutta mä ainakin haluun itse kokea omat rajat, niitä ei mulle muut puhumalla aseta.
Onhan Rannan Paulanki pitäny kuolla jo monta kertaa ku treenaa 2x päivässä+ aerobinen.Ylikunto,henki pois ja mitä lie vuosia sitten,sittemmin ketju onkin vaiennut melkeenmpä kokonaan ku ei se kuolekaan eikä ylikuntoudu...Jatkaa vaan vuodesta toiseen ja sijoitukset paranee.
 
Monikohan on sanonu kuolinvuoteella että olisimpa tehnyt enemmän töitä.


Ei ykskään.Moni on sitä kyllä katunu jo eläessään.
Tässä ei välttämättä ole taustalla se että haluaa tehdä enempi töitä, vaan se, että nauttii aidosti ja oikeasti siitä työstä mitä tekee. Itse olen tällaisessa asemassa. Välillä todella stressaavaa duunia, mut jumalauta mä rakastan tätä hommaa mitä mä nykyään teen ja haluan kehittyä ja olla entistä pätevämpi siinä mitä teen.
 
Tässä ei välttämättä ole taustalla se että haluaa tehdä enempi töitä, vaan se, että nauttii aidosti ja oikeasti siitä työstä mitä tekee. Itse olen tällaisessa asemassa. Välillä todella stressaavaa duunia, mut jumalauta mä rakastan tätä hommaa mitä mä nykyään teen ja haluan kehittyä ja olla entistä pätevämpi siinä mitä teen.
Nimenomaan mun työ on ennemminkin harrastus kuin työ, tai siltä se tuntuu. Ja se että joku vielä maksaa siitä erittäin hyvin.

Saatan tehdä 6 päivää 12h päiviä putkeen ja silti jää fiilis että vitsit vois jatkaa vieläkin.
Mut pakko sitä on välillä syödä, treenata, sukuloida ja nussia 😅
 
Mä en sitten enää katsele Pakkotoistolla mitään muhun henkilökohtaisesti kohdistuvaa herjaa, eli varoitan kerran nyt. Alkaa riittään jo. Ne jotka haluaa avautua, teille on ylilauta, en lue sitä, joten voitte siellä sitten käyttää aikaanne. Mä koitan nyt mennä vaan eteenpäin omia juttuja enkä enää kaipaa mitään paskapuhetta täällä. Kunnioittakaa tätä. Jos tekee mieli sanoa, niin mailia tai sitten ylilauta, mutta ei enää täällä.

Jos en ole sinua satuttanut henkilökohtaisesti, älä sinä suotta sitten vedä herneitä jos mielestäsi olen satuttanut jotain toista. Ja jos keksit että olen satuttanut, hakeudu hoitoon.

Viimeinen lauseke sinulle, joka et kunnioita tätä pyyntöä, vaan pakkomielteisesti osoitat mieltäsi tätä vastaan. Täällä ei päde sananvapaus tältä osin enää.

Ja tämän pitäisi nyt olla äärimmäisen selkeesti ilmoitettu.
 

Onhan Rannan Paulanki pitäny kuolla jo monta kertaa ku treenaa 2x päivässä+ aerobinen.Ylikunto,henki pois ja mitä lie vuosia sitten,sittemmin ketju onkin vaiennut melkeenmpä kokonaan ku ei se kuolekaan eikä ylikuntoudu...Jatkaa vaan vuodesta toiseen ja sijoitukset paranee.
Taitaa paukku olla parikymppisenä naisena vielä aika huono esimerkki siitä mitä ihmiskeho pitkässä juoksussa kestää.
 
Nimenomaan mun työ on ennemminkin harrastus kuin työ, tai siltä se tuntuu. Ja se että joku vielä maksaa siitä erittäin hyvin.

Saatan tehdä 6 päivää 12h päiviä putkeen ja silti jää fiilis että vitsit vois jatkaa vieläkin.
Mut pakko sitä on välillä syödä, treenata, sukuloida ja nussia 😅
Mikä on tää työ? Kuulostaa sen verran hienolta jutulta.
 
Back
Ylös Bottom