OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kaikki hölötti mulle snäpissä että on opetettu ettei vanteet saa olla korinväriset. Totta vitussa saa jos näyttää hyvältä, kiva elää elämä muiden mielipiteiden mukaan kun joku janari jossain sanonut joskus ettei saa olla samanvärinen. Rallihengessä valkoiset menis just bueno, tosin kamala pitää puhtaana.
Valkoseen kävis just hyvin valkoset vanteet jos vielä kromit teipattu pois, kliini m/v väritys.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valkoseen kävis just hyvin valkoset vanteet jos vielä kromit teipattu pois, kliini m/v väritys.
Kerrankin joku muukin ymmärtää että kun kyse on visuaalisuudesta, ei siinä ole mitään ennalta asetettuja määreitä, vaan se merkitsee, miltä lopputyö näyttää. Kromiahan mulla ei ole laisinkaan kun on musta optiikka-paketti.

1985 Audi Sport Quattro S1: History, Specifications, & Performance
 
Kaikki hölötti mulle snäpissä että on opetettu ettei vanteet saa olla korinväriset. Totta vitussa saa jos näyttää hyvältä, kiva elää elämä muiden mielipiteiden mukaan kun joku janari jossain sanonut joskus ettei saa olla samanvärinen. Rallihengessä valkoiset menis just bueno, tosin kamala pitää puhtaana.
Eikö olisi helpoin päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tehdä juuri niin kuin itse haluaa?

Katso youtubesta pillurallipro niin ymmärrät että osa ehkä heittää läpällä sen
 
Valkoiseen autoon sopii kyllä valkeat vanteet ja etenkin jos on mustaa hieman kontrastina (kuten yleensä on)
Kyllä nimenomaan jos on mustaa korissa jossain, pelkät ikkunat ei ihan riitä. Mutta kuten tossa ylempänä, ei siinä sivulta liieemmin mustaa ole, mutta istuu silti todella nätisti valkoiset vanteet ja ne tuo heti semmoista racing-fiilistä-
 
Kyllä joo, valkoiseen autoon, etenkin tohon porscheen sopii joko valkoiset tai mustat. Perus aluvanteet vähän tylsähköt.
 
Back
Ylös Bottom