- Ikä
- 38
Juuri näin, kuten tuossa mainitsetkin. Ihmiset ovat yksilöitä ja sun kohdallasi voit treenata ilman remmejä pitkälle omissa treeneissäsi ilman, että se vaikuttaisi selkätreeniin heikentävästi. Tässä vaan tulisi ajatella isommalla kuvalla ja miettiä, että milloin on järkevää antaa forkuille extrarasitusta ja milloin se saattaisi olla huono asia. Jos omalla kohdalla ei ole ongelmaa, se ei tarkoita, ettei muillakaan ole. Leskisellä tosiaan forkut ottaa nopeasti osumaa, jolloin on täysin loogista käyttää remmejä jo lämppärisarjoista lähtien. Tätä juurikin itse olen ajanut takaa näissä omissa kommenteissani.Mä en ainakaan voi sanoa, että selkä olis huono itellä. Eikä forkutkaan. Eikä mulla kyllä ongelmaa olekaan selkätreeneissä forkkujen kanssa, jos en pysty tekemään, otan remmit. Semmoinen terve perstuntuma tullut. Jotain kulmasoutua en edes yritä, paitsi jos teen lattialtavetoja kulmasoudussa.
Leskisellä on ihan hirveet forkut eikä se tee niitä koskaan, sillä on ongelma, että ne ottaa osumaa kokoajan ja tulehtuu herkästi. Jari käyttää versoja käsitreenissäkin. Mutta kaikilla ei käy yhtä hyvä geneettinen lotto.
Mukavaa lauantaita kaikille!