Riippuu kamalasti siitä mihin tarkoitukseen kamera tulee.Hintahaitari näyttää aika laajalta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu kamalasti siitä mihin tarkoitukseen kamera tulee.Hintahaitari näyttää aika laajalta..
Kotikäyttöön lähinnä, lasten ja harrastusten kuvaamiseen..Riippuu kamalasti siitä mihin tarkoitukseen kamera tulee.
Mulla olis laitekannan vaihdoksen takia ylimääräisenä Nikon D800 + 24-70mm/2.8G. Eli juuri kaikenlaiseen overall kuvaamiseen.Kotikäyttöön lähinnä, lasten ja harrastusten kuvaamiseen..
Saint Maud. Ei kummoinen.Minkä leffan olit katsomas? Oliko hyvä?
Saatko Mike miten hyviä tuloja sitten YT:n kautta?Ei varmaan tartte olla nero ymmärtääkseen mitä mun kannattais pelkästään tehdä tubeen.
katso liitettä 224853
Viime kuussa 1300 euroa.Saatko Mike miten hyviä tuloja sitten YT:n kautta?
Ne nyt huutelee kaikkea että saavat huomiota ja tottakai kaikki antaa sitä. Ei noiden vajakeiden juttuja kannata tosissaan ottaa.Mitä mieltä Mike on Vasemmisto-nuorten aloitteesta että Suomessa pitäisi isotuloistenkin kantaa yhteiskuntavastuuta ja lopettaa siivellä eläminen. Ja varallisuudelle tulisi 5milj. katto.
Ihan hyvinhän sieltä on alkanut tuleeViime kuussa 1300 euroa.
Noi podcastit on vaan huippukamaa, etenkin Allun kanssa. Ei pysty kyllästymään mitenkään kun aihe vaihtuu kokoajan lennosta, eikä keskity pelkästään treenaamiseen.Ei varmaan tartte olla nero ymmärtääkseen mitä mun kannattais pelkästään tehdä tubeen.
katso liitettä 224853
Päävastuu mitä lapset internetissä tekevät kuuluu vanhemmille, täytyykö testo-timon olla roolimalli ja kasvattaja?Tuli tässä mieleen kun mikekin on sanonut että homot ja pride ei ole hyvää mallia lapsille niin mitenkäs testo-timo sitten jonka seuraajista taitaa aika suuri osa olla alaikäisiä
Ei varmaan tartte olla nero ymmärtääkseen mitä mun kannattais pelkästään tehdä tubeen.
katso liitettä 224853
Tärkeempi on se linssi ja ne yleensä käytettynä varsin hyviä.Elikkä järkkärin käytetty runko huono sijoitus. Miettinyt jotain parempaa pro kampetta käytettynä esim 5D mk3 tms? Täyskokonen kenno. Mielipiteitä! Tää ois eka järkkäri pokkarien jälkeen.
Kaikki sanoi Mikeksi forumin takia, niin vaihdoin sitten.Miks vaihdoit nimen Mikasta Mikeen?
Harvemmin noita ammatti runkoja kukaan kuvaamalla loppuun saa, kuten esim tuota miken tarjoamaa d800 + 24-70 linssiä.Elikkä järkkärin käytetty runko huono sijoitus. Miettinyt jotain parempaa pro kampetta käytettynä esim 5D mk3 tms? Täyskokonen kenno. Mielipiteitä! Tää ois eka järkkäri pokkarien jälkeen.