OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

800_2557.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm. Aamulla anto normaalisti firefoxilla selata pakkista mut nyt herjaa tota adblockia vaikkei se ole edes käytössä. Toisella selaimella onnistuu kyllä.
Ei ole enää käytössä. Tässä uudessa se on integroitu, joten katotaan jos se toimii paremmin.

Ihan kivahan tämä uusi, mitä nyt fontti siellä täällä jokusen pykälää liian isoa.
Sellanen vielä että viesteissä olevat linkit voisi olla vaikka punaiset, nyt niitä ei erota kovin hyvin normaalista tekstistä. https://pakkotoisto.com/

Erittäin hyvältä vaikuttaa uusi leiska. Myös uusien viestien pariin pääsee nykyisin "helpommin". Hakee vain uudet viestit ja otsikkoa klikkaamalla pääsee uusiin viesteihin, kun taas ennen piti yrittää painaa sitä sinistä pientä palloa.

Erittäin hyvältä vaikuttaa uusi leiska. Myös uusien viestien pariin pääsee nykyisin "helpommin". Hakee vain uudet viestit ja otsikkoa klikkaamalla pääsee uusiin viesteihin, kun taas ennen piti yrittää painaa sitä sinistä pientä palloa.
Pääsi ennenkin uusiin viesteihin vaan otsikkoa painamalla, ainakin puhelimella.

Ihan kivahan tämä uusi, mitä nyt fontti siellä täällä jokusen pykälää liian isoa.
Joo ja jumankauta mä olen etsinyt tredilistan fonttikokoa ja forumilistauksen fonttikokoa. Joka paikassa käskevät extra.less filuun lisätä rimpsun ja mulla ei ainakaan toimi.

Mobiilileiskassa logon ".com" ei kunnolla erotu kun tumma pohja

Liitteet

• Screenshot_20190929_121214_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190929_121214_com.android.chrome.jpg
    473,5 KB · Katsottu: 238

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom