Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole enää käytössä. Tässä uudessa se on integroitu, joten katotaan jos se toimii paremmin.Hmm. Aamulla anto normaalisti firefoxilla selata pakkista mut nyt herjaa tota adblockia vaikkei se ole edes käytössä. Toisella selaimella onnistuu kyllä.
Jos jollain on kuva edellisestä leiskasta etenkin tredinäkymässä, niin laittakaa tulemaan.
Pääsi ennenkin uusiin viesteihin vaan otsikkoa painamalla, ainakin puhelimella.Erittäin hyvältä vaikuttaa uusi leiska. Myös uusien viestien pariin pääsee nykyisin "helpommin". Hakee vain uudet viestit ja otsikkoa klikkaamalla pääsee uusiin viesteihin, kun taas ennen piti yrittää painaa sitä sinistä pientä palloa.
Siihen on luurilla nykyään semmoinen salamankuva siinä ketjun oikeassa yläreunassa.Pääsi ennenkin uusiin viesteihin vaan otsikkoa painamalla, ainakin puhelimella.
Joo ja jumankauta mä olen etsinyt tredilistan fonttikokoa ja forumilistauksen fonttikokoa. Joka paikassa käskevät extra.less filuun lisätä rimpsun ja mulla ei ainakaan toimi.Ihan kivahan tämä uusi, mitä nyt fontti siellä täällä jokusen pykälää liian isoa.
Joo. Työn alla jossain vaiheessa. Sille leveydelle pitää olla oma logo. Käännä luuri vaakaan, niin tulee punaista.Mobiilileiskassa logon ".com" ei kunnolla erotu kun tumma pohja