Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää enemmän Jerry Seinfeldiltä kuin Mikeltä.CT Fletcherin ja Miken risteytys? Hieno piirros!
No en.Kaipaatko 2000-luvun alkupuolen bodauskulttuuria ja Pakkiksen ulostuloa?
Kyllä sen pitäis näkyä myös mobiilissa. Mutta en voi mitään jos ei näy. Etusivullakin on ilmoitus kun olen online.
Mun puolesta saat anteeksiNostan käden pystyyn virheen merkiksi!
Kävin tänään vartavasten katsomassa näkyykö banneri, kun tuli ilmoitus striimistä - siinähän se möllötti.
Itselläni on näköjään niin harjaantunut somepeukku, että kerkeän swaippaa mainosten ja bannereiden ohi, ennen kuin ne kaikki lävähtää esiin.
Pyydän anteeksi tuota misinformaatiota.
Heti helpotti, kiitos!Mun puolesta saat anteeksi
NIin ja mun kolesterolit, olen saanut nyt sukurasitteesta huolimatta LDL:n putoamaan 0.8 viime mittauksista sen ollessa nyt 4.0, triglyt on 0.75, HDL 0.9, oli viimeksi 1.0. Otetaan huomioon, että 10 vuoden natuilun lopussa mulla oli triglyt 1.56 ja LDL 5.6 Lopetin kananmunien syömisen tossa melkein puoleksi vuodeksi kun ajattelin, että se on mikä pitää mun LDL ylhäällä ja olisko se nyt sitten tosiaankin niin, että mun ei niitä keltuaisia kannata enää vetää.