OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sen pitäis näkyä myös mobiilissa. Mutta en voi mitään jos ei näy. Etusivullakin on ilmoitus kun olen online.

Nostan käden pystyyn virheen merkiksi!

Kävin tänään vartavasten katsomassa näkyykö banneri, kun tuli ilmoitus striimistä - siinähän se möllötti. (y)

Itselläni on näköjään niin harjaantunut somepeukku, että kerkeän swaippaa mainosten ja bannereiden ohi, ennen kuin ne kaikki lävähtää esiin. :rolleyes:
Pyydän anteeksi tuota misinformaatiota. :heart:

Nostan käden pystyyn virheen merkiksi!

Kävin tänään vartavasten katsomassa näkyykö banneri, kun tuli ilmoitus striimistä - siinähän se möllötti. (y)

Itselläni on näköjään niin harjaantunut somepeukku, että kerkeän swaippaa mainosten ja bannereiden ohi, ennen kuin ne kaikki lävähtää esiin. :rolleyes:
Pyydän anteeksi tuota misinformaatiota. :heart:
Mun puolesta saat anteeksi

Jos Miken tarttis valita yks henkilö hoitaan itselleen seuraavat asiat, ketä valitsisit. Siis yksi henkilö per asia.

1. Treeniohjelma
2. Ravinto
3. Yleinen terveys/hyvinvointi( haen tällä vähän sitä, että maksimaalisen suorituskyvyn takaava ravinto ei välttämättä ole se jolla eletään terveenä ja pitkään, niin keltä tämän Kantin ohjeet)

Treeniohjelma Seth Feroce.
Ravinto Peter Wilenius
Yleinen terveys, Heli Mäkilä Antioksidanttiklinikka.

NIin ja mun kolesterolit, olen saanut nyt sukurasitteesta huolimatta LDL:n putoamaan 0.8 viime mittauksista sen ollessa nyt 4.0, triglyt on 0.75, HDL 0.9, oli viimeksi 1.0. Otetaan huomioon, että 10 vuoden natuilun lopussa mulla oli triglyt 1.56 ja LDL 5.6 Lopetin kananmunien syömisen tossa melkein puoleksi vuodeksi kun ajattelin, että se on mikä pitää mun LDL ylhäällä ja olisko se nyt sitten tosiaankin niin, että mun ei niitä keltuaisia kannata enää vetää.

NIin ja mun kolesterolit, olen saanut nyt sukurasitteesta huolimatta LDL:n putoamaan 0.8 viime mittauksista sen ollessa nyt 4.0, triglyt on 0.75, HDL 0.9, oli viimeksi 1.0. Otetaan huomioon, että 10 vuoden natuilun lopussa mulla oli triglyt 1.56 ja LDL 5.6 Lopetin kananmunien syömisen tossa melkein puoleksi vuodeksi kun ajattelin, että se on mikä pitää mun LDL ylhäällä ja olisko se nyt sitten tosiaankin niin, että mun ei niitä keltuaisia kannata enää vetää.

Itse kun jätin kananmunat pois, niin kolesteroli tippui päälle viidestä alle viiteen, joten kyllä ne ainakin joillain vaikuttaa. Nykyään teen iltapalamunakkaan purkkivalkuaisesta ja rasvat keltuaisten sijaan avokadosta ja pähkinöistä.

Se on tosiaan hyvinkin kiistelty aihe, mutta nähdäkseni on melko selvää, että keltuaisten vaikutus kolesteroliin on yksilöllistä. Joillakin vaikuttaa, joillakin ei. Itse joskus söin kananmunia melko surutta, saattoi mennä noin 30 kappaletta viikossa. Kyllä se LDL:ää kohdallani muutaman kymmenyksen nosti, ja laski takaisin kun vähensin.

Kyllä se joillakin vaikuttaa mutta ei kaikilla, ite syön paljon kananmunia koska maitotuotteet taas ei sovi ollenkaan edes laktoosittomana. Kävin tossa vajaa pari viikkoa sitten ottamassa taas labrat eikä kole arvot ole muuttunu yhtään huonommaksi vaikka kananmunia menee viikossa kymmeniä, joka iltapalla menee 7-12 kananmunaa ja keltuaisineen ja kolearvot loistavat edelleen ja kananmunia syöny aina paljon.

Sama juttu, ei vaikutusta söi tai ei. Ihan hyvä vaan, koska tykkään vedellä keltuaisineen joista saa hyvin ravinteita ja rasvaa kun syön muutenkin keto-carnivore painotteisesti.

Käsittääkseni yleinen mielipide asiasta on että tietyn geenin? omaavilla ihmisillä ruoasta saatava kolesteroli nostaa veren kolesteroli arvoja, toisilla sitten ei vaikuta. Lienee myös suht helppo selvittää omaako ko. vian tai ominaisuuden ja syö sitten sen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom