OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi nopsaan lataa kyllä, enää ei ylälaidan mainoksetkaan hyppää viivellä vahingossa sormen alle just kun on klikkaamassa threadia auki.

Tosi nopsaan lataa kyllä, enää ei ylälaidan mainoksetkaan hyppää viivellä vahingossa sormen alle just kun on klikkaamassa threadia auki.
Ei siellä ole vielä mainoksia, ne tulee alkuviikosta takaisin ja sanon niille, että tyhjä tila siihen jos hidastelee.

Linkit pitäis olla punaisia nyt.

Ei sitten olekaan.

Saa mennä taaksepäin aika paljon, mutta tässä se syklitys.

1. Kierto

Päivät: 1-4

P 250
H 100
R 60

Päivät: 5-7

P 250
H 150
R 60

Päivät: 8-9

P 250
H 200
R 60

Päivä: 10

P 200
H 250
R 60

———————————-

2. Kierto

P 250
H 150
R 60

Päivät: 5-7

P 250
H 200
R 60

Päivät: 8-9

P 250
H 250
R 60

Päivä: 10

P 200
H 300
R 60

—————————————

3. Kierto

P 250
H 200
R 60

Päivät: 5-8

P 250
H 250
R 60

Päivät: 9-10

P 250
H 300
R 60

Mulla olis pitkäntähtäimen suunitelmana aloittaa dieetti heti tammikuussa pikkuhiljaa eli ei mitään kahden kuukauden rykäisyä.
Tarkoitus olsi piakkoin aloitella ruokavalion tarkkailu ja siistiminen,painoa mulla on 93kg ja paino pysyy samassa noin 3000 kalorilla.

Olisko Mike mun hyvä ottaa tässä loppuvuodesta tämä sylkitys varsinaista dieettiä jotta sais informaatiota että kuinka paljon sitä hiilaria kestää vetää ennenkuin alkaa homma menemään läskiski?

Emojit muuten toimii sitten forumilla. Löytyy hymiönapista.

??✳

Mulla olis pitkäntähtäimen suunitelmana aloittaa dieetti heti tammikuussa pikkuhiljaa eli ei mitään kahden kuukauden rykäisyä.
Tarkoitus olsi piakkoin aloitella ruokavalion tarkkailu ja siistiminen,painoa mulla on 93kg ja paino pysyy samassa noin 3000 kalorilla.

Olisko Mike mun hyvä ottaa tässä loppuvuodesta tämä sylkitys varsinaista dieettiä jotta sais informaatiota että kuinka paljon sitä hiilaria kestää vetää ennenkuin alkaa homma menemään läskiski?
Kerkeisit hyvin ottaan parin kuukauden syklityksen tosta. Koitat saada metabolian rullaan 3500-4000kcal tasolla. Eli base hiilarit alkuun esim 200, sitten 10 päivän kierrolla nostat niitä 100g. Sitten seuraavan kierron aloitat 250g ja 10 päivän kierrolla nostat 350g. Sitten 300g jne.

Onko toi message fontti muuten vähän könö? Kestäis olla asteen pienempi. Tredilistan tai forumilistan fonttia en saa muutettua edes extra.less tiedostolla, en tajua.
Sais olla pienempikin.

Pari muuta juttua,;

Luetun threadin vikalle sivulle ei pääse mobiilissa suoraan? Jos ei ole uusia viestejä niin otsikosta aukeaa threadin eka sivu josta joutuu kelaamaan threadin loppuun.

Threadin sivulta toiselle ei pääse mobiilissa kuin sivun alareunasta? Mielestäni vanhassa pääsi myös ylhäältä mikä olis kyllä tarpeen.

Kattellaan noita kaikkia pikku fiksauksia kun saadaan leiskan tärkeet jutut luettavuuden kannalta kuntoon. Mut perkele että on nopea nyt. SQL siirretään kanssa 23:00 tänään. Siinä tulee 30min katkos. Galleria pitää siirtää johonkin uuteen softaan kun se ei toimi tässä uudessa eikä sen tekijä ole päivitystä tehnyt.

Mobiilissa ei pysty copy paste suoraan kommentti kenttään. Ainoastaan tuon URL työkalun kautta liittämään linkin. Tietokoneella onnistuu. (ainakin minulla) Ja tosiaan suurempi ero (tummempi) viestiketjujen välille missä on uusi lukematon viesti versus ei ole.

Mobiilissa ei pysty copy paste suoraan kommentti kenttään. Ainoastaan tuon URL työkalun kautta liittämään linkin. Tietokoneella onnistuu. (ainakin minulla) Ja tosiaan suurempi ero (tummempi) viestiketjujen välille missä on uusi lukematon viesti versus ei ole.
Mä saan kyllä pastettua luurillakin vastauskenttään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom