Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paina sitä kellonaikaa jossa on viimeisin posti, se vie viimeiseen viestiin suoraan tredilistasta.Luetun threadin vikalle sivulle ei pääse mobiilissa suoraan? Jos ei ole uusia viestejä niin otsikosta aukeaa threadin eka sivu josta joutuu kelaamaan threadin loppuun.
Perstuntumalla veikkaisin layoutMika mahtaa olla tuo mystinen "leiska" joka on monesti mainittu?
Loistava perse, koska tunsit hyvin sillä.Perstuntumalla veikkaisin layout
Tää on aivan naurettavan nopea, varsinkin koneella veivaa, niin siis ei kerkee edes linkistä toiseen hiirtä siirtämään kun on jo ladannut. Muutama sekunin kymmenesosa latausaika. Mobiilin leiska on supersiisti.Tämä päivitys on todella hyvä! Tuossa aikaisemmin päivällä käytettävyydessä haittasi, kun piti mobiilipuhelimella manuaalisesti hypätä ketjun uusimmalle sivulle manuaalisesti sivunumero hakkaamalla, mutta nyt sekin on jlmeisesti kadonnut. Käytettävyys parantui heittämällä muutaman kymmenen pinnaa!
Edit: Ja tää nopeus on ihan steroideissa. Ei lagaa yhtään
Mä kanssa mietin, että olenko koskaan selannut näin nopeaa sivua, etenkin jos verrataan samankaltaiseen sisältöön kuten blogit ja toiset forumit.On myös läppärillä jäätävän nopea,ei ehdi lukemaankaan kaikkia sivuja.En ole missään näin nopealla foorumilla ennen ollut vaikka aika monella oon aktiivisena päivittäin.
Niinkö olis vaihtunu rahtikoneesta rakettiin kaikki täällä.
Joo, Mr.Dot jelppas tossa koodissa ja sitten otin toki heti tarkkana opikseni ja sain sitten monta ongelmaa ratkaistua ja mulkattua pieniä juttuja. Tää on sillai vähän hönösti duunattu, ettei tätä voi hallinnasta täysin säätää. Jotkut päivänselvät asiat vaativat suoraa koodin puukottamista. Ja minähän en paskaakaan tiedä koodaamisesta.Hyvin toimii läppärillä ja puhelimella. Nopeus yllätti positiivisesti.
Striimiä kuuntelin jonkun aikaa eilen. Mukava kun joku kaveri jeesasi sinua.
Kyllä mullakin tekstin liittäminen näyttää toimivan ihan hienosti. Ja mikä parasta, vanha ongelma on mennyttä. Mulla pitkään sellainen ongelma Pakkiksella, että kun mobiililla kirjoitin viestiä, siirsin kursoria taaksepäin korjatakseni tekstiä ja kirjoitin jotain niin tämä sana pyyhkiytyi pois ja siitä jäi vain alkukirjain seuraavan sanan eteen ja jotain tällaisia tosi hauskoja. Kappaleiden teko jälkikäteenkin oli tosi hauskaa kun rivinvaihdosta seuraavasta sanasta jäi jäljelle vain alkukirjain. Nyt näyttää toimivan sekin oikein kivasti.Ompa outo.
.
.
.
.
.
Mä en. En edes toisella selaimella. Antaa sijoittaa linkin, mutta mitään ei tapahdu.