OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivotaan ettei pitkä. Mutta oikeesti, mulla hajoo pää jo nyt vaikka vielä ei ole päivitetty mitään. Xenforon värien ja leiskan duunaaminen on yhtä helvettiä, enkä saa tätä täsmälleen samanlaista sitten niin millään duunattua. Ja se kitinä mikä siitä alkaa sitten, vituttaa jo nyt aivan liikaa. Mutta pakko tämä on nyt päivittää, joulukuussa loppuu turvallisuuspäivitykset ykköselle.

Tää tulee näyttämään yöllä tältä, ja tästä fiksaaminen takaisin nykyisen kaltaiseen, kestää helvetin kauan.

Screenshot 2019-09-28 at 12.40.02.png

Ei kai noilla väreillä ja taustoilla kiire ole?
Joo, varmaan totutut on paremmat jne mutta turha varmaan stressata noista liikaa.

Viestien sisältöön se tuskin vaikuttaa?

Viestien sisältöön se tuskin vaikuttaa?
Ei vaikuta mitenkään mihinkään muuhun. Galleriasta en osaa vielä sanoa, siitä pitäis olla kakkosversio jo tullut. Nyt ei kuitenkaan siirrytä vBulletin to Xenforo, vaan Xenforo to Xenforo.

Toivotaan ettei pitkä. Mutta oikeesti, mulla hajoo pää jo nyt vaikka vielä ei ole päivitetty mitään. Xenforon värien ja leiskan duunaaminen on yhtä helvettiä, enkä saa tätä täsmälleen samanlaista sitten niin millään duunattua. Ja se kitinä mikä siitä alkaa sitten, vituttaa jo nyt aivan liikaa. Mutta pakko tämä on nyt päivittää, joulukuussa loppuu turvallisuuspäivitykset ykköselle.
Kuulostaa siltä että kannattaisi jo ostaa osa tosta duunista. Pisteet siitä jo etukäteen jos saat foorumin leiskan modattua edes lähellekään nykyisen kaltaiseksi.

Se on tosiaan hyvinkin kiistelty aihe, mutta nähdäkseni on melko selvää, että keltuaisten vaikutus kolesteroliin on yksilöllistä. Joillakin vaikuttaa, joillakin ei. Itse joskus söin kananmunia melko surutta, saattoi mennä noin 30 kappaletta viikossa. Kyllä se LDL:ää kohdallani muutaman kymmenyksen nosti, ja laski takaisin kun vähensin.
Sama homma itsellä.testasin aikanaan verikokeilla useita kertoja että miten vaikuttaa ja ldl tippui aina kun keltuaiset jäi pois.

Hmm. Aamulla anto normaalisti firefoxilla selata pakkista mut nyt herjaa tota adblockia vaikkei se ole edes käytössä. Toisella selaimella onnistuu kyllä.

Suositut

Back
Ylös Bottom