Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö kulmasoutu ole nimenomaan luontainen liike, ei kai sitä tartte erikseen harjoitella?
Kulmasoutu vaatii vahvan alaselän ja sitten tiukan kontrollin, suurin osa nykii vastaan yläsoassa kun kuormaa on liikaa.Onko mike kulmasoutu ollut aina sinulle luontainen liike tehdä vai onko vaatinut paljon harjoittelua?
Teet tuota liikettä miten tahansa niin aina löytyy salilta joku fiksumpi joka tulee neuvomaan. Ollaan liian pystyssä, liian matalalla, selkä käppyrällä, selkä liian suorana, kädet missä sattuu.... kaiken olen kuullut ja monenlaista nähnyt
Eikö kulmasoutu ole nimenomaan luontainen liike, ei kai sitä tartte erikseen harjoitella?
Mulla on vähän samanlaiset fiilikset. Saan oikeestan kaikki muut selkäliikkeet perille, mutta kulmasoutu tangolla on aina jotenkin ihan perseestä :D Onneksi mikään liike ei ole sellainen jota on "pakko" tehdä. Tekee niitä mitkä itse kokee parhaiksi.Kulmasoutu tangolla on ihan turha liike. Saanko noin sanoa, vai aiheutanko kauheen myrskyn taas? Teen kyllä sitä itsekin jonkin verran aina silloin tällöin, mutta joka kerta turhaudun. En saa liikettä aina edes perille.
On snäppi, mutta todennäköisesti olet niitä, jotka postaa kaikille jonkun väsyneen GM-viestin enkä siedä sitä paskaa.Onko Mikellä vielä snäppi? Kun lukee että sorry käyttäjää ei löytynyt. Vai onko mut bännätty(?) En ole kyllä mielestäni tehnyt mitään mikä bänneihin voisi johtaa
Kenenkähän snäppiä oot katsonut :D Hyvin harvoin ketään pilkkaan, muutaman kerran ottanut kantaa kun mulle tahallaan laitetaan tyhmiä kysymyksiä. Ja mä en paljoo niitä persefilttereitä käytä ja irvistele.Itsellä oli Mike seurannassa viikon verran Snapissa, mutta videot oli pääasiassa silmien siristelyä ja irvistelyä sekä ihmisten haukkumista ja pilkkaamista.
Se on ihan hyvä, tosin ei kamalan tukeva. Vaihdan toiseen merkkiin varmaan. Brachialin kangasvyö oli aivan susi, annoin Juusolle.Mitä Mike oot mieltä siitä käyttämästäsi Schiekin vyöstä? Olen pohtinut vyön hommaamista vai pallottelen tällä hetkellä eri vaihtoehtojen (perinteiset painonnostovyöt vs. kevyemmät kangasvyöt). Tuleeko sulla käytettyä muissa kuin selkä- ja jalkareeneissä?