Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitähän varten mä siitä raportoinkin, että sais kuntoon.Välillä joku mainoskoodi jumii, olen siitä sanonut ja optimoivat sitä aina. Koittakaa ymmärtää edes tämän kerran. Siis mä pyydän edes vähän ymmärrystä.
Välillä kun katsoo jotakin Miken snäppiä tai videota, niin ympäriltä saattaa kuulua kysymys kuka toi on? Siihen aina helppo vastata, että pakkotoiston Mikehän se. Pakkotoiston kuka? Eli minkälaisen esittelytekstin toivoisit itsestäsi saavan kun vieras sen esittää ja vastaako se tämänhetkinen toive esim. tilannetta 10v päästä? Mielenkiintoinen kysymys aamupalapöydässä pohdittavaksi :D
Ehkä niitä todellisia vihaajia on sitten vain muutama, joka olis ihan kiva, koska ei tässä nyt kellekää mitään pahaa halua.Uusimmalla Allun videolla vain 2 dislikeä? mitä on tapahtunut
Ootko humalassa?"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Vastaatko itsellesi?"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..