Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Välillä kun katsoo jotakin Miken snäppiä tai videota, niin ympäriltä saattaa kuulua kysymys kuka toi on? Siihen aina helppo vastata, että pakkotoiston Mikehän se. Pakkotoiston kuka? Eli minkälaisen esittelytekstin toivoisit itsestäsi saavan kun vieras sen esittää ja vastaako se tämänhetkinen toive esim. tilannetta 10v päästä? Mielenkiintoinen kysymys aamupalapöydässä pohdittavaksi :D

Välillä kun katsoo jotakin Miken snäppiä tai videota, niin ympäriltä saattaa kuulua kysymys kuka toi on? Siihen aina helppo vastata, että pakkotoiston Mikehän se. Pakkotoiston kuka? Eli minkälaisen esittelytekstin toivoisit itsestäsi saavan kun vieras sen esittää ja vastaako se tämänhetkinen toive esim. tilannetta 10v päästä? Mielenkiintoinen kysymys aamupalapöydässä pohdittavaksi :D

Töissä jos oon kattonu, on ukot kysyny kuka toi on. Bodarihan heille tottakai eka mieleen tulee. Eli kehonrakentaja joka omistaa alan keskustelufoorumin on ollu vastaus.

Sä oot ainoo raudan käskijä ketä tekee duuninsakki liiottelematta. Mä olen esim nyyssiksen mikalle sanonu feisessä mielipiteeni julkisesti omalla naamaalla ja komm..poistettiin ja sen hiffaan miksi ja Mika teki oikein ja sain palautteen myös takaisin, koska oli oikeesti mauton. Sä teet Mike asiat mun mielestä oikein ettet oo kenenkään suora mainos pelle.

"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..

"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Vastaatko itsellesi?

Back
Ylös Bottom