Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eiköhän Mika tiedä mitä tekee ja miten tekee ja se tapa ei välttämättä toimi muille esimerkiksi Mikelle.
Kumpi näistä kahdesta on voittanut mm. ACE:n?
Kaikilla on omat tapansa treenta ja pysyttäisiin siinä, peace and out.

Tätä edelleen hieman mietin. Missä vaiheessa pyyntöni tarkoitti jotain semmoista että sä menisit miken oppiin?

Kuten aiemmin viittasin kalmiin ja jättärin portaisiin niin toivottavasti pidit saman saarnan treenifilosofiasta yms.

Ps. Ja rauha vaan.
No jos kirjoitat: "Mika Nyyssölä treenattavaksi", niin mun logiikalla ja äidinkielen luetun ymmärtämisellä mä käsitin juuri näin, että Mike treenauttaa ja mä olen treenautettava. Ehkä ymmärsin väärin. Nyt voitkin kysyä Mikeltä, tuleeko se mun treenautettavaksi. Odotan mielenkiinnolla vastausta.

Rauhasta puheen ollen, melkoisesti sä otat kierroksia siitä, kun ilmoitan aivan asiallisesti, etten halua miken oppiin, koska metodimme ovat niin erilaiset?! Ootko aina noin"temperamenttinen" vai osuiko tää jotenkin sun arkaan paikkaan? Siis kysyn ihan asiallisesti tätä?!

No ei sit mitää jos väärin ymmärtää. Mitään oppimatkaa en kuitenkaan tarkoittanut. Case closed.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tämä hiitihän se varsinainen osapäiväsankari on,menetti hermot ilmeisesti lopullisesti aivan tyhjästä ja aikoo kirjalla pyyhkiä perseensäki? Profiilinkuvan "lihaksia" katsoessa se kannattais lukea ennenkö survoo sitä sinne perseeseen..

PS:eek:oletko hiitti ollu Oulussa päin viime aikoina?

Tämä hiitihän se varsinainen osapäiväsankari on,menetti hermot ilmeisesti lopullisesti aivan tyhjästä ja aikoo kirjalla pyyhkiä perseensäki? Profiilinkuvan "lihaksia" katsoessa se kannattais lukea ennenkö survoo sitä sinne perseeseen..

Kappas raksalla failureen paide.

Ja ihan rauhassa täällä ollaan ja saa kai sitä välillä raivota tyhjästäkin. enkä oulussa ole ollut :D

Postaas oma kuvasi niin haukutaan siutki siimaksi nyt tässä samalla :-)

Allekirjoittanut tarvitsisi Suomen hyljeliitolta luvan kuvien postaamiseen, niin en taida viitsiä.

Mä nyt voin tehdä mitä vain treenejä, ei mua haittaa vetää erilaista treeniä vaikka Mikan kanssa. Yksi treeni, siinä ei ole mitään haittaa mihinkään suuntaan kummallekaan, eli ihan sama miten päin treeni menee, niin yksi treeni ei ole kuin yhden päivän ärsyke, ei se tarkoita, että loppuelämää niin treenaa. Mä pystyn melkein kaikkeen, mitä nyt rinnan loukkaantumisen takia on pitänyt asteen muuttaa treenitapaa joiltakin osin.

Eli jos nyt vaikka survotaan vain suoria sarjoja, niin ihan sama mulle se on, se antaa erilaisen ärsykkeen mulle, enkä mä siinä mitään häviä. Mutta paha niitä on rinnalle alkaa veivaamaan kun pitää tehdä kaikenlaista kikkaa, että saa rasitettua kunnolla kun kuormia ei enää voi käyttää tarpeellisen paljon.

En mä siltä osin ihan ymmärrä Mikan perusteita, että yksi treeni olisi jotenkin mahdotonta tehdä. Vaikka nyt selkä, ei siinä mitään ihmeellistä ole, kovaa perustreeniä yleensä. Käsille taas ihan sama onko suoria sarjoja tai pudotuksia tai mitä tahansa, mä kyllä kestän, sen verran kovaa olen vetänyt vuosia.

Mikelle kyssäriä.
Pidätkö kauhupeleistä? Lähinnä tuli mieleen kun huomenna ilmestyy uusi Resident evil.

Syksyllä pitäisi ilmestyä Red dead redemption 2. Aiotko hankkia? Muistaakseni ensimmäistä osaa pelailit ja omasta mielestä Rdr on paras Rockstarin tekemä peli.

Aiotko mennä katsomaan uuden Alienin kun se tuossa keväällä elokuviin tulee?
Kaikkiin iso YES.

Taitaa Mike olla tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin sisällöntuottaja body skenessä. Uutta videoo tulee sellaista tahtia, ettei mitään tolkkua.
Tainnut olla viistoista vuotta kovin sisällöntuottaja..Ja meno vaan yltyy eli paranee kokoajan.
Ilman pakkotoistoa kukaan ei tietäis treenaamisesta paljonkaan mitään joten kyllä Mike on ollut alan kovin uranuurtaja ja varmasti tulonsakin ansainnut (mistä niin usein puhutaan)
Muistan vielä ajan kun pakkotoisto oli roinafoorumiko? tais olla vuosi 2002 silloin ja tietoa sai parista bodilehdestä...Lehtiä ei taida nykyään olla kuin yks enää,en ole tosin sitäkään lukenut 7 vuoteen kun ei ole ollut tarvetta enää eikä niihin nyt mitään mahdukaan loppujenlopuksi vs foorumi

roina.da.ru

Muutaman kerran kävin silloin vilkuilemassa, ja 50% varmuudella oli joku nimimerkkikin siellä, mutta en tainnut kertaakaan mitään sinne kirjoittaa.

Taitaa Mike olla tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin sisällöntuottaja body skenessä. Uutta videoo tulee sellaista tahtia, ettei mitään tolkkua.
Eikös tuo sisällöntuotanto ole Miken työtä tai ainakin merkittävä osa sitä? Tekeekö joku muukin (netissä) tätä ansaitakseen elantonsa vai pelkästään oto? Sitä pitää tietysti arvostaa, että on saanut kaupallisen sivuston taloudellisesti kannattavaksi - ei ihan helppoa.

Mitä tulee noihin yhteistreeniin, niin eiköhän ne perustu ihan vapaaehtoisuuteen. Mikan kanssa ehdittiin tehdä kai jotain 50 videoo, niin eikös siinä ole jo tarpeeksi? Kaiketi toiseksi eniten Wileniuksen jälkeen vai joko se automaalari meni ohi. Aikansa kutakin. Näyttää noita kuvattavia olevan ilman Nyyssölääkin ihan kiitettävästi.
Itseäni kiinnostaisi yhteistreenit Takamaan kanssa. Ensin kunnon tuntumat ja sitten tuhotaan/tapetaan lihakset ;) Tämä tietysti vain jos kumpaakin kiinnostaa.

Automaalari :DD vielä pitää Allun olla vähän näytillä että muistuu mieleen muunakin kuin automaalarina :D nyt vähän yritystä oldmaster

Back
Ylös Bottom