Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos kirjoitat: "Mika Nyyssölä treenattavaksi", niin mun logiikalla ja äidinkielen luetun ymmärtämisellä mä käsitin juuri näin, että Mike treenauttaa ja mä olen treenautettava. Ehkä ymmärsin väärin. Nyt voitkin kysyä Mikeltä, tuleeko se mun treenautettavaksi. Odotan mielenkiinnolla vastausta.Tätä edelleen hieman mietin. Missä vaiheessa pyyntöni tarkoitti jotain semmoista että sä menisit miken oppiin?
Kuten aiemmin viittasin kalmiin ja jättärin portaisiin niin toivottavasti pidit saman saarnan treenifilosofiasta yms.
Ps. Ja rauha vaan.
oletko hiitti ollu Oulussa päin viime aikoina?Kappas raksalla failureen paide.Tämä hiitihän se varsinainen osapäiväsankari on,menetti hermot ilmeisesti lopullisesti aivan tyhjästä ja aikoo kirjalla pyyhkiä perseensäki? Profiilinkuvan "lihaksia" katsoessa se kannattais lukea ennenkö survoo sitä sinne perseeseen..
PSoletko hiitti ollu Oulussa päin viime aikoina?
Postaas oma kuvasi niin haukutaan siutki siimaksi nyt tässä samalla :-)Tämä hiitihän se varsinainen osapäiväsankari on,menetti hermot ilmeisesti lopullisesti aivan tyhjästä ja aikoo kirjalla pyyhkiä perseensäki? Profiilinkuvan "lihaksia" katsoessa se kannattais lukea ennenkö survoo sitä sinne perseeseen..
PSoletko hiitti ollu Oulussa päin viime aikoina?
Kaikkiin iso YES.Mikelle kyssäriä.
Pidätkö kauhupeleistä? Lähinnä tuli mieleen kun huomenna ilmestyy uusi Resident evil.
Syksyllä pitäisi ilmestyä Red dead redemption 2. Aiotko hankkia? Muistaakseni ensimmäistä osaa pelailit ja omasta mielestä Rdr on paras Rockstarin tekemä peli.
Aiotko mennä katsomaan uuden Alienin kun se tuossa keväällä elokuviin tulee?
Tainnut olla viistoista vuotta kovin sisällöntuottaja..Ja meno vaan yltyy eli paranee kokoajan.Taitaa Mike olla tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin sisällöntuottaja body skenessä. Uutta videoo tulee sellaista tahtia, ettei mitään tolkkua.
Tainnut olla viistoista vuotta kovin sisällöntuottaja..Ja meno vaan yltyy eli paranee kokoajan.

Eikös tuo sisällöntuotanto ole Miken työtä tai ainakin merkittävä osa sitä? Tekeekö joku muukin (netissä) tätä ansaitakseen elantonsa vai pelkästään oto? Sitä pitää tietysti arvostaa, että on saanut kaupallisen sivuston taloudellisesti kannattavaksi - ei ihan helppoa.Taitaa Mike olla tällä hetkellä ylivoimaisesti kovin sisällöntuottaja body skenessä. Uutta videoo tulee sellaista tahtia, ettei mitään tolkkua.
Mä nyt voin tehdä mitä vain treenejä...