Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä olen koittanut ton lukea moneen kertaan, mutta ei vain helvetti aukea. Ihan kuin toi olisi generoitu jollakin randomilla suomi-sanastogeneraattorilla heitellen vain sanoja peräkkäin. Tossa ei ole mitään punaista lankaa tai muutakaan tolkkua. Olis helvetin kiva tietää mitä toi tarkoittaa ja mikä tossa oli se pointti.

mitäs mieltä sä oot tästä ku joku joutuu lomautetuksi/työttömäksi.siis näihin sun aikasempiin työttömyys mielipiteisiin viitaten.pitäskö sun mielestä työttömän/lomautetun ottaa mitä tahansa työtä vastaan?semmonenkin työ joka ei vastaa sun koulutusta ja kokemusta?sulle kaikki kunnioitus oot tehny tästä sirkuksesta itelles hyvän bisneksen.

tai siis ylipäätään hyvän bisneksen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olen koittanut ton lukea moneen kertaan, mutta ei vain helvetti aukea. Ihan kuin toi olisi generoitu jollakin randomilla suomi-sanastogeneraattorilla heitellen vain sanoja peräkkäin. Tossa ei ole mitään punaista lankaa tai muutakaan tolkkua. Olis helvetin kiva tietää mitä toi tarkoittaa ja mikä tossa oli se pointti.
Vetäset kännit ja luet sitten, josko aukeaisi.

"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..
Öö.. dissattiinko mua tässä vai kehuttiinko?

Sä oot ainoo raudan käskijä ketä tekee duuninsakki liiottelematta. Mä olen esim nyyssiksen mikalle sanonu feisessä mielipiteeni julkisesti omalla naamaalla ja komm..poistettiin ja sen hiffaan miksi ja Mika teki oikein ja sain palautteen myös takaisin, koska oli oikeesti mauton. Sä teet Mike asiat mun mielestä oikein ettet oo kenenkään suora mainos pelle.

"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..

Mä voin yrittää avata.

Eli toi eka ja toka viesti on samaa viestiä, jälkimmäisessä yritetään vaan selventää asiaa. Huonolla menestyksellä.

Hän siis kehuu Mikeä ettei Mike ole pelkkä mainospelle, kuten minä olen ilmeisesti Fitnesstukun mainospelle. "Sä teet Mike asiat mun mielestä oikein ettet oo kenenkään suora mainos pelle". Hän pitää Mikeä hyvänä miehenä joka ei myy itseään mainospelleksi, forumin mainoksia ei siis hänen mielestä saa laskea mukaan "foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan". Sit toteaa et tämä on allun ketju "ei ole nyt Allun juttuja", eli menee off topiciksi.

Lopun rään syönnit ja varatut miehet jutut ovat vissiin alkoholin ansiosta aiheutuneita ajatuksen rönsyilyjä. Helmellä tarkoitetaan varmaan erittäin kaunista naista, jolle hän varatusta statuksestaan huolimatta saattaisi antaakin?

Viimeksi muokattu:
Itse tulkitsin niin, että jos joku haluaa tarjota räkää nenästään, niin hän on valmis syömään.

Ja ilmeisesti kirjoittajan mielestä nainen on "helmi", jos tämä nainen ei välitä varattu-statuksesta, vaan pitää sitä vain hidasteena.

Melko huono treffi-ilmoitus. Ei jatkoon.

Itse tulkitsin niin, että jos joku haluaa tarjota räkää nenästään, niin hän on valmis syömään.

Ja ilmeisesti kirjoittajan mielestä nainen on "helmi", jos tämä nainen ei välitä varattu-statuksesta, vaan pitää sitä vain hidasteena.

Melko huono treffi-ilmoitus. Ei jatkoon.
Helmi voi olla myös naishenkilö. ;) LOL!! Ehkä tässä on taustalla jotain syvempää?

Back
Ylös Bottom