Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäs olla myös oma osio jonne pääsee vain 2 promillen humalassa tai näyttämällä hullun paperit.Pakkiksella pitäis olla alkolukko ja pikahuumetesti ennen jokaista kirjautumista.
Vetäset kännit ja luet sitten, josko aukeaisi.Mä olen koittanut ton lukea moneen kertaan, mutta ei vain helvetti aukea. Ihan kuin toi olisi generoitu jollakin randomilla suomi-sanastogeneraattorilla heitellen vain sanoja peräkkäin. Tossa ei ole mitään punaista lankaa tai muutakaan tolkkua. Olis helvetin kiva tietää mitä toi tarkoittaa ja mikä tossa oli se pointti.
Öö.. dissattiinko mua tässä vai kehuttiinko?"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..
luultavasti kirjoittaja ei sitä itsekään tiedä.Öö.. dissattiinko mua tässä vai kehuttiinko?
Sä oot ainoo raudan käskijä ketä tekee duuninsakki liiottelematta. Mä olen esim nyyssiksen mikalle sanonu feisessä mielipiteeni julkisesti omalla naamaalla ja komm..poistettiin ja sen hiffaan miksi ja Mika teki oikein ja sain palautteen myös takaisin, koska oli oikeesti mauton. Sä teet Mike asiat mun mielestä oikein ettet oo kenenkään suora mainos pelle.
"suora" mainos pelle.. ei ole nyt Allun juttuja ja toiseks foorumin mainoksia ei voi laskee mukaan. Jos joku haluu kaivaa räkää nenästään, ni mennään syömään ja saa tarjota. PS. Olen mies ja mukavalla käytöllä varustettu. Vittu ja varattu, mutta joku helmi voi ajatella, että se on vaan hidaste..
Mä olen koittanut ton lukea moneen kertaan, mutta ei vain helvetti aukea. Ihan kuin toi olisi generoitu jollakin randomilla suomi-sanastogeneraattorilla heitellen vain sanoja peräkkäin. Tossa ei ole mitään punaista lankaa tai muutakaan tolkkua. Olis helvetin kiva tietää mitä toi tarkoittaa ja mikä tossa oli se pointti.
Am I right? :DBisley on kansan syvien rivien ajatusten tulkitsija.
Am I right? :D
Helmi voi olla myös naishenkilö. ;) LOL!! Ehkä tässä on taustalla jotain syvempää?Itse tulkitsin niin, että jos joku haluaa tarjota räkää nenästään, niin hän on valmis syömään.
Ja ilmeisesti kirjoittajan mielestä nainen on "helmi", jos tämä nainen ei välitä varattu-statuksesta, vaan pitää sitä vain hidasteena.
Melko huono treffi-ilmoitus. Ei jatkoon.
Noiden viestin tulkitseminen vaatii jo henkien lukutaitoa :DBisley on kansan syvien rivien ajatusten tulkitsija.
Olen tutkinut ja opiskellut hieroglyfeja ja muinaisia riimuja. Näistä oli hyötyä tässä keississä.Noiden viestin tulkitseminen vaatii jo henkien lukutaitoa :D