Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eikö kulmasoutu ole nimenomaan luontainen liike, ei kai sitä tartte erikseen harjoitella?

Teet tuota liikettä miten tahansa niin aina löytyy salilta joku fiksumpi joka tulee neuvomaan. Ollaan liian pystyssä, liian matalalla, selkä käppyrällä, selkä liian suorana, kädet missä sattuu.... kaiken olen kuullut ja monenlaista nähnyt

Teet tuota liikettä miten tahansa niin aina löytyy salilta joku fiksumpi joka tulee neuvomaan. Ollaan liian pystyssä, liian matalalla, selkä käppyrällä, selkä liian suorana, kädet missä sattuu.... kaiken olen kuullut ja monenlaista nähnyt

Ne fiksut on just niitä 3kk treenanneita joiden tietotaito saa Utinkin vihreäksi kateudesta.

Eikö kulmasoutu ole nimenomaan luontainen liike, ei kai sitä tartte erikseen harjoitella?

Ai ei tarvi harjoitella? Ei se musta niin mene että kuhan menee asentoon ja rykii menemään. Joillakin joo voi mennä mutta ei varmasti monellakaan. Sitä hain takaa että onko se ollut mikellä liike jonka on saanut helposti meneen perille jo treeniuran alussa.

Kulmasoutu tangolla on ihan turha liike. Saanko noin sanoa, vai aiheutanko kauheen myrskyn taas? Teen kyllä sitä itsekin jonkin verran aina silloin tällöin, mutta joka kerta turhaudun. En saa liikettä aina edes perille.

Kulmasoutu tangolla on ihan turha liike. Saanko noin sanoa, vai aiheutanko kauheen myrskyn taas? Teen kyllä sitä itsekin jonkin verran aina silloin tällöin, mutta joka kerta turhaudun. En saa liikettä aina edes perille.
Mulla on vähän samanlaiset fiilikset. Saan oikeestan kaikki muut selkäliikkeet perille, mutta kulmasoutu tangolla on aina jotenkin ihan perseestä :D Onneksi mikään liike ei ole sellainen jota on "pakko" tehdä. Tekee niitä mitkä itse kokee parhaiksi.

Kulmasoutu vaatii tosiaan vahvan keskivartalon, mutta myös itsessään vahvistaa sitä. Utti taisi mainita, että Peter päätti vähentää juuri soutuja vapaalla tangolla, koska kyljet vahvistuivat liikaa ja keskivartalo leveni.

Juurikin näin. Itsellä kanssa vaikeuksia saada meneen perille vaikka kuinka on asentoa hakenut ja painoa laskenut.. silti kyllä teen sitä selkätreenissä ja toivon että saan vielä sen ahaa elämyksen. Yksi hyvä neuvo mikeltä tullut että joustaa vähän jaloista eikä pyri vain täysin "liikkumatta" soutomaan. Eli ala asennossat joustaa vähän polvista.

Onko Mikellä vielä snäppi? Kun lukee että sorry käyttäjää ei löytynyt. Vai onko mut bännätty(?) En ole kyllä mielestäni tehnyt mitään mikä bänneihin voisi johtaa

Onko Mikellä vielä snäppi? Kun lukee että sorry käyttäjää ei löytynyt. Vai onko mut bännätty(?) En ole kyllä mielestäni tehnyt mitään mikä bänneihin voisi johtaa
On snäppi, mutta todennäköisesti olet niitä, jotka postaa kaikille jonkun väsyneen GM-viestin enkä siedä sitä paskaa.

Itsellä oli Mike seurannassa viikon verran Snapissa, mutta videot oli pääasiassa silmien siristelyä ja irvistelyä sekä ihmisten haukkumista ja pilkkaamista. Jätin Snapin muutenkin tauolle nyt, tuntuu olevan pääasiassa itsensä katselua puhelimen etukameran kautta, vammailua ja huulet tötterölle -irvistelyä. (Tämä siis ihan yleinen huomio)

Itsellä taas kulmasoutu, t-kulmasoutu ja alatalja menevät ensimmäisestä toistosta lähtien perille ja puolestaan ylätalja on vaikeampi. Siinä on aina haettava pienillä painoilla aloittaen liike, että saa edes jonkin verran menemään perille.

Itsellä ollut Mike seurannassa about 6kk verran Snapissa, videot on pääasiassa kaiken maailman irvistelyä sekä perseilyä ja muuta tarpeetonta. Toiset seuraa huutokauppakeisareita ja muita oikean elämän roolimalleja TV:stä, ite diggaan tuijotella just niitä valitsemiani henkilöitä vaikka sitten snäpissä. (Tämä siis ihan yleinen huomio).

Miken ja PT vatasen snäpit ehkä omalla kohdallani mielenkiintosimmat.

Itsellä oli Mike seurannassa viikon verran Snapissa, mutta videot oli pääasiassa silmien siristelyä ja irvistelyä sekä ihmisten haukkumista ja pilkkaamista.
Kenenkähän snäppiä oot katsonut :D Hyvin harvoin ketään pilkkaan, muutaman kerran ottanut kantaa kun mulle tahallaan laitetaan tyhmiä kysymyksiä. Ja mä en paljoo niitä persefilttereitä käytä ja irvistele.

15977965_10154906454557241_1327904849698461148_n.webp

Mitä Mike oot mieltä siitä käyttämästäsi Schiekin vyöstä? Olen pohtinut vyön hommaamista vai pallottelen tällä hetkellä eri vaihtoehtojen (perinteiset painonnostovyöt vs. kevyemmät kangasvyöt). Tuleeko sulla käytettyä muissa kuin selkä- ja jalkareeneissä?

Mitä Mike oot mieltä siitä käyttämästäsi Schiekin vyöstä? Olen pohtinut vyön hommaamista vai pallottelen tällä hetkellä eri vaihtoehtojen (perinteiset painonnostovyöt vs. kevyemmät kangasvyöt). Tuleeko sulla käytettyä muissa kuin selkä- ja jalkareeneissä?
Se on ihan hyvä, tosin ei kamalan tukeva. Vaihdan toiseen merkkiin varmaan. Brachialin kangasvyö oli aivan susi, annoin Juusolle.

Back
Ylös Bottom