Deleted member 107741
Ihmettelen että miten joku jaksaa. Se että ruvetaan luomaan feikkitilejä että päästään toista haukkumaan ja vittuilemaan menee mulla yli ymmärryksen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmettelen että miten joku jaksaa. Se että ruvetaan luomaan feikkitilejä että päästään toista haukkumaan ja vittuilemaan menee mulla yli ymmärryksen :D
No jos sä niinkuin tarkkaan mietit, että jos vihaat jotain ihan sairaanloisesti, mutta et uskalla tehdä mitään, niin mitä sulle jää? Korkeintaan anonyymi sekoilu purkaa sitä vihaa.Ihmettelen että miten joku jaksaa. Se että ruvetaan luomaan feikkitilejä että päästään toista haukkumaan ja vittuilemaan menee mulla yli ymmärryksen :D
Jos kuvitellahan, että sinä vihaasit jotaki sairaalloisesti, nii mitä sä tekisit?No jos sä niinkuin tarkkaan mietit, että jos vihaat jotain ihan sairaanloisesti, mutta et uskalla tehdä mitään, niin mitä sulle jää? Korkeintaan anonyymi sekoilu purkaa sitä vihaa.
Käsittelisin vihan päässäni, enkä antais sen johtaa mihinkään konfliktiin. Koittaisin ignoorata sen vihan, enkä antaa sen vaikuttaa mun elämään. En todellakaan alkaisi seuraamaan vihan kohdetta joka paikassa.Jos kuvitellahan, että sinä vihaasit jotaki sairaalloisesti, nii mitä sä tekisit?
Niin ennemminki sitä välttelee...Käsittelisin vihan päässäni, enkä antais sen johtaa mihinkään konfliktiin. Koittaisin ignoorata sen vihan, enkä antaa sen vaikuttaa mun elämään. En todellakaan alkaisi seuraamaan vihan kohdetta joka paikassa.
No todellakin, olen törmännyt somessa ärsyttäviin ihmisiin, niin en mä nyt niitä ala seuraamaan ja kyttäämään. Helvetin outoa toi on.Niin ennemminki sitä välttelee...
Toi nyt on jatkunut 13 vuotta, eikä siihen mitään muutosta tule teki mitä tahansa. Antaa reppanoiden vihata, ei se mun elämään olen vaikuttanut millään tapaa.Entä, jos ei noteeraa millään tavoin mitään niiden juttuja antaa niiden jauhaa mitä jauhavat. Veikkaan et nopeaa ne huomaa ettei kukaan ota kantaa suuntaan tai toiseen niin siinä
heittaaminen alkaa olla vaikeaa.
Kuinka vanha edes koko ylilauta on? En muista että siitä olisi ollut ennen ~2009 mitään juttua.Toi nyt on jatkunut 13 vuotta, eikä siihen mitään muutosta tule teki mitä tahansa. Antaa reppanoiden vihata, ei se mun elämään olen vaikuttanut millään tapaa.
Toi on just siistiä ja jotain on tullut tehtyä itekin.Ei Mikee kiinnosta tämän tapainen valokuvaus:
https://www.instagram.com/smcmennamy/
![]()
Jotenkin siististi yhdistelty asioita mitkä ei liity mitenkään toisiinsa.
Hitto ku on ärsyttävän huonosti tehty kuva.. Ylempi kuva on hieman viistosti otettu jolloin siitä näkyy oikealta sivua jonkun verran, taas tupakkiaski on kohtisuoraa kuvattu.. Ei miellytä mun neuroottista mieltäni, jos tekee tommosii ni tekis ees kunnolla :(Ei Mikee kiinnosta tämän tapainen valokuvaus:
https://www.instagram.com/smcmennamy/
![]()
Jotenkin siististi yhdistelty asioita mitkä ei liity mitenkään toisiinsa.
Hitto ku on ärsyttävän huonosti tehty kuva.. Ylempi kuva on hieman viistosti otettu jolloin siitä näkyy oikealta sivua jonkun verran, taas tupakkiaski on kohtisuoraa kuvattu.. Ei miellytä mun neuroottista mieltäni, jos tekee tommosii ni tekis ees kunnolla :(