Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Toihan on juuri tuota ala-aste ikäisten "huumoria" kun saadaan ensimmäiset puhelimet käteen niin kaveri porukassa soitellaan pilapuheluita ja on olevinaan niin hauskaa. Kyllä se useimmilla menee sitten vanhetessa ohi ja tosiaan niillä joilla ei mene niin silloin kyllä on melko surullista mutta onneksi tämä jälkimmäisten määrä on kyllä melko pieni. :)

onks kukaa vastaavista kavereista ikinä livenä tullu sanomaan mitään?
Ei kertaakaan, koskaan missään. Eikä tule tapahtumaan. Ensinnäkin, ne ei uskalla tulla edes kilometrin päähän. Toisekseen, sitten jos joku tulis, niin toteais aika nopeaan, että onpas tullut oltua vittumainen kun en mä mikään kusinaama ole minä noi mua pitää. Ne ei löydä musta mitään hyvää ja se ei voi olla edes mahdollista, jokaisessa on jotain hyvää.

Jonnen ajatusmalli on hyvin yksinkertaisen vajaa. Ne etsii aina yhden asian musta ja sitten sitä vatvotaan pari viikkoa. Sitten etsitään toinen, jos mitään ei nyt satu löytymään, niin sitten keksitään vaikka että olen 155cm pitkä ja vatvotaan sitä 2 viikkoa. Ja loppujen lopuksi millään ei ole mitään väliä. Kuten Minttu sanoi snäpissä tänään, miksi ihmiset näkee vaivaa meidän parisuhteesta ja meidän onnesta. Jos me vaikka erottais tosta vain huomenna, niin mitä sitten, ei se liikauta silloinkaan kenenkään elämää, tai ei pitäisi. Hirvee haloo vain kaikesta. Sit sanotaan, että älä välitä, en mä välitäkään sen perimmäisessä tarkoituksessa, mutta mä nautin vittuilla niille kun ne reppanat eivät voi asialle mitään.

Joni Henriksson Tampere.

Screen Shot 2016-09-21 at 01.07.43.webp
Screen Shot 2016-09-21 at 01.07.36.webp

Ja tää alkaa meneen vähän vitun pitkälle. Minttua alkoi häiriköimään joku runkkari instassa, sitten blokin jälkeen facessa. Ja sanoi instassa uudella nickillä että tietää missä Minttu asuu. Mä alan olemaan nyt ihan vitun täynnä tätä vitun paskaa.

Kannattaa olla varovainen noiden kansa, kun ikinä ei tiedä käyttääkö hän edes oikeaa kuvaa. Nuo ovat juuri sellaisia, että he ärsyttävät jotain tyyppiä ja sitten kun joku hyökkää niitä vastaa he uhriutuvat kaikin keinoin, sinun kaltainen bodari on tähän oiva kohde, koska olet jo ulkomuotosi takia tyhmä ja aggressiivinen ym. (ja nämä mielikuvat ovat vielä sosiaalisesti hyväksyttäviä) ihmisten keskuudessa eli olisit jo valmiiksi syyllinen, vaikka puolustaisit itseäsi tai Minttua esim. netissä.

Viimeksi muokattu:
Ja tää alkaa meneen vähän vitun pitkälle. Minttua alkoi häiriköimään joku runkkari instassa, sitten blokin jälkeen facessa. Ja sanoi instassa uudella nickillä että tietää missä Minttu asuu. Mä alan olemaan nyt ihan vitun täynnä tätä vitun paskaa.
Aivan vitun säälittävää. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Kävin katsomassa Mintun IG:n ja noista kommenteistahan voisi jo nostaa kunnianloukkaussyytteen sillä kynnys on julkisessa huorittelussa selvästi ylitetty.

Aivan vitun säälittävää. Mikä ihmisiä oikein vaivaa? Kävin katsomassa Mintun IG:n ja noista kommenteistahan voisi jo nostaa kunnianloukkaussyytteen sillä kynnys on julkisessa huorittelussa selvästi ylitetty.
Juu ja "katotaan kuka nauraa ku törmätään" tarkoittaa vain sitä, että todellakin katotaan.

Voi tsiisus mitä paskaa tämä ihmissaasta viittii kirjoittaa, ei jumalauta nyt ole todellakaan kaikki jonnet näppiksen ääressä tällä tyypillä. Tuollaista ei voi kyllä kuitata edes mustana huumorina, vaan on yksinkertaisesti sairasta. Jaksamista Mintulle tätä kautta.

Back
Ylös Bottom