Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olen samanikäinen, ja 6 päivän putki alhaisilla kaloreilla pudotti painoa 1,4kg.
Kalorien ollessa 1400-2350 ja -850kcal keskimäärin. Mitä sulla tarkoittaa alhaiset kalorit?
Ne on siinä 2000 paikkeilla, mutta ensimmäisenä putos nesteet jotka keräsin lennolla. Sitten taas mä treenaan 2 kertaa päivässä, niin mulla se tyhjää melko nopeaan.

mike.webp

Omasta mielestä viimeisin video Kädet Voimalaitoksella oli, etten nyt peräti sanoisi että paras, tähän astisista.
Syynä tähän meiningin rentous ja rauhallisuus, jota ei oikein aikaisemmissa samalla tavalla ole ollut.

Pistetääs Mikelle positiivista palautetta:
Hieno huomata, että noista alun WLOGeista (taisi olla jakso 22) on mennyt suoritustekniikat aivan perkeleesti eteenpäin vaikka tuossakin vaiheessa oli reenivuosia aika paljon.

Tämän tietenkin voi joku ottaa negatiivisena (arvostelen että ennen ollut huonot tekniikat), mutta itse näen vain positiivisena!

Back
Ylös Bottom