Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hitto ku on ärsyttävän huonosti tehty kuva.. Ylempi kuva on hieman viistosti otettu jolloin siitä näkyy oikealta sivua jonkun verran, taas tupakkiaski on kohtisuoraa kuvattu.. Ei miellytä mun neuroottista mieltäni, jos tekee tommosii ni tekis ees kunnolla :(
Eikös noissa kaikissa ole ns. kahtia vetästy kuva?

Go silmälääkäri, ei oo muuten aski kuvattu kohtisuoraan:anssi::offtopic:
Katotaaks me samaa kuvaa?? Onko sun mielestä toi oikea reuna täydellisti samalla lailla molemmissa kuvissa? Koska jos on, niin sitten menen kyllä sinne silmälääkäriin, jos taas ei niin suosittelen sulle sitä samaa..
Eikös noissa kaikissa ole ns. kahtia vetästy kuva?
Siis oonks mä oikeesti ainoo joka näkee tän..?

Eiks tossa ranskalaislaatikossa näy tota sen oikean puoleista reunaa, kun tupakkiaskista taas ei??

Katotaaks me samaa kuvaa?? Onko sun mielestä toi oikea reuna täydellisti samalla lailla molemmissa kuvissa? Koska jos on, niin sitten menen kyllä sinne silmälääkäriin, jos taas ei niin suosittelen sulle sitä samaa..

Siis oonks mä oikeesti ainoo joka näkee tän..?

Eiks tossa ranskalaislaatikossa näy tota sen oikean puoleista reunaa, kun tupakkiaskista taas ei??

Minä näen tämän myös, ehkä jengi ei nyt oivalla mitä tarkoitat.

Hyvinhän tuon ymmärsi ja hyvinhän tuon reunan näkee kun zoomaa vähän kuvaa.. Mutta oletuksena kun näkyy kuva vain pienenä niin silloin sitä ei näy. :)

Itseäkin ärsyttää...

Liitteet

• Screenshot_2016-09-19-23-12-22.webp
    Screenshot_2016-09-19-23-12-22.webp
    62,4 KB · Katsottu: 965
Mike, miten tän pakkiksen moderointi on järjestetty? Siis ihan mielenkiinnosta, en kyseenalaista sitä jne. Hyvä että moderointia on, niin ei mee ylilaudaksi, mutta onko siis ihan palkattuja henkilöitä vai miten paljon ja millä perusteella on modeja otettu? Onko haastavaa ohjata sitä toimintaa?

Mike, miten tän pakkiksen moderointi on järjestetty? Siis ihan mielenkiinnosta, en kyseenalaista sitä jne. Hyvä että moderointia on, niin ei mee ylilaudaksi, mutta onko siis ihan palkattuja henkilöitä vai miten paljon ja millä perusteella on modeja otettu? Onko haastavaa ohjata sitä toimintaa?
Vapaaehtoistoimintaa ja aika vähän täällä ylipäätänsä pitää moderoida.

Ateriat koostuu nyt tässä 6-1-6 kierrossa, jossa siis 12 treeniä ja lepo seuraavasti.

Paastolla ekaan treeniin.

- 30g Shock
- 30g Intra
- 30g Vitargo

Ei palkkaria

Ateria 1

200g 7% jauheliha
2 palaa ruisleipää
1 banaani
Kasviksia

Kakkostreeni

- 30g Shock
- 30g Intra
- 30g Vitargo

Ei palkkaria

Ateria 2

200g 7% jauheliha
2 palaa ruisleipää
1 banaani
Kasviksia

Ateria 3

1 rahka
1 mausterahka
1 purkki ananas

Ateria 4

Jauheliha 200g
Kasviksia

tai hera

Ateria 5

Jauheliha 200g
Kasviksia

tai Hera

Vitamiinit, hivenaineet, rasvat ja mineraalit

NAC, Livercare, C, D, Seleeni, Magnesium, Saw palmetto, B, Kalium, Omega, Mangaani, Sesamin.

Venhnänoras, kuituvalmiste.

Viimeksi muokattu:
Tuleeko Mike miten paljon jonneilta soittoja?! Oli kyllä niin nolo tuo puhelu minkä tänään kuulin! Ihan perseestä tuollainen mutta sinun lunkista suhtautumisesta sain kyllä hyvän mielen ja naurut. Onneksi itsellä oli teininä jo elämää ettei vastaavat perseilyt olleet harrastuksina!

Tuleeko Mike miten paljon jonneilta soittoja?! Oli kyllä niin nolo tuo puhelu minkä tänään kuulin! Ihan perseestä tuollainen mutta sinun lunkista suhtautumisesta sain kyllä hyvän mielen ja naurut. Onneksi itsellä oli teininä jo elämää ettei vastaavat perseilyt olleet harrastuksina!
Ne loppui kuin seinään kun julkaisin aikanaan ton puhelun. Sen jälkeen ei kukaan ole enää uskaltanut soittaa edes prepaidilla :D En ole törmännyt ikinä niin totaalisiin pelkureihin kuin nämä jonnet ovat. Ne tekee instaan tilit ilman mitään tietoja ja sitten perseilee siellä mun kuvissa. Snäpissä ne tekee tilin, ottaa screenin ja poistaa tilin. Niin rohkeita nämä ovat.

Ne loppui kuin seinään kun julkaisin aikanaan ton puhelun. Sen jälkeen ei kukaan ole enää uskaltanut soittaa edes prepaidilla :D En ole törmännyt ikinä niin totaalisiin pelkureihin kuin nämä jonnet ovat. Ne tekee instaan tilit ilman mitään tietoja ja sitten perseilee siellä mun kuvissa. Snäpissä ne tekee tilin, ottaa screenin ja poistaa tilin. Niin rohkeita nämä ovat.

Tulevaisuuden toivomme :D

Back
Ylös Bottom