Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ihmettelen että miten joku jaksaa. Se että ruvetaan luomaan feikkitilejä että päästään toista haukkumaan ja vittuilemaan menee mulla yli ymmärryksen :D
No jos sä niinkuin tarkkaan mietit, että jos vihaat jotain ihan sairaanloisesti, mutta et uskalla tehdä mitään, niin mitä sulle jää? Korkeintaan anonyymi sekoilu purkaa sitä vihaa.

No jos sä niinkuin tarkkaan mietit, että jos vihaat jotain ihan sairaanloisesti, mutta et uskalla tehdä mitään, niin mitä sulle jää? Korkeintaan anonyymi sekoilu purkaa sitä vihaa.
Jos kuvitellahan, että sinä vihaasit jotaki sairaalloisesti, nii mitä sä tekisit?

Jos kuvitellahan, että sinä vihaasit jotaki sairaalloisesti, nii mitä sä tekisit?
Käsittelisin vihan päässäni, enkä antais sen johtaa mihinkään konfliktiin. Koittaisin ignoorata sen vihan, enkä antaa sen vaikuttaa mun elämään. En todellakaan alkaisi seuraamaan vihan kohdetta joka paikassa.

Onhan se niin että jos jotain ihmistä vihaa, niin en henk koht ainakaan halua olla missään tekemisissä kyseisen ihmisen kanssa. Varsinkaan kytätä sitä jossain somessa. Kyllähän nää netti huuteliat on aika vitun heikolla itsetunnolla varustettuja velliperseitä.
Jos näkeen noinki paljon vaivaa toisen stalkkaukseen niin herää vaan mieleen kysymys, että onko kyseessä kenties joku entinen tuttu? Mustasukkanen naisystävän ex-poikaystävä?
Niinku olen joskus aikasemmin sanonut niin nettiin pitäis kirjautua omalla naamalla ja nimella, kuten pankkitunnukset tyyppinen ratkaisu.
Ja kaikille vinkuintiaaneille tiedoksi että tiedän itsekkin sortuvani nimimerkin takaa kirjoitteluun.

Kuinkakohan moni noistakin todellisuudessa "vihaa" ? Eiköhän noista suurinosa ole jotain nettisankareita, ketkä yrittää olla vaan "hauskoja" ja sitten innoissaan kertoo kavereilleen koulussa millasia kommentteja ne on keksinyt toisesta. Ainakin jos todellisuudessa itse vihaisin jotain ylikaiken niin ignooraisin sen kyllä kokonaan enkä puhuisi sille yhtään mitään. Noi nyt vaan vaikuttaa tollaselta että yritetään olla mukamas mahdollisimman hauskoja. :D

Entä, jos ei noteeraa millään tavoin mitään niiden juttuja antaa niiden jauhaa mitä jauhavat. Veikkaan et nopeaa ne huomaa ettei kukaan ota kantaa suuntaan tai toiseen niin siinä
heittaaminen alkaa olla vaikeaa.

Entä, jos ei noteeraa millään tavoin mitään niiden juttuja antaa niiden jauhaa mitä jauhavat. Veikkaan et nopeaa ne huomaa ettei kukaan ota kantaa suuntaan tai toiseen niin siinä
heittaaminen alkaa olla vaikeaa.
Toi nyt on jatkunut 13 vuotta, eikä siihen mitään muutosta tule teki mitä tahansa. Antaa reppanoiden vihata, ei se mun elämään olen vaikuttanut millään tapaa.

Toi nyt on jatkunut 13 vuotta, eikä siihen mitään muutosta tule teki mitä tahansa. Antaa reppanoiden vihata, ei se mun elämään olen vaikuttanut millään tapaa.
Kuinka vanha edes koko ylilauta on? En muista että siitä olisi ollut ennen ~2009 mitään juttua.

Ei Mikee kiinnosta tämän tapainen valokuvaus:
https://www.instagram.com/smcmennamy/

13116704_1707589212847644_2096847328_n.jpg

Jotenkin siististi yhdistelty asioita mitkä ei liity mitenkään toisiinsa.

Itsekään en usko noiden tosissaan vihaavan. Mitä ohimennen tuon kommentoinnin tyyliä ja tasoa on nähnyt, niin tuon porukan on pakko olla korkeintaan yläasteikäistä. Eikä siis puolustelua tuota toimintaa kohtaan, varmasti helvetin hämmentävää. Mutta jos joku edes nuori aikuinen touhuaa tuollaista, niin ei se ihan tervettä oikeasti ole.

ja kuinka moni ylilaudan kurko on myös täällä aktiivi toisella nimimerkillä? Se vasta diippiä olis. Täällä kehutaan ja ylilaudalla vittuillaan :D

osalla ihmisistä on liian vähän kunnollista tekemistä ja siksi tuollaiset ylilaudat ja vastaavat paikat pysyy ylipäätään pystyssä. Et kyllähän pieni herjan heitto kuuluu elämään, mutta en mä kyllä ymmärrä että on tuollaisia ylilaudan tapaisia paikkoja, jotka perustuu pelkästään typerään länkytykseen. Muka jotain saatanan "arvostusketjuja" joissa joka kolmas viesti on joku "moi Mike!" tai joku "huutista". Tommosta ihan täyttä hevonpaskaa, jossa ei edes yritetä keskustella mitään kunnolla. Joku yrittänyt täälläkin joskus säälittävästi puolustella sitä paskalautaa, että kun onhan siellä ihan asiallistakin juttua, niin ei kyllä ole ainakaan niissä bodauslangoissa yhdessäkään. Siellä lähinnä haukutaan kotimaisia bodareita ja tartutaan ihan kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan negatiiviseen juttuun.

Mun näkemys on se että netissä pieni joukko ihan aitoja kaheleita ja toinen suurempi joukko on ihmiset, joilla liian vähän kunnollista tekemistä ja nämä kaksi em. ryhmää sitten postaa kaikenpäivää noita huutis-kommentejaan ympäri nettiä. Ei tervepäinen ihminen jolla on työntäyteinen elämä jaksa postata ihan täyttä paskaa jokapäivä nettiin, mutta kun kunnollista tekemistä on liian vähän, niin periaatteessa ihan kunnollisetkin ihmiset sortuvat tekemään tyhjänpäiväisestä paskanheitosta kokopäiväisen harrastuksen itselleen.

e. tämä siis viittaus tuohon hiitin postiin, jossa mainittiin ylilauta.

Itsekkin lopetin tuon laudan seuraamisen, kun tietämyksen taso on aivan täysin nolla, mitä bodaamiseen tulee. Jos siellä olisi porukkaa, joka olisi jaksanut perehtyä bodaamiseen enemmän, niin keskustelu olisi järkevää. Mutta ei. Siihen menee vuosia vielä, että sinne saataisiin järkevää keskustelua.

Ongelma on se, että samalla alalaudalla kysellään jotain helvetin yksinkertaisia kysymyksiä (joka on siis ihan fine, kun aloittelijoita siellä nyt käy paljon), mutta yhtään sen syvällisempään ei sitten mennäkkään. Se mihin noi vatipäät siellä siirtyvät, on ''arvostusketjut''.
Ketjuja siis joissa sisällön luonti on sitä, miten takerrutaan epäolennaisuuksiin bodauksen kannalta ja koitetaan kalastella tykkäyksiä sillä, kuka sanoo kaiken törkeimmän ja kärkkäimmän mielipiteen.

Ongelma tuolla on myös keskustelijoiden anonyymius, jos olisi nimimerkit käytössä niin siellä ei olisi paskanpuhujia ''tietäjän'' vaatteissa niinkään paljoa. Tällähetkellä siellä voi kuka tahansa taliaivo joka on käynyt salilla natuna 6kk puhua esim. dropittelusta tai ammattilaisten treenityyleistä, kuin mikäkin tietäjä vaikka asiasta ei ole minkäänlaista tietämystä paitsi oma mutu.

Hyvä mieli kuitenkin tulee, kun ajattelee, että kukaan noista ei tule bodaamisessa saavuttamaan yhtikäs mitään ihan vaan sen takia, kun misinformaatiota ja paskanpuhumista syvällä rinta-äänellä on niin perkeleen paljon. Paska paikka.

Ei Mikee kiinnosta tämän tapainen valokuvaus:
https://www.instagram.com/smcmennamy/

13116704_1707589212847644_2096847328_n.jpg

Jotenkin siististi yhdistelty asioita mitkä ei liity mitenkään toisiinsa.
Hitto ku on ärsyttävän huonosti tehty kuva.. Ylempi kuva on hieman viistosti otettu jolloin siitä näkyy oikealta sivua jonkun verran, taas tupakkiaski on kohtisuoraa kuvattu.. Ei miellytä mun neuroottista mieltäni, jos tekee tommosii ni tekis ees kunnolla :(

Hitto ku on ärsyttävän huonosti tehty kuva.. Ylempi kuva on hieman viistosti otettu jolloin siitä näkyy oikealta sivua jonkun verran, taas tupakkiaski on kohtisuoraa kuvattu.. Ei miellytä mun neuroottista mieltäni, jos tekee tommosii ni tekis ees kunnolla :(

Go silmälääkäri, ei oo muuten aski kuvattu kohtisuoraan:anssi::offtopic:

Back
Ylös Bottom