Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Parahin Mike, kiinnostais toi widowmaker kyykky. Mistähän painosta kantsis alottaa tekemään ja pikkuhiljaa nostamaan?
Tällä hetkellä PR jossain 160 ja paras sarja 6x140

Vai kannattaako tämmösillä vielä miettiä koko hässäkkää?
Aloita suht alhaalta, niin saat sinne sitä fiilistä 20 toistosta hiljalleen alle ennenkuin alkaa kovenemaan, mähän aloitin satasesta.

Mike jos sinun olisi PAKKO kisata jossain body-lajissa, niin missä kisaisit?

Otsikon mukaan tämä on Q&A niin kysytään. Onko sinun vaikea ottaa vastaan neuvoja viitaten siis treeneihin? Olen itse treenaaja joka tekee kaiken yksin. Kokeilen eriasioita ja punnitsen toimiiko.

Moikka! Olen dietannut nyt pari kuukautta ja olen syönyt päivän hiilarit (450g) neljässä osassa päivän mittaan ja olen huomannut ku parina päivänä olen syönyt yli 200g hiilaria kerralla hiki valuu aivan törkeästi ja kuuma ku saunassa. Kannattaisiko ottaa kahden hiilari annoksen taktiikka köyttöön vaikka tälleenkin paino putoaa? Mahollistaisi kyllä tuo uusi tyyli paremmat treeni tehot.

Aina uuden podcastin tullessa ulos kannattaisi vaikka wlogissa mainita ja linkata video siihen wlogin alle. Todella moni seuraa wlogeja mutta ei kuitenkaan käy pakkiksella/seuraa kilpailijoiden ketjuja.

pidättekö ollenkaan taukoa esim. shockin käytössä vai meneekö non-stoppina?

Perinteiset uskonnot ovat tottakai irrationaalista shaibaa, mutta vaikka ei johonkin varsinaiseen jumalaan uskokaan niin aika moni on silti muissa asiaoissa samankaltaisesti irrationaalinen, uskonnollinen. Otetaan esimerkki bodauksesta, kun sopii hyvin tänne. Joku guru kertoo kuinka on saanut isot lihakset kasvatettua tekemällä tätä ja tätä ja guruun uskovat pakkislaiset apinoivat sitten metodit. Todellisuudessa gurun lihasten takana onkin ollut ihan eri jutut ja pakkislaisen lihakset jää kasvamatta. Guru saattoi tän aavistaa tai sitten ei, mutta pointtina se, että tosiasialliset syy-seuraussuhteet ovat jääneet pimentoon ns. uskovaiselta pakkislaiselta ja uskotaan johonkin muuhun.

Uskonnot eivät näytä uskovan miehen ja naisen väliseen rakkauteen. "Kaikkitietävän Jumalan kasvojen edessä ja tämän seurakunnan läsnä ollessa kysyn sinulta..."

Mike jos sinun olisi PAKKO kisata jossain body-lajissa, niin missä kisaisit?
Kehonrakennus.

Otsikon mukaan tämä on Q&A niin kysytään. Onko sinun vaikea ottaa vastaan neuvoja viitaten siis treeneihin? Olen itse treenaaja joka tekee kaiken yksin. Kokeilen eriasioita ja punnitsen toimiiko.
Oon löytänyt niin pirun hyvin sopivat treenisysteemit, että en siinä kauheasti tartte apuja, yksittäisiä liikekomboja ja uusia liikkeitä toki tulee sitten ongittua muualta.

Moikka! Olen dietannut nyt pari kuukautta ja olen syönyt päivän hiilarit (450g) neljässä osassa päivän mittaan ja olen huomannut ku parina päivänä olen syönyt yli 200g hiilaria kerralla hiki valuu aivan törkeästi ja kuuma ku saunassa. Kannattaisiko ottaa kahden hiilari annoksen taktiikka köyttöön vaikka tälleenkin paino putoaa? Mahollistaisi kyllä tuo uusi tyyli paremmat treeni tehot.
Kahteen osaan, ei niitä hiilareita pitkin päivää ole tarvis vedellä, laita ne sinne kun niitä tarttee.

Hyvinkö mahtuu latsit toho pelituoliin?:)
Ei ne sinne mahdu, mutta mukava tossa on istua, ei ahista yhtään.

Screen Shot 2016-05-31 at 18.34.57.webp

Pätkiikö muilla tuo podcast tai lähinnä Soundcloud podcastia kuunnellessa? Olen kokeillut eri kohtia nauhasta, eri alueita ja nettiyhteys toimii täysin, eikä esimerkiksi Spotify pätki. Podcast kuuluu noin minuutin ja sitten tulee stoppi. Eipä ole vastaavaa ennen ollut. :(

Pätkiikö muilla tuo podcast tai lähinnä Soundcloud podcastia kuunnellessa? Olen kokeillut eri kohtia nauhasta, eri alueita ja nettiyhteys toimii täysin, eikä esimerkiksi Spotify pätki. Podcast kuuluu noin minuutin ja sitten tulee stoppi. Eipä ole vastaavaa ennen ollut. :(
Heinosen podcastissa särähteli ääni kerran ta kaksi silleen Windows XP:n tyylillä lagimaisesti sama ääni jää päälle.

Vaiha selainta :D

Mahtavaa, kristinusko debatti, ei muutakuin lusikkaa sooppaan ja heti aamusta hämmentämään. Tää on on mun vakio läppä kristityille, eli kun nyt hierotaan sitä raamattua ja Jessen oppeja niin nythän on niin että jos Hitler, Stalin ja vaikkapa Jyrki Katainen pyytäisivät kuolinvuoteella anteeksi Jesseltä ja katusivat syntejään, viimenen kaveri kansalle aiheuttamaansa velkataakkaa niin simsalavitunbimsala, ei muutakuin taivaaseen että heilahtaa. Kysymys kuuluu että saako anteeksi pyytämällä ja katumalla oikeesti näin paljon suklaata, sittenhän siellä taivaassa on aika meininki kun Jammu Siltavuori anelee enkeleitä huviajelulle?? Koska uskovaisilla ilmenee aina ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa niin otetaan pätkä vielä ääniraidan kanssa ;
View: https://www.youtube.com/watch?v=U3nx4VcMvOI
, Ps. JihadJohn voittaa aina Jessen porukan koska Allu käskee tappaa vääräuskoset ja Joulupukki&Jesse Oy heittää sua liekkijärveen jos tapat, 5 käsky........

Ottamatta kantaa puoleen tai toiseen, niin kylläpä moinen aihe aiheuttaa merkillisen kovan kiihkon. Vittuako se muille kuuluu, mihin joku uskoo, jos ei tee uskollaan pahaa kellekään? Siis poislukien jihadistit... Mua ei haittaa hindut, perusmusut, kristityt eikä muutkaan hihhulit.

Back
Ylös Bottom