Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta tarvii kyllä kans sanoa, että on se vaan makean näköistä kun joku tehokas v8 jenkki tai joku muu tehopeli painaa lämän pohjaan valoissa! Kyllä siinä itseä aina alkaa hymyilyttämään!

Mites 300hp nelari, jonka turboalue lähtee alempaa mitä bimmeril? Ei vaan, kai noi kummatkin ainakin uusimmat mallit menee alle 4,9sec.Tuo on kyllä totta, että harvemmin mikään M3, M5 tms lähtee polkemaan, kun tietää että 200hv mopot jää.
Joo sama kaveri. Musta se vaikuttaa hyvinkin reippaalta ja onnelliselta vaikka yksin tuo aina on. Ei käy edes sääliksi kun se on kovin iloisen oloinen aina ja juttelee kovasti. Olen sille moikannutkin, mutta reaktio on vähän sama kun se moikkais mua.Sekö, joka vetää kumisaappaat ja pitkä untuvatakki niskassa ympäri vuoden?
Kyllä mä vähän aurinkoa ottelen, solkkua en niinkään.Otatko Mike aurinkoa kesällä tai solarimiumia? Tykkäätkö ruskettua?
Dirt Rally vois olla kova tuolla setupilla :P
Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaaVielä tulit tätä höpöhöpö-ukkoa mainostamaan? :D
Mä kuuntelin tänään (ks. aikaisempi viestini). Annoin täyden mahdollisuuden. En kuulu kirkkoon, mutta en ole mikään himoateisti joka kuuluttaa sitä oma agendaansa kaikille kuten vegaani tai crossfittaaja. Yritin oikeasti muodostaa objektiivisen mielipiteen. Ja sen tein = täys HURU-UKKO JA HÖPPÄNÄ tuo jätkä.Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaa
Bodarit on suuria ajattelijoita.Nyt oikeesti! Mitä tääl tapahtuu? Kohta kaikki pakkiksella levittää Jumalan sanaa.
Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaa