Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mutta tarvii kyllä kans sanoa, että on se vaan makean näköistä kun joku tehokas v8 jenkki tai joku muu tehopeli painaa lämän pohjaan valoissa! Kyllä siinä itseä aina alkaa hymyilyttämään!

On siinä kyllä jotain makeeta kun jollain isolohkojenkillä pistää peltisarjat päristen kumia palamaan :worship:

Tuo on kyllä totta, että harvemmin mikään M3, M5 tms lähtee polkemaan, kun tietää että 200hv mopot jää.
Mites 300hp nelari, jonka turboalue lähtee alempaa mitä bimmeril? Ei vaan, kai noi kummatkin ainakin uusimmat mallit menee alle 4,9sec.

Sekö, joka vetää kumisaappaat ja pitkä untuvatakki niskassa ympäri vuoden?
Joo sama kaveri. Musta se vaikuttaa hyvinkin reippaalta ja onnelliselta vaikka yksin tuo aina on. Ei käy edes sääliksi kun se on kovin iloisen oloinen aina ja juttelee kovasti. Olen sille moikannutkin, mutta reaktio on vähän sama kun se moikkais mua.

Otatko Mike aurinkoa kesällä tai solarimiumia? Tykkäätkö ruskettua?
Kyllä mä vähän aurinkoa ottelen, solkkua en niinkään.

Kyllä noi corolla kuskit osaa aika hyvin "ärsyttääkin" bemari kuskeja on välillä ku musta vaate kun ajelee.

BTV. Se M2 bimmeri ois mukava noin hintansa puolesta ja kumminkin täysverinen ämmä...

Iso mies ja kaikkee.

13325734_10154222757402241_3646661396101224048_n.webp

Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaa
Mä kuuntelin tänään (ks. aikaisempi viestini). Annoin täyden mahdollisuuden. En kuulu kirkkoon, mutta en ole mikään himoateisti joka kuuluttaa sitä oma agendaansa kaikille kuten vegaani tai crossfittaaja. Yritin oikeasti muodostaa objektiivisen mielipiteen. Ja sen tein = täys HURU-UKKO JA HÖPPÄNÄ tuo jätkä.

Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaa

Wou. Iso kiitos videosta. Oli pakko katsoa koska haastoit ja nyt tuntuu että jokin suurempi voima valtasi minut. Taisin tulla uskoon. Hallelujaa! Kiitos internet. Kiitos anthony11. Sunnuntaina näemme ehtoollisella.

te voitte ihan yhtä hyvin uskoa vaikka muhun. Mä sentään olen todistettavasti olemassa.

Jumala ja uskonnot on kautta aikain ollut huono-osaisten ja kaikenmailman vanhojen piikojen ainut lohtu elämässä, eikä mitään muuta.
No joo, lisäksi jumalan avulla on pyritty pitämään tavallinen rahvas kurissa, että kun nyt elätte kiltisti, niin pääsette paratiisiin.
Helvetti ja taivas on jo täällä maan päällä. Siihen että kummassa olet, vaikuttaa se mihin olet sattunut syntymään ja osittain millaisia valintoja olet itse tehnyt.

Back
Ylös Bottom