Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pari vapoaiheista kyssäriä:

Vieläkö menee pelkästään ENjuicen mentholia? Vai onko löytynyt varteenotettavia vaihtoehtoja? Jos on niin mikä? Oma lempparini on ENjuicen menthol & Strawberry milkshake mix.

Ootko jo tehnyt itse litkuja? Jos olet, niin minkä valmistajan tiivareista?

Onko suositella hyvää ja tilavaa tankkia? Entä modi?

Pari vapoaiheista kyssäriä:

Vieläkö menee pelkästään ENjuicen mentholia? Vai onko löytynyt varteenotettavia vaihtoehtoja? Jos on niin mikä? Oma lempparini on ENjuicen menthol & Strawberry milkshake mix.

Ootko jo tehnyt itse litkuja? Jos olet, niin minkä valmistajan tiivareista?

Onko suositella hyvää ja tilavaa tankkia? Entä modi?
Enjuicen litkut taas loppu, olen ite sekoitellut ja Puffilasta sain kaupanpäälle ihan perkeleen hyvän tiivisteen Flavour art menthol, on meinaan kovaa kamaa.

Tankeista edelleen ehdottomasti paras on Aspire Cleito, todella kova. Modeissa menisin tupla akuilla, 18650x2 VW box modit on kovia.

Enjuicen litkut taas loppu, olen ite sekoitellut ja Puffilasta sain kaupanpäälle ihan perkeleen hyvän tiivisteen Flavour art menthol, on meinaan kovaa kamaa.

Tankeista edelleen ehdottomasti paras on Aspire Cleito, todella kova. Modeissa menisin tupla akuilla, 18650x2 VW box modit on kovia.

Toi cleito osui puffilassa silmään ja vaikutti hyvältä. Modi vielä hakusessa, yhdellä akulla tosin. Joku Sigelein kahden akun vehje löytyy kaapista, mut oon sen todennut hankalaksi tälleen kesällä kun ei mahdu housujen taskuun. Ehkä pitää ottaa vyölaukku käyttöön?

Pitää toi Flavour arcticin menthol ottaa testiin

Paljonko niitä podcasteja on katottu, kun ei ole riittävästi? Toivottavasti ei loppuisi, ovat huippuja!
Veikkaan, että enemmän olis katseluita, kun olisivat youtubessa, muutenkin parempi sieltä niitä kuunnella..

Podcasteille ääni myös täältä. Ovat olleet kyllä tosi mukavia kuunneltavia, joten harmi jos suosio ei sitten ole tarpeeksi hyvä että kannattaa jatkaa. Kiitokset kuitenkin tähänastisista.

Podcasteille ääni myös täältä. Ovat olleet kyllä tosi mukavia kuunneltavia, joten harmi jos suosio ei sitten ole tarpeeksi hyvä että kannattaa jatkaa. Kiitokset kuitenkin tähänastisista.
No huomenna Allun kanssa vielä ainaskin podcastia. Ja ohan ne laitteet mulla silti edelleen ja mukana kulkee jos joku mesta joskus taas tulee.

Itse tilaan soundcloudissa 11 kanavaa, joita kuuntelen aina kun jotain ilmestyy. Niistä pakkotoiston podcastit ylivoimasesti kuunneltuimpia. Esim. iltasanomien jalkapallo aiheinen pallokerho podcast saa aina paljon vähemmän kuuntelijoita kun Miken podcastit. Mielestäni ne ovat suosittuja ja todellakin kannattaa jatkaa!

No muutamia jos vertaa omalta listalta niin Biohakkerin käsikirja parhaimmillaan joitain 4000 kuuntelukertaa. Paleoradio muutama tuhat. Kamppailukatsaus/ Jami Kuparinen joitain satoja. Pallokerho podcast oli se alle 3000 per kerta. Joten pakkotoiston podcastin huonoinkin jakso kerännyt enemmän, kuin yksikään muista podcasteista omalta listalta. Jenkkiläiset sitten erikseen tietenkin. Nämä siis soundcloudin kuuntelukerrat.

No piru, ehän mä ole yhtään suhteuttanut.

Olis taas tankkaus huomenna, tyhjää vain. Mut kyllä perkele rasva palaa tällä metabolic dieetillä mulla. Mut ei tää mitään kivaa ole.

Screen Shot 2016-06-03 at 20.06.18.webp

Back
Ylös Bottom