Onko nyyssölän ketju hävinnyt vain minulta vai onko joku bugi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos viittisit tsekata sivulta 2, siellä löytyy koska ei ole ihan heti päivitetty.Onko nyyssölän ketju hävinnyt vain minulta vai onko joku bugi?
On se tuolla. Itsellä hävisi koneella selatessa Allan Jokisen ketju kokoajan eikä löytyny mistään. Kun vaihdoin chromeen niin ei häviä enää.Onko nyyssölän ketju hävinnyt vain minulta vai onko joku bugi?
Ei ole hävinnyt. Löytyy foorumin sivulta 2.Onko nyyssölän ketju hävinnyt vain minulta vai onko joku bugi?
Enjuicen litkut taas loppu, olen ite sekoitellut ja Puffilasta sain kaupanpäälle ihan perkeleen hyvän tiivisteen Flavour art menthol, on meinaan kovaa kamaa.Pari vapoaiheista kyssäriä:
Vieläkö menee pelkästään ENjuicen mentholia? Vai onko löytynyt varteenotettavia vaihtoehtoja? Jos on niin mikä? Oma lempparini on ENjuicen menthol & Strawberry milkshake mix.
Ootko jo tehnyt itse litkuja? Jos olet, niin minkä valmistajan tiivareista?
Onko suositella hyvää ja tilavaa tankkia? Entä modi?
Enjuicen litkut taas loppu, olen ite sekoitellut ja Puffilasta sain kaupanpäälle ihan perkeleen hyvän tiivisteen Flavour art menthol, on meinaan kovaa kamaa.
Tankeista edelleen ehdottomasti paras on Aspire Cleito, todella kova. Modeissa menisin tupla akuilla, 18650x2 VW box modit on kovia.
No huomenna Allun kanssa vielä ainaskin podcastia. Ja ohan ne laitteet mulla silti edelleen ja mukana kulkee jos joku mesta joskus taas tulee.Podcasteille ääni myös täältä. Ovat olleet kyllä tosi mukavia kuunneltavia, joten harmi jos suosio ei sitten ole tarpeeksi hyvä että kannattaa jatkaa. Kiitokset kuitenkin tähänastisista.